Hei, mies, kirjoita jotain minusta

Anonyymi-ap

Plus jokin tunnistemerkki/kirjain nimessäni. En todellakaan ymmärrä, pidätkö minusta vai toisesta naisesta. Et ole koskaan antanut minusta suoraa viitettä. Jatketaan jään sulattamista välillämme 🙂

42

863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Anna sinä jotain itsestäsi ensin.

    • Anonyymi

      Osaat varmasti sitten antaa tunnisteen jonka vain me kaksi ymmärretään.

      • Anonyymi
        UUSI

        Sivusta. Olen nähnyt sinut monenlaisessa vaatetuksessa, täytyy todeta, että kaikista olen ollut todella mieltynyt. Osaat pukeutua ja olemuksesi omasta mielestäni on sellainen, että ei valittamista. Arvostan, siitä en ole varma, mitä ajattelet minusta?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta. Olen nähnyt sinut monenlaisessa vaatetuksessa, täytyy todeta, että kaikista olen ollut todella mieltynyt. Osaat pukeutua ja olemuksesi omasta mielestäni on sellainen, että ei valittamista. Arvostan, siitä en ole varma, mitä ajattelet minusta?

        Olenkin huomannut miten tuijotat minua, silloin kun kohdataan. Olen hulluna sinuun mies, mutta en kehtaa näyttää tunteitani, sillä paikka ei ole sopiva siihen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenkin huomannut miten tuijotat minua, silloin kun kohdataan. Olen hulluna sinuun mies, mutta en kehtaa näyttää tunteitani, sillä paikka ei ole sopiva siihen.

        En tuijota vaan katselen sillai salakavalasti, yritän olla huomaamaton katsoessani?


    • Anonyymi

      Haluat vain syödä / hakata.

      • Anonyymi

        Nöf nöf


    • Anonyymi

      Sun silmien värin ensimmäinen kirjain on sama kuin etunimesi ensimmäinen kirjain. Pidän paljon sinusta...

      • Anonyymi

        Rakas :*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas :*

        Niin minäkin rakastan sinua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin rakastan sinua...

        ihana kuulla...


      • Anonyymi

        Ja sinun etunimesi toinen kirjain sukunimesi eka 🤨?


      • Anonyymi

        Minunkin on. Rakastan miestä, jonka silmien värin ensimmäinen kirjainta ei ole hänen nimessään missään, mutta löytyy minun sukunimestä 3. kirjain. Riittääkö? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin rakastan sinua...

        Älä nyt. Meitä harmaasilmäisiä h-naisia on täällä muitakin. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt. Meitä harmaasilmäisiä h-naisia on täällä muitakin. 👍

        No kerro minusta jotain. 🤔😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt. Meitä harmaasilmäisiä h-naisia on täällä muitakin. 👍

        Kommentti oli sinisilmäiseltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentti oli sinisilmäiseltä

        Ai 17:27. Sitten et ole se palstatero. Varastit hänen ideansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentti oli sinisilmäiseltä

        No ei ollut ainakaan minun kommentti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai 17:27. Sitten et ole se palstatero. Varastit hänen ideansa.

        Nyt en ymmärrä mistä puhut. Olen tuo 17.30 vastannut, sinisilmäinen nainen. En ymmärrä mitä olisin varastanut kun asiayhteys ei nyt aukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt en ymmärrä mistä puhut. Olen tuo 17.30 vastannut, sinisilmäinen nainen. En ymmärrä mitä olisin varastanut kun asiayhteys ei nyt aukea.

        Sivusta- olikin mulle... J :*


      • Anonyymi

        Hahaa. Täällä on joku mustis kuumottelija joka poistaa sanan ”kullanruskea”,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt en ymmärrä mistä puhut. Olen tuo 17.30 vastannut, sinisilmäinen nainen. En ymmärrä mitä olisin varastanut kun asiayhteys ei nyt aukea.

        En tarkoittanut sinulle mitään vaan sille joka vastasi ekana ap:lle.


    • Anonyymi

      Kenestä? Aloita itse hölmöläinen.

      • Anonyymi

        Turha toivo. Tämä nainen ei muuta tee täällä kuin kerjää huomiota.


    • Anonyymi

      Kuule ap. Jos haluat jotain saada niin on pakko antaa. Aloita itse ja sitten saatat saada jotakin. Pelkuri jää aina nuolemaan näppejään.

    • Anonyymi

      Melko varmasti toisesta. Ei maksa vaivaa tunnistella tähän.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Niille, jotka kysyvät minulta tunnisteen - lue kysymyksen ydin. Jos se osuu, minä vastaan. Kiitos 🙂 ap

      • Anonyymi

        Aloituksessa ei edes ole kysymystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa ei edes ole kysymystä.

        -> ”En todellakaan ymmärrä, pidätkö minusta vai toisesta naisesta”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -> ”En todellakaan ymmärrä, pidätkö minusta vai toisesta naisesta”

        Täähän riippuu siitä kuka sinä olet ja kenestä luulet kaivattusi pitävän. Eli et edelleenkään kerro itsestäsi mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -> ”En todellakaan ymmärrä, pidätkö minusta vai toisesta naisesta”

        Tuo ei ole kysymys. Tämä on kysymys: "Pidätkö minusta vai toisesta naisesta?"'

        Vaikka kysyisitkin tuon kysymyksen, kukaan ei pysty siihen vastaamaan muuta kuin "pidän toisesta naisesta", koska KENELLÄKÄÄN EI OLE HAJUAKAAN KUKA OLET, joten juuri sinusta täällä tuskin kukaan pitää. Miehet täällä pitävät niistä omista kaivatuistaan.


    • Anonyymi
      UUSI

      Sukunimessäsi on kirjain, jota ei löydy etunimistäni tai sukunimestäni. Tuolla kirjaimella alkaa väri, joka kuvaa meidän molempien silmiä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Silmiis sinisiin kerran sukelsin, järkeni unohdin ja katosit


      • Anonyymi
        UUSI

        Matkin tämän minun yhden päivän kommentista.
        Se meni niin, että sukunimessäni on kirjain, joka ei löydy hänen koko nimestään ja hänen silmien väri alkaa samalla. Hän on mies.


    • Anonyymi
      UUSI

      Yleensä pidän kaikista joten pois sulkevaa vaihtoehtoa ei ole olemassa. Ihmisillä voi olla monenlaisia käsityksiä, mutta itse en luokittele mitään hyviin tai pahoihin vaikka eläintenkin kohdalla käärme on eläin siinä missä mikä tahansa muukin eläin. Parempi pitää kaikista se sataa siihen omaankin laarin loppujenlopuski. Tämä tarkoittaa, että ei tarvitse olla samaa mieltä aisioista, mutta pyrkii ymmärtämään mistä erimielisyys johtuu.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei ole naisia järkikin sen sanoo

    • Anonyymi
      UUSI

      Höpöjuttuja

    • Anonyymi
      UUSI

      Olet aikuinen nainen jolla on naisia naapureina,apeelle.

    • Anonyymi
      UUSI

      Jotain minusta plus l

    • Anonyymi
      UUSI

      Koko nimessäsi on viittä eri kirjainta.
      Kun kerran kävit mun luona, sulla oli vaaleat housut joissa ei ollut takataskuja.
      Ne sopivat sulle tosi hyvin :)

      Kun kehuin niitä, niin hymyilit ja pyörähdit ympäri. Polvistuin ja kosketin niiden pehmeää pintaa tietäen että samalla kosketin sun .... ;-)


      Mikä yllä olevast on otta ja mikä unta?

      • Anonyymi
        UUSI

        Kaikki on ohi. Mutta hyvin kirjoitettu 😉 ap


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      136
      2163
    2. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      204
      1973
    3. Seiska: Suhdekohussa rypenyt Anssi Heikkilä paljastaa - Pernilla Böckermanin kanssa tällaiset välit

      Anssi Heikkilä ja Pernilla Böckerman tanssivat yhdessä TTK:ssa ja heidän ympärillään spekuloitiin suhteesta. Nyt Heikkil
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1566
    4. Ilouutinen: Sohvaperunat Soile ja Jorma taas TV:ssä - Sohvikset jo 18 kautta - Onnea!

      Onnea Sohvikset 18 kautta! Ja ihana Soile (ja Jorma!) taas mukana! Lue lisää ja katso Soilen hauska kuva tästä: https:
      Sohvaperunat
      9
      1095
    5. Elokapinan kielto aloite kerää nimikirjoituksia kovaa vauhtia !

      Nyt klo 14 mennessä nimiä on jo liki 17000 allekirjoitusta. Nyt niitä nimiä vaan lisää meille riittää no
      Maailman menoa
      309
      1013
    6. Piupali Paupali

      Kun en mä tunne teitä... Hyvät huomenet ja mukavat päivät ja hyvät viikonloput, arvoisat naiset ja herrat. 😊🎩🎪🤹🏼‍♂️
      Ikävä
      164
      974
    7. Mitä muuttaisit kaivattusi

      Ulkonäössä tai persoonassa
      Ikävä
      75
      878
    8. Elokapinan lakkautusaloite 50 000 nimeä

      Ja lisää tulee, kohta on Ylenkin uutisoitavaa aloitteesta. https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143
      Maailman menoa
      260
      864
    9. Hei, mies, kirjoita jotain minusta

      Plus jokin tunnistemerkki/kirjain nimessäni. En todellakaan ymmärrä, pidätkö minusta vai toisesta naisesta. Et ole koska
      Ikävä
      42
      863
    10. Näyttääkö kaivattusi

      Iloiselta vai surulliselta?
      Ikävä
      56
      816
    Aihe