Piupali Paupali

Kun en mä tunne teitä... Hyvät huomenet ja mukavat päivät ja hyvät viikonloput, arvoisat naiset ja herrat. 😊🎩🎪🤹🏼‍♂️☔☕🧡💖

164

974

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Gubbe taas krapuloissaan päässy ylös sängystä.

      • Niin sitä vois kuvitella. Muuta en ole juonu ku kahvia ja vettä, ja kävin myöhään nukkumaan.


    • Anonyymi

      Kirkastuvaa huomenta Susi Hukkanen


      🐈

      • Kiitos ja hyvää huomenta. Saa nähdä, millainen päivä ja ilta tästä tulee. Luulen että aika tavallinen ja tylsä kuitenkin. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos ja hyvää huomenta. Saa nähdä, millainen päivä ja ilta tästä tulee. Luulen että aika tavallinen ja tylsä kuitenkin. 😊

        En usko että sinulla tulee tylsää ja kylmää Susi.
        Vaan mun tälläinen gut feeling

        🐈


      • Anonyymi kirjoitti:

        En usko että sinulla tulee tylsää ja kylmää Susi.
        Vaan mun tälläinen gut feeling

        🐈

        Jaa a. En tiedä mistä sellaisen ajatuksen sait? Mun työpäivät yleensä ole muuta ku hiton tylsiä vaan...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jaa a. En tiedä mistä sellaisen ajatuksen sait? Mun työpäivät yleensä ole muuta ku hiton tylsiä vaan...

        Intuitio niin sanoi ja se on hyvin usein oikeassa.
        Susi, avaa vähän sun turkkia jos tulee kuuma... 😉

        🐈


      • Anonyymi kirjoitti:

        Intuitio niin sanoi ja se on hyvin usein oikeassa.
        Susi, avaa vähän sun turkkia jos tulee kuuma... 😉

        🐈

        Kyllä välillä on kuuma, mistä arvasit?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä välillä on kuuma, mistä arvasit?

        Aika monesta vinkistä, mulla on maagisia kykyjä..

        🐈


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika monesta vinkistä, mulla on maagisia kykyjä..

        🐈

        Niin on mullakin, mutta ne on vähän erilaisia. :D


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jaa a. En tiedä mistä sellaisen ajatuksen sait? Mun työpäivät yleensä ole muuta ku hiton tylsiä vaan...

        Kovin harvassa niitä "työpäiviä" vaan tuntuu olevan🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin harvassa niitä "työpäiviä" vaan tuntuu olevan🤔

        Niin on totta, ettei susimies tunnu heittävän stevarikeikkaa kovin usein, jos nyt kerrankin noudatettaisiin sen kerrontaa?


    • Anonyymi

      Hyvää päivää sinulle parantunut lähes kivaa päivää olen iloinen vielä saikkua tää päivä ja vkl vapaa👩♥️🤗

      • Jee kivaa! Hyvää huomenta päivää sinullekin. Mukava kun olet toipunut ja vapaatakin on kivasti. 🤗♥️😊


      • Anonyymi

        et sä osaa käyttää välimerkkejä. opettele kirsi jooko laittaa edes piste etkä kirjottaa yhteen pötköön. onko sulla niin kiire


      • Oikein kivaa viikonloppua sulle. 😊♥️🤗


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jee kivaa! Hyvää huomenta päivää sinullekin. Mukava kun olet toipunut ja vapaatakin on kivasti. 🤗♥️😊

        Niih👩♥️🤗😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niih👩♥️🤗😊

        Kannattaa ottaa kuitenki rauhallisesti ja levätä, että paranet kunnolla. 🤗♥️😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        et sä osaa käyttää välimerkkejä. opettele kirsi jooko laittaa edes piste etkä kirjottaa yhteen pötköön. onko sulla niin kiire

        Sun äidinkielentaitosi vasta loistavia näyttävät olevankin🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun äidinkielentaitosi vasta loistavia näyttävät olevankin🤣

        Niin tässä susimiehen vetämässä yhden miehen draamassa? No ju


    • Anonyymi

      jossain vaiheessa jani alkaa valittaa yksinäisyyttä ja naisen puutetta

      • Voin alkaa, iloksesi, valittamaan vaikka heti.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voin alkaa, iloksesi, valittamaan vaikka heti.

        no kerro taas että olet saanut viimeksi seksiä 13 vuotta sittenja kaipaat naisen kosketusta


      • Anonyymi kirjoitti:

        no kerro taas että olet saanut viimeksi seksiä 13 vuotta sittenja kaipaat naisen kosketusta

        Ihan ku sitä ei kukaan mies kaipais? Sellainenkin joka saa sitä harva se päivä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ihan ku sitä ei kukaan mies kaipais? Sellainenkin joka saa sitä harva se päivä.

        no sä luulet edelleen että 18-20 v tytöt on kiinnostuneita susta ja jaksat odottaa että joku tyttö haluu sun kaa sänkyyn


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ihan ku sitä ei kukaan mies kaipais? Sellainenkin joka saa sitä harva se päivä.

        niin nettakin on saanut seksiä kun odottaa lasta


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin nettakin on saanut seksiä kun odottaa lasta

        Jos on parisuhteessa, niin on oletettavaa että siinä on myös seksiä. Tää ei ole mulle mikää uus asia. Eikä kuulu minulle tippaakaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jos on parisuhteessa, niin on oletettavaa että siinä on myös seksiä. Tää ei ole mulle mikää uus asia. Eikä kuulu minulle tippaakaan.

        no kuitenkin olet salkannut nettaa kun tiedät mitä hänen elämässään tapahtuu


      • Anonyymi kirjoitti:

        no kuitenkin olet salkannut nettaa kun tiedät mitä hänen elämässään tapahtuu

        En voi sanoa tietäväni yhtään mitään. Eikä minulle edes kuulu yhtään. En mä ole varatuista kiinnostunut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no kuitenkin olet salkannut nettaa kun tiedät mitä hänen elämässään tapahtuu

        Kyllä minä oon jo ymmärtäny, ettei tämmösen vanhan äijän tarvii kuvitella, että joku rikkaan perheen nuori kaunotar tämmösestä olis koskaan mitään välittäny.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En voi sanoa tietäväni yhtään mitään. Eikä minulle edes kuulu yhtään. En mä ole varatuista kiinnostunut.

        kertoko netan mies sulle että ovat naimisissa ja saavat lapsen


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä minä oon jo ymmärtäny, ettei tämmösen vanhan äijän tarvii kuvitella, että joku rikkaan perheen nuori kaunotar tämmösestä olis koskaan mitään välittäny.

        eli susta kaikki teinit on rikkaita kun eivät halua sun kaa sänkyyn


      • Anonyymi kirjoitti:

        kertoko netan mies sulle että ovat naimisissa ja saavat lapsen

        Ei ole kukaan kertonut.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole kukaan kertonut.

        no mistä sä tiiät sitten noi asiat


      • Anonyymi kirjoitti:

        no mistä sä tiiät sitten noi asiat

        En mä mitään tiedä. Oon vaan nähny kuvan heistä yhdessä ja siinä kaikki. Muodostanu siitä omia johtopäätöksiäni. Eli ei mitään tietoa eikä varmuutta mistään.


      • mustasusi kirjoitti:

        En mä mitään tiedä. Oon vaan nähny kuvan heistä yhdessä ja siinä kaikki. Muodostanu siitä omia johtopäätöksiäni. Eli ei mitään tietoa eikä varmuutta mistään.

        Enkä halua täällä enempää asiasta puhua.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En mä mitään tiedä. Oon vaan nähny kuvan heistä yhdessä ja siinä kaikki. Muodostanu siitä omia johtopäätöksiäni. Eli ei mitään tietoa eikä varmuutta mistään.

        Miksi sä sitten levität täällä tietoa että ovat naimisissa ja saavat lapsen. onko tollasen tiedon levittäminen susta oikein


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En mä mitään tiedä. Oon vaan nähny kuvan heistä yhdessä ja siinä kaikki. Muodostanu siitä omia johtopäätöksiäni. Eli ei mitään tietoa eikä varmuutta mistään.

        eikö parisuhteessa olevat saa esiintyä yhdessä. voi vittu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä sitten levität täällä tietoa että ovat naimisissa ja saavat lapsen. onko tollasen tiedon levittäminen susta oikein

        Kyllä se on joku muu kuin minä, joka jatkuvasti puhuu heistä täällä. Minä olen koitanu olla hiljaa ja jutellut ihan muiden kanssa. Ei vaan mene jakeluun vaikka mitä yrittää.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Enkä halua täällä enempää asiasta puhua.

        Ei se yhteen menetykseen elämäs kaadu, päinvastoin joku voi saada todellisen timantin kuten sinä susi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä sitten levität täällä tietoa että ovat naimisissa ja saavat lapsen. onko tollasen tiedon levittäminen susta oikein

        Se että kerran tokaisin niin, että menevät naimisiin ja saavat lapsen, oli minun tapa päästä hänestä yli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se yhteen menetykseen elämäs kaadu, päinvastoin joku voi saada todellisen timantin kuten sinä susi.

        Ehkä seuraavassa elämässä, kun olen taas nuori ja komea ja toivottavasti myös fiksumpi.


      • mustasusi kirjoitti:

        Se että kerran tokaisin niin, että menevät naimisiin ja saavat lapsen, oli minun tapa päästä hänestä yli.

        En ole häntä nimeltä maininnu niissä yhteyksissä. Sinä se tulet joka kerta siihen mölyämään hänestä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se että kerran tokaisin niin, että menevät naimisiin ja saavat lapsen, oli minun tapa päästä hänestä yli.

        sä et korjannut edes että tää on suu oma päätelmä. annoit ymmärtää että ovat menossa naimisiin ja saavat lapsen.


      • mustasusi kirjoitti:

        En ole häntä nimeltä maininnu niissä yhteyksissä. Sinä se tulet joka kerta siihen mölyämään hänestä.

        Ja lähettelet vielä viestejä sille. Etkö yhtään osaa ajatella miltä sellanen tuntuu? Miten se saattaa häiritä sitä pariskuntaakin... Et yhtään ajattele mitään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se että kerran tokaisin niin, että menevät naimisiin ja saavat lapsen, oli minun tapa päästä hänestä yli.

        mähän olen sanonut sulle mutta sä et vaan kuuntele


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ole häntä nimeltä maininnu niissä yhteyksissä. Sinä se tulet joka kerta siihen mölyämään hänestä.

        niin mutta nettaa olet tarkoittanut


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ja lähettelet vielä viestejä sille. Etkö yhtään osaa ajatella miltä sellanen tuntuu? Miten se saattaa häiritä sitä pariskuntaakin... Et yhtään ajattele mitään.

        eikö netan mies sanonut sulle jo aikoja sitten ettet enää puhu netasta. sinä se jatkat netan kaipailua kiellosta huolimatta


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ehkä seuraavassa elämässä, kun olen taas nuori ja komea ja toivottavasti myös fiksumpi.

        Mistä sä tiedät, että seuraava elämä on tämän elämän jälkeen? kyllä tämä elämä on ainutkertainen mahdollisuus tehdä mitä haluaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sä tiedät, että seuraava elämä on tämän elämän jälkeen? kyllä tämä elämä on ainutkertainen mahdollisuus tehdä mitä haluaa.

        Jos niin on, niin pieleen meni kaikki ja koko elämä. 😐


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jos niin on, niin pieleen meni kaikki ja koko elämä. 😐

        jani uskot sä oikeesti kun sä kuolet että sä pääset panee naista. et sä tajua että sun ruumis hajoaa kun sä kuolet ja sut on haudattu. et sä silloin pääse panee ketään tyttöä. kai sä sen tajuat


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jos on parisuhteessa, niin on oletettavaa että siinä on myös seksiä. Tää ei ole mulle mikää uus asia. Eikä kuulu minulle tippaakaan.

        Näyttää päivittäin kuuluvan porusta päätellen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Enkä halua täällä enempää asiasta puhua.

        Sä haluat puhua ja toitottaa kaikki asiasi koko seurakunnalle.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä se on joku muu kuin minä, joka jatkuvasti puhuu heistä täällä. Minä olen koitanu olla hiljaa ja jutellut ihan muiden kanssa. Ei vaan mene jakeluun vaikka mitä yrittää.

        Muiden? Eli yksinäsi kahdenkymmenen muun lanseeraamasi toinen toistaan typerämmän mielikuvitushahmosi kanssa sä pääosin "keskustelet". Käsinukkeleikkejä vielä vähän väliin 🤣🐇🐰


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se että kerran tokaisin niin, että menevät naimisiin ja saavat lapsen, oli minun tapa päästä hänestä yli.

        Kyllä psykiatria on nykyisin kehittynyttä. Joku teinitypy pannaan jossain paksuksi ja vanhan äijänkääkän ongelmat loppuvat toisaalla kuin seinään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sä tiedät, että seuraava elämä on tämän elämän jälkeen? kyllä tämä elämä on ainutkertainen mahdollisuus tehdä mitä haluaa.

        Gubbesetä syntyy seuraavassa elämässä pupuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jani uskot sä oikeesti kun sä kuolet että sä pääset panee naista. et sä tajua että sun ruumis hajoaa kun sä kuolet ja sut on haudattu. et sä silloin pääse panee ketään tyttöä. kai sä sen tajuat

        On sairasta tekstiä. Pitäisikö sun lääkitys päivittää uusiksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sairasta tekstiä. Pitäisikö sun lääkitys päivittää uusiksi?

        ai sä uskot että jani saa seuraavassa elämässä nuorta naista. jani luulee että hän saa kuoleman jälkeen panna naista. säkin uskot siihen. voi helvetti


      • Anonyymi kirjoitti:

        ai sä uskot että jani saa seuraavassa elämässä nuorta naista. jani luulee että hän saa kuoleman jälkeen panna naista. säkin uskot siihen. voi helvetti

        Tietoisuus kyllä jatkaa "elämää" vaikka tämä keho lakkaakin olemasta joskus. Mutta tää on sulle liian vaikeatajuista asiaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tietoisuus kyllä jatkaa "elämää" vaikka tämä keho lakkaakin olemasta joskus. Mutta tää on sulle liian vaikeatajuista asiaa.

        eli sun tietoisuus siis panee naista. voitko selittää vähän tarkemmin miten tämän tietoisuus panee elossa olevan naisen kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no kuitenkin olet salkannut nettaa kun tiedät mitä hänen elämässään tapahtuu

        Nii tämä tarinallisuus liittyy susimies ilmeisesti perversioosi teinitytöstä, joka on tässä tapauksesa fiktiivinen henkilö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii tämä tarinallisuus liittyy susimies ilmeisesti perversioosi teinitytöstä, joka on tässä tapauksesa fiktiivinen henkilö

        kyllä netta on ihan oikea ihminen. Jani haluu uskotella pääsevänsä irti kun ajattelee netan ja tämän miehen häitä ja tulevaa lasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä haluat puhua ja toitottaa kaikki asiasi koko seurakunnalle.

        Ja mitä asioita tämä susimies mielestäsi toitottaa kuin vetää kahta eri draamaa, tämä jani-kirsi ja netta? Hohhoijaa teiniä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muiden? Eli yksinäsi kahdenkymmenen muun lanseeraamasi toinen toistaan typerämmän mielikuvitushahmosi kanssa sä pääosin "keskustelet". Käsinukkeleikkejä vielä vähän väliin 🤣🐇🐰

        Nää jotku on seuranneet ilmeisesti susigubbea mm sen takia ettei tää vaa oo menny maaliin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä psykiatria on nykyisin kehittynyttä. Joku teinitypy pannaan jossain paksuksi ja vanhan äijänkääkän ongelmat loppuvat toisaalla kuin seinään.

        Hänkin toivoo varmaan aina kaikille tosi hyvää jatkoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä asioita tämä susimies mielestäsi toitottaa kuin vetää kahta eri draamaa, tämä jani-kirsi ja netta? Hohhoijaa teiniä

        jani ei saanut huomiota netalta niin kirsiltä saa huomiota kun toivottaa aina janille hyvää huomenta ja yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sairasta tekstiä. Pitäisikö sun lääkitys päivittää uusiksi?

        Ja sinä makustelet tätä sinulle tuntemattoman jampan kohtaloa tässä gubbesadussa syystä että?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eli sun tietoisuus siis panee naista. voitko selittää vähän tarkemmin miten tämän tietoisuus panee elossa olevan naisen kanssa?

        Jos hän puhuuki ns päiväunista? Miksi muuten korostat sanaa elossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hän puhuuki ns päiväunista? Miksi muuten korostat sanaa elossa?

        Mmm, jotain erilaista


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jos niin on, niin pieleen meni kaikki ja koko elämä. 😐

        Sun kohdallas niin kyllä on tapahtunutkin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tietoisuus kyllä jatkaa "elämää" vaikka tämä keho lakkaakin olemasta joskus. Mutta tää on sulle liian vaikeatajuista asiaa.

        Mikset pane niitä naisia jo tässä ja nyt, kun olet elossa? Ei Helvetissäkään oo sulle naista tarjolla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikset pane niitä naisia jo tässä ja nyt, kun olet elossa? Ei Helvetissäkään oo sulle naista tarjolla.

        En mä saa sellaisia naisia, joita tekis mieli panna. Siksi en mene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hän puhuuki ns päiväunista? Miksi muuten korostat sanaa elossa?

        no kun mä en tiedä millaista on janin tietoisuuden ja kuolleen naisen paneminen


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En mä saa sellaisia naisia, joita tekis mieli panna. Siksi en mene.

        Ei Helvettiin niin vaan mennä. Sinne joudutaan. Sinä etunenässä.


      • Anonyymi

        Gubella alkaa palaa käämit👍💦🔥🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gubella alkaa palaa käämit👍💦🔥🔥

        Miten niin?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jos niin on, niin pieleen meni kaikki ja koko elämä. 😐

        Harkitse hyvä mies, mitä sisimmästäsi paljastelut näille taukeille. Herrassöötinki sentään. Aloit taas vauhdilla mukaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En mä saa sellaisia naisia, joita tekis mieli panna. Siksi en mene.

        Harkitse sanojasi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Enkä halua täällä enempää asiasta puhua.

        Susi, miksi vitussa oot tänäänkin antanut itsesi vedätyttää tuttua tutumman potaskan jauhantaan . Kelaa lanka läpi , niin huomaat.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kohdallas niin kyllä on tapahtunutkin.

        Koetko oikeasti hallitsevasi ns narratiivia sillä, että poimit susiguben teksteistä sen, mikä voisi edes kaukaisesti tukea harhaisia ajatuksiasi? Retorinen kysymys


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii tämä tarinallisuus liittyy susimies ilmeisesti perversioosi teinitytöstä, joka on tässä tapauksesa fiktiivinen henkilö

        Tämä on aika varmasti jonkin yhteisön tekemää yhteistä pilkkaa ihmisistä. Ihmeellistä sekasorron luomista. Laittakaa sama energia johonkin hyödylliseen. Sivusta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä makustelet tätä sinulle tuntemattoman jampan kohtaloa tässä gubbesadussa syystä että?

        Polopoottista poloista populismipöyristelyä ja neitimäistä filmaamista eunukeille


    • Anonyymi

      oot sä nyt jani päässyt netasta yli ja et enää kaipaile ja puhu hänestä

      • Mitä se sua liikuttaa?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitä se sua liikuttaa?

        lol. eli et ole päässyt yli vaikka kuvittelet netan ja hänen miehensä häät ja lapsen saamisen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lol. eli et ole päässyt yli vaikka kuvittelet netan ja hänen miehensä häät ja lapsen saamisen

        Olet mitä ilmeisemmin nainen. Koulutustaso korkeintaan ammattikoulu juuri ja juuri. Tekstailu tyyliin sanat peräkanaa, ei isoja alkukirjaimia, ei välimerkkejä, ei pisteitä eikä muitakaan loppuhuipentumia,Virkkeet ja lauseet tuntematon käsite. Mutta ahh, mikä hinku ja polte päästä sutta trollaamaan. Sinut tunnistetaan karvoistasi, jotka suorastaan väräjävät N-proprilla hekumoidessasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet mitä ilmeisemmin nainen. Koulutustaso korkeintaan ammattikoulu juuri ja juuri. Tekstailu tyyliin sanat peräkanaa, ei isoja alkukirjaimia, ei välimerkkejä, ei pisteitä eikä muitakaan loppuhuipentumia,Virkkeet ja lauseet tuntematon käsite. Mutta ahh, mikä hinku ja polte päästä sutta trollaamaan. Sinut tunnistetaan karvoistasi, jotka suorastaan väräjävät N-proprilla hekumoidessasi.

        ja kirsikö saa kirjottaa kaikki sanat samaan pötköön ilman välimerkkejä. hänkö saa toimia niin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet mitä ilmeisemmin nainen. Koulutustaso korkeintaan ammattikoulu juuri ja juuri. Tekstailu tyyliin sanat peräkanaa, ei isoja alkukirjaimia, ei välimerkkejä, ei pisteitä eikä muitakaan loppuhuipentumia,Virkkeet ja lauseet tuntematon käsite. Mutta ahh, mikä hinku ja polte päästä sutta trollaamaan. Sinut tunnistetaan karvoistasi, jotka suorastaan väräjävät N-proprilla hekumoidessasi.

        voitko vielä tarkentaa että mistä karvoista. hiuksista,säärikarvoista,häpykarvoista


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitä se sua liikuttaa?

        Tottakai liikuttaa. Kakista ulos vaan niinkuin kaikki muutkin asiasi tähän saakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet mitä ilmeisemmin nainen. Koulutustaso korkeintaan ammattikoulu juuri ja juuri. Tekstailu tyyliin sanat peräkanaa, ei isoja alkukirjaimia, ei välimerkkejä, ei pisteitä eikä muitakaan loppuhuipentumia,Virkkeet ja lauseet tuntematon käsite. Mutta ahh, mikä hinku ja polte päästä sutta trollaamaan. Sinut tunnistetaan karvoistasi, jotka suorastaan väräjävät N-proprilla hekumoidessasi.

        Ite oot liikalihava siiderivalas ja käyny kiertokoulun väärinpäin. Uimakoulusta sentään valmistuit maisteriks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja kirsikö saa kirjottaa kaikki sanat samaan pötköön ilman välimerkkejä. hänkö saa toimia niin

        "Kirsi" kirjoittaa just sillä tyylillä kuin susigubbe päättää.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kirsi" kirjoittaa just sillä tyylillä kuin susigubbe päättää.

        Eli on tietysti tämä susigubbe itse, mikä tässä on lapset niin vaikea ymmärtää?😆


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai liikuttaa. Kakista ulos vaan niinkuin kaikki muutkin asiasi tähän saakka.

        Mutta eihän tämä äijä oikeastaan itsestään koskaan kirjoittele, vaan tätä draamaa näistä kuvitteellista henkilöistä. Et ole oikein tässä maailmassa ollut enää pitkään aikaan, jupiset jonkun julkisesta elämästä, mikä on paljon sanottu ottaen huomioon, että iso mies kirjoittelee ainoastaan hyvää yötä jne. Ilmeisesti pahoja hahmotusongelmia tmv😉


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli on tietysti tämä susigubbe itse, mikä tässä on lapset niin vaikea ymmärtää?😆

        Sä et honannu tota aiempaa kommenttia. Sitä samaa siinä juuri tarkoitettiin. Tollo.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eihän tämä äijä oikeastaan itsestään koskaan kirjoittele, vaan tätä draamaa näistä kuvitteellista henkilöistä. Et ole oikein tässä maailmassa ollut enää pitkään aikaan, jupiset jonkun julkisesta elämästä, mikä on paljon sanottu ottaen huomioon, että iso mies kirjoittelee ainoastaan hyvää yötä jne. Ilmeisesti pahoja hahmotusongelmia tmv😉

        Sulla on päässäs vikaa ja paha vika onkin.


    • Näin tuli vähän salillakin käytyä. Mukava se on aina reenata kovasti.

    • Anonyymi

      Hyvää perjantaita ja sinne. Tommonen susi-adonis vartijan puvussa vie jalat alta vielä joltain säihkysääri mimmiltä. Toivuttuaan jaloilleen tämän tästä myymälään tikusta asiaa tehden.
      Myrskysäätä pukkaa. Pitää lähteä venesatamaan varustautumaan.

      • Kiitos. Ei ole vielä tapahtunut sellaista mun kohdalla. Tosiaan myräkkää on luvassa ainakin eteläiseen Suomeen. Siellä saa pitää hatustaan kiinni. Se on kohta lähdettävä minunkin...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. Ei ole vielä tapahtunut sellaista mun kohdalla. Tosiaan myräkkää on luvassa ainakin eteläiseen Suomeen. Siellä saa pitää hatustaan kiinni. Se on kohta lähdettävä minunkin...

        Mihin muka? Kaljakauppaan?


    • Anonyymi
      • Siellä on laskettelu kausi avattu. 😄


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Siellä on laskettelu kausi avattu. 😄

        Tosta oli juttua telkassa jo pari päivää sitten. jotkut on vähän myöhässä kertomassa uutisia täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosta oli juttua telkassa jo pari päivää sitten. jotkut on vähän myöhässä kertomassa uutisia täällä

        Katson telkasta vain elokuvia...😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katson telkasta vain elokuvia...😂

        no sen huomaa. kannattais katsoo muutakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no sen huomaa. kannattais katsoo muutakin

        Niin katonkin, nimittäin juutuupia josta löysin Levin livekamerat vuosia sitten...😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin katonkin, nimittäin juutuupia josta löysin Levin livekamerat vuosia sitten...😂

        ja tosta oli telkasta juttua jo pari päivää sitten. mulle toi ei enää ollut uutinen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Siellä on laskettelu kausi avattu. 😄

        Laskettelukausi on yhdyssana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja tosta oli telkasta juttua jo pari päivää sitten. mulle toi ei enää ollut uutinen.

        Juutuupia katsomalla olisit tiennyt asian ennen kuin media hoksasi sen...🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laskettelukausi on yhdyssana.

        Laskettelu kausi, laskettelu kausi...🦜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin katonkin, nimittäin juutuupia josta löysin Levin livekamerat vuosia sitten...😂

        niin olisit nähnyt tämän vuoden lumen levityksen pari päivää sitten telkasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juutuupia katsomalla olisit tiennyt asian ennen kuin media hoksasi sen...🤣

        joo mutta katoitko tämän vuoden lumen levityksen. et ole tainnut katsoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juutuupia katsomalla olisit tiennyt asian ennen kuin media hoksasi sen...🤣

        Siihen kannattaakin panostaa. Välillä vähän Vauva.fi ja amerikkalaisia valmiiksinaurettuja hömppäohjelmia👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo mutta katoitko tämän vuoden lumen levityksen. et ole tainnut katsoa

        Tyhmä...😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen kannattaakin panostaa. Välillä vähän Vauva.fi ja amerikkalaisia valmiiksinaurettuja hömppäohjelmia👍

        Niin kannattaakin, valtavasti hyviä videoita, kuten tuo.

        https://youtu.be/OAJefneRegM


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Laskettelukausi on yhdyssana.

        Saatko sinä y-s tyydytystä siitä, että käyt jupisemassa tälle susimiehelle, että jospa hän muuttuisi sillä pakkomielteenkohteeksesi?


    • Anonyymi

      No niin, repikää siitä.

    • Kyllä tästä vaan sirkus tuli. 🎪
      Kirsille ja kivoille kivaa iltaa. 😊😌

      • Anonyymi

        et voinut sitten selittää miten sun tietoisuus panee naisen kanssa. ja nyt on iltapäivä. kello on neljä iltapäivällä


      • Anonyymi kirjoitti:

        et voinut sitten selittää miten sun tietoisuus panee naisen kanssa. ja nyt on iltapäivä. kello on neljä iltapäivällä

        Mä en nyt ehdi olla täällä...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en nyt ehdi olla täällä...

        no hyvä. kerro sitten kun sulla on aikaa roikkua täällä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en nyt ehdi olla täällä...

        Mihin nyt yhtäkkiä tuli kiire, kun sulle esitetään asiallisia kysymyksiä ja kommentteja?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en nyt ehdi olla täällä...

        Menitkö kauppaan? 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menitkö kauppaan? 🤭

        Lähti katselemaan naisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menitkö kauppaan? 🤭

        Ostamaan Juhla-Mokkaa ja kaljaa se meni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin nyt yhtäkkiä tuli kiire, kun sulle esitetään asiallisia kysymyksiä ja kommentteja?

        Ei sillä mikään kiire ole. Otti päiväkännit ja sammui sohvalle......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menitkö kauppaan? 🤭

        Lähti prismaan😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähti prismaan😂

        Onko sekin kepulainen?


      • Anonyymi

        Kiitti vaan, mutta nyt kivat antavat tujua palautetta. Susi, lähdit sirkukseen itse mukaan. Monestiko pitää vielä samasta asiasta sua ojentaa. Ryhdyit vastailemaan auliisti keskenkasvuisten, kypsymättömien veetuilijoiden ristikuulusteluihin. Nyt suututtaa sun puolestas. Sun ikäisen pitää jo osata harkita intiimipuolensa liiallista valottamista kaikelle kansalle. Tämä sirkus oli vertaansa vailla.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä mikään kiire ole. Otti päiväkännit ja sammui sohvalle......

        Edelleenkö tämä susimies vai joku joksi koitat lapsekkaasti tätä susimiestä vihjata? Tyylistä päätellen pikkukallekerho


    • Mukavaa iltaa Kirsille ja kivoille 😊☺️❤️

      • Anonyymi

        no kerro nyt miten sun tietoisuus panee naisen kanssa. voitko vittu jo kertoa sen


      • Anonyymi

        Mukavaa iltaa kulta👩😘♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukavaa iltaa kulta👩😘♥️

        jahas feikki ehti ennen aitoa kirsiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukavaa iltaa kulta👩😘♥️

        jani sun kulta vaikka et halua nähdä sun kultaa livenä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jani sun kulta vaikka et halua nähdä sun kultaa livenä

        Ei kukaan ole kulta, jos ei ole livenä tavannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jani sun kulta vaikka et halua nähdä sun kultaa livenä

        Haluan heti kun tulee mahis niih👩


      • Anonyymi

        Nopeesti ne kiireet menivätkin ohi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan ole kulta, jos ei ole livenä tavannut.

        Laukaassa sellainenkin näyttää olevan mahdollista 🤣


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan ole kulta, jos ei ole livenä tavannut.

        Sinä siis edelleen uskot, että nämä susiguben käsikirjoittamat henkilöt on ns todellisia- miksi?


    • Anonyymi

      Kiitollinen tästä hukka.

    • Anonyymi

      miksi jani ei voi kertoa mulle miten hänen tietoisuus panee naisen kanssa. voitko kertoa kun mä en tiedä miten sun tietoisuus harrastaa seksiä naisen kaa

      • Anonyymi

        Jos hän on vaikka islaminuskoinen? Heillehän luvataan, että marttyyrimiehiä odottaa kuoleman jälkeen paratiisissa 72 neitsyttä palkintona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hän on vaikka islaminuskoinen? Heillehän luvataan, että marttyyrimiehiä odottaa kuoleman jälkeen paratiisissa 72 neitsyttä palkintona.

        mä haluisin kuulla janin näkemyksen miten tietoisuus harrastaa seksiä naisen kanssa ja saako silloin edes stondista kun ei ole kroppaa miehellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä haluisin kuulla janin näkemyksen miten tietoisuus harrastaa seksiä naisen kanssa ja saako silloin edes stondista kun ei ole kroppaa miehellä

        No mitä hittoa ne tekee 72:lla neitsyellä jos ei saa stondista? Helvettihän se silloin olisi eikä paratiisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä hittoa ne tekee 72:lla neitsyellä jos ei saa stondista? Helvettihän se silloin olisi eikä paratiisi.

        mä haluisin kuulla janin näkemyksen miten hänen tietoisuus pystyy panee naista ilman kroppaa. Jani uskoo tähän niin haluisin kuulla miten se käytännössä tapahtuu tietoisuus panee elossa olevan naisen kaa. ja saako siinä orgasmin siis saako janin tietoisuus orgasmin ja tunteeko nainen janin tietoisuuspeniksen sisällään


      • Anonyymi

        mä haluisin edelleen kuulla janin näkemyksen miten hänen tietoisuus kuoleman jälkeen panee naisen kanssa. mua oikeesti kiinnostaa tietää miten se tapahtuu käytännössä kun kuollut ihminen haudataan ja ruumis hajoaa maan alla niin miten jani harrastaa kuoleman jälkeen seksiä elossa olevan nuoren naisen kanssa. tai jos ruumis tuhkataan niin sama kysymys miten se tuhka harrastaa seksiä elävän naisen kanssa. voisko jani kertoa mulle kun mä en ymmärrä miten tietoisuus voi edes käydä naisen kaa kahvilla ja treffeillä ja sen jälkee mennä naisen kanssa sänkyyn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä haluisin edelleen kuulla janin näkemyksen miten hänen tietoisuus kuoleman jälkeen panee naisen kanssa. mua oikeesti kiinnostaa tietää miten se tapahtuu käytännössä kun kuollut ihminen haudataan ja ruumis hajoaa maan alla niin miten jani harrastaa kuoleman jälkeen seksiä elossa olevan nuoren naisen kanssa. tai jos ruumis tuhkataan niin sama kysymys miten se tuhka harrastaa seksiä elävän naisen kanssa. voisko jani kertoa mulle kun mä en ymmärrä miten tietoisuus voi edes käydä naisen kaa kahvilla ja treffeillä ja sen jälkee mennä naisen kanssa sänkyyn

        Ei hän saa mitään.


    • Anonyymi

      Susigubbe vois välillä kertoa kuulumisia vessastaan.

    • Anonyymi

      Mua kiinnostaa että pitääkö janin tietoisuuden käyttää kondomia kun panee naisen kanssa ja jos kondomi hajoaa niin onko janin tietoisuus valmis isäksi vai tekeekö nainen abortin ja tukeeko janin tietoisuus naista tässä asiassa

    • Anonyymi

      Ihanko ajattelit erisnimenä tuon ikiaikaisen veisun? Et tunne, et juu.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Gubbe häipyi kuin pieru Saharaan, kun alkoi taas tulla eriäviä mielipiteitä 🤣

      • Anonyymi

        Jospa hyppäsi sillalta alas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa hyppäsi sillalta alas

        Eikö se junan alle pitäny hypätä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se junan alle pitäny hypätä?

        Taas yks luuseri vähemmän 👍


    • Anonyymi

      Kiitos samoin!

    • Anonyymi

      Susi, ihme sakkia tänään linjoilla. Sirkustirehtöörinä melkeimpä yksi ja sama kirjoitustaidoton. Huomenna ja jatkossa odotettavissa sama sekoilu, jos lähdet mukaan reagoimaan. Anna räkänokkien pitää keskenään torikokousta.

      • Anonyymi

        Äijä antaa julkisesti itselleen neuvoja.


    • Anonyymi

      Milloin pläjähtää eetteriin illan uusi käsinukkeperformanssi??

      • Anonyymi

        Puppelipoika ja kuningatar ovat varmasti vauhdissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puppelipoika ja kuningatar ovat varmasti vauhdissa

        Pupukäsinukkeleikit 52-vuotiaalla äijällä 🤣🤣🤣🙈


    • Anonyymi

      Onko sudella vainua tosta auts töks töks tyyliin sanailevasta uuskirjoitustaidottomasta hikihikkystä? Ampaisee usein jo aamusta vinoilemaan. Sitä tahtia pitkin päiviä. Nainen niin halutessaan on korkkiruuvia kierompi. Mistä näitä sikiää? Itse ei kestä vastakommentointia. Jää kippuroimaan suuresti vittuuntuneena, kun ryhävalaaksi kutsumansa ei vaivaudu reagoimaan.

      • Anonyymi
        UUSI

        Mistä säkin jonkun kippuroinnit tiedät? Kaikki eivät ole kaltaisiasi.


    • Anonyymi
      UUSI

      Piupali paupali ja niin toi hoitaja aamulääkkeet ⚠️

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      136
      2163
    2. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      204
      1973
    3. Seiska: Suhdekohussa rypenyt Anssi Heikkilä paljastaa - Pernilla Böckermanin kanssa tällaiset välit

      Anssi Heikkilä ja Pernilla Böckerman tanssivat yhdessä TTK:ssa ja heidän ympärillään spekuloitiin suhteesta. Nyt Heikkil
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1566
    4. Ilouutinen: Sohvaperunat Soile ja Jorma taas TV:ssä - Sohvikset jo 18 kautta - Onnea!

      Onnea Sohvikset 18 kautta! Ja ihana Soile (ja Jorma!) taas mukana! Lue lisää ja katso Soilen hauska kuva tästä: https:
      Sohvaperunat
      9
      1095
    5. Elokapinan kielto aloite kerää nimikirjoituksia kovaa vauhtia !

      Nyt klo 14 mennessä nimiä on jo liki 17000 allekirjoitusta. Nyt niitä nimiä vaan lisää meille riittää no
      Maailman menoa
      309
      1013
    6. Piupali Paupali

      Kun en mä tunne teitä... Hyvät huomenet ja mukavat päivät ja hyvät viikonloput, arvoisat naiset ja herrat. 😊🎩🎪🤹🏼‍♂️
      Ikävä
      164
      974
    7. Mitä muuttaisit kaivattusi

      Ulkonäössä tai persoonassa
      Ikävä
      75
      878
    8. Elokapinan lakkautusaloite 50 000 nimeä

      Ja lisää tulee, kohta on Ylenkin uutisoitavaa aloitteesta. https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143
      Maailman menoa
      260
      864
    9. Hei, mies, kirjoita jotain minusta

      Plus jokin tunnistemerkki/kirjain nimessäni. En todellakaan ymmärrä, pidätkö minusta vai toisesta naisesta. Et ole koska
      Ikävä
      42
      863
    10. Näyttääkö kaivattusi

      Iloiselta vai surulliselta?
      Ikävä
      56
      816
    Aihe