lamotrigin orion Sopimattomuus oireet

Anonyymi-ap

Hei. Olen 21v N. Ja olen nyt tossa neljä viikkoa sitten nostanut Lamotrigin orionin annosta. Nyt yhtäkkisesti tosipahaa henkistä pahoinvointia alkanut tulla. Kaveri sanoi että itsellään oli kanssa tullut samanlaisia oireita kun oli nostanut eri lääkettä. Sanoi että se voi johtua siitä että lääke ei sovi minulle. Minulla ei koskaan aijemmin ollut mitään tälläistä enkä saa sitä millään konstilla pois. Lääkärit sanovat että ota pahoinvointi lääkettä ja se ei auta mitään. Yritän kysellä onko kellään ollut samanlaisia kokemuksia. Iho oireita itselläni ei ole.

6

203

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Annos on kenties nostettu liian isoksi.
      Jos ei se entinen vähäisempi määrä tehnyt mitään oireita, tuskin vika sinänsä itse lääkkeessä on, annostus on väärä, jos tulee oireita.
      Itselleni tuli Lamotriginin liian korkeasta annoksesta kaksoiskuvia, eli näin lähes kaiken kahtena. Annosta kun laskettiin, häiriö meni ohi.
      En ole kyseisestä lääkkeestä koskaan muuta haittaa kokenut.

• Anonyymi

Okei. Itselläni nostettiin juuri 50mg >100mg ja aikaisemmin ei ole mitään tosiaan ollut. Onko mitään tietoa kuinka kauan oireet kestävät? Laskin eilen annosta heti takaisin 50mg.

• Anonyymi

Ei ne kyllä kauaa pitäisi kestää, olit kuitenkin käyttänyt vain nelisen viikkoa isompaa annosta.
        Nostiko lääkäri annostustasi, vai nostitko itseksesi ?
        Jos lääkäri kehotti nostamaan, niin kannattaa hänelle sanoa, ettei se isompi annos ollut hyvä.
        Ihan itsekseen ei pitäisi koskaan mennä muuttelemaan minkään lääkärin määräämän lääkkeen annostusta. Aina pitäisi keskustella asiasta lääkärin kanssa.
        Toivotaan, että sinulla vointi paranee pian.

• Anonyymi

Lääkäri nosti. Sanoin sille mutta hänen mielestään haittavaikutuksia tulee yleensä noston yhteydessä. Mutta kaveri taas sanoi, että lääke alkaa vasta vaikuttamaan kokonaan n. 4-6 viikon jälkeen ja jos se ei sovi se alkaa oireilla.

• Anonyymi

Minulla alkoi ne kaksoiskuvat kyllä heti, kun annoksen nosto oli tapahtunut, ja sanoin heti lääkärille, että nyt ei ole kaikki kohdillaan. Hän vähensi heti annostuksen alemmas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla alkoi ne kaksoiskuvat kyllä heti, kun annoksen nosto oli tapahtunut, ja sanoin heti lääkärille, että nyt ei ole kaikki kohdillaan. Hän vähensi heti annostuksen alemmas.

Okei. Toivottavasti löytyy jotain apua tähän.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      29
      4967
    2. Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut

samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien
      Maailman menoa
      150
      4750
    3. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      210
      4732
    4. Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?

Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal
      Maailman menoa
      118
      4571
    5. Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen

Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil
      Maailman menoa
      13
      3670
    6. Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?

Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema
      Asunnot ja asuminen
      19
      2354
    7. Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!

Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud
      Suomalaiset julkkikset
      3
      2128
    8. Romanttinen ystävänpäivä?

Millainen olisi hyvä ystävänpäivä hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      1657
    9. Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)

Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill
      Ikävä
      24
      1514
    10. Kaisa Juuso eroaa

Jää välittömästi sairaslomalle. Onko nyt Keskisarjan vuoro?
      Perussuomalaiset
      190
      1235
    Aihe