miksi piilotat sen edelleen? Anna ainakin yksi suora vihje...
Mies, jos todella pidät minusta
52
1101
Vastaukset
- Anonyymi
Hän antoi jo yhden. Tykkää minusta. Se antaa uskoa meihin.
- Anonyymi
Juuri näin. Sivusta.
- Anonyymi
Mitä se teki?
- Anonyymi
Sivusta, jos saisin itse päättää niin olisit jo minun, mut ku aina pitää kuunnella myös toista osapuolta. Yksipuolinen kiinnostuminen ei kanna, samoin kuin valheetkaan ei kanna. Siksi olemme tässä tilanteessa, ettei tiedä, mitä toinen minusta oikeasti ajattelee? Vai ajatteleeko mitään? Siinä teille suoraa puhetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta, jos saisin itse päättää niin olisit jo minun, mut ku aina pitää kuunnella myös toista osapuolta. Yksipuolinen kiinnostuminen ei kanna, samoin kuin valheetkaan ei kanna. Siksi olemme tässä tilanteessa, ettei tiedä, mitä toinen minusta oikeasti ajattelee? Vai ajatteleeko mitään? Siinä teille suoraa puhetta.
Tietysti en tiedä, hän ei koskaan sanonut IRL.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se teki?
Se on pidettävä piilossa julkisella paikalla, muuten tulee ongelmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mistä puhut ja tuo sulle vastaajakaan en ollut minä
Hän antoi minulle vihjeen eikä liiity teihin. t: 15:01 kommentoija - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Sivusta.
🧡juuri näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on pidettävä piilossa julkisella paikalla, muuten tulee ongelmia.
Älä vastaa puolestani kiitos. Ei pidä paikkaansa tuo vastaus.
- Anonyymi
Annan kun tiedän että olet juuri hän.
- Anonyymi
En ole täysin varma oletko hän.
- Anonyymi
Täysin varma? Tuohan voi olla kuka vaan palstalla kävijöistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysin varma? Tuohan voi olla kuka vaan palstalla kävijöistä.
Ihan tuolla irl tarkoittaa.
- Anonyymi
En luota aloittajaan...
- Anonyymi
Samaa mieltä. Ei antanut itse mitään tunnistetta. Aidosti kaipaava antaa jotain myös itsestään. Suurin osa täällä on vain kevytmielisesti ihailua vailla. Mitään ei anneta, otetaan vaan.
- Anonyymi
Siinä yksi 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. Ei antanut itse mitään tunnistetta. Aidosti kaipaava antaa jotain myös itsestään. Suurin osa täällä on vain kevytmielisesti ihailua vailla. Mitään ei anneta, otetaan vaan.
Tämä on NIIN totta...
- Anonyymi
En todellakaan. 💛
- Anonyymi
Luotatko siis muuten naisena esiintyvään äijään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luotatko siis muuten naisena esiintyvään äijään?
En kunhan yritän inistä näissä äijän aloituksissa passiivisaggressiivisesti kun muuta asetta ei ole
- Anonyymi
En riitä ymmärrys tällaiseen. Mies kertookin paljon. Provoilija trolli olet!!
- Anonyymi
Niinhän sinä itsesi aina vaan uudelleen paljastava miesaloittaja oletkin, unohdat aina vuorosanat näissä tolloissa spektaakkeleissasi
- Anonyymi
Nähtiin tänään kiva oli sua katsella
- Anonyymi
Niin nähtiin ja oli kiva katsella 😊 Ujo olen tiedät sen kyllä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin nähtiin ja oli kiva katsella 😊 Ujo olen tiedät sen kyllä...
En ole ujoksi häntä huomannut. Kuin papin rouva oli, mustaa ja valkoista :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ujoksi häntä huomannut. Kuin papin rouva oli, mustaa ja valkoista :)
Sun kannattas opetella parit rukoukset ihan siltä varalta, jos me joskus ollaan kahdestaan 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun kannattas opetella parit rukoukset ihan siltä varalta, jos me joskus ollaan kahdestaan 🤭
Tää oli aika hurja. Hymyilyttää
- Anonyymi
Milloin rakastellaan sinä ihana? 🐦🔥🌹
- Anonyymi
Heti kun sulla lakkaa seisomasta perttihannele se järki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puolen vuoden päästä 🤔 Eiku sittenkin ohi, en ole kaksisukupuolinen 😂
- Anonyymi
En ole nyt Suomessa, joten on vähän vaikeaa etänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä muuta sano gubbehannele ei ole keksinyt mitään uutta railakasta näihin aloituksiinsa aikoihin. Elämä tuntuu lattealta🤔
- Anonyymi
En piilota ja vaikea antaa vihjettä kun ei ole yhteystietojasi. En tiedä missä menet enkä tiedä edes nimeäsi.
- Anonyymi
Gubbe kuvittelee taas olevansa haluttu. 😂
- Anonyymi
Niinpä, haluaa vihjeitä itsestään
- Anonyymi
Testaa jo hyvänen aika kumpaa sukupuolta olet.
- Anonyymi
Vasemmassa lahkeessa!
- Anonyymi
Miksi hänen pitäisi antaa suoravihje tuskin olet itsekään antanut suoraavihjettä hänelle
- Anonyymi
Koska pyydän 🤔
- Anonyymi
Juu ei ole tämä marinasi palstamiehelle vihjeeksi muuttunut sulle vieläkään
- Anonyymi
Tervehdin häntä tänään ilman sanoja.
- Anonyymi
Missä näitte
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä näitte
Työpaikallamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työpaikallamme.
Tapahtuiko tämä aamulla? -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapahtuiko tämä aamulla? -sivusta
Ei.
- Anonyymi
Älä sinä paljasta meidän salaisia illuminatikoodeja tänne ollenkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt jopa itseriittoinen puupää tajuaa, että hänelle vinoillaan siellä johtojensa keskellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tunne sinua, eli älä höpötä hienoja sanoja minulle.
- Anonyymi
Olen antanut iskemällä silmää, en tiedä onko ihana tätä huomannut?
- Anonyymi
EN todellakaan pidä !!
- Anonyymi
Muista ihmessä lapsentasolle taantunut nainen esittää jotain miestä ja huudella tuuleen palstamiehen aloitukseen
- Anonyymi
Joskus tai useestikkin kannataa kertoa suoraan! Joskus tunteista puhuminen voi olla vaikeaa, mutta jos ei kerro ei voi myöskään koskaan saada vasta rakkautta! Ja käy niin kuin mulle ... Olen suhteessa toisen kanssa ja saatampa olla raskaana. Aika tekee tehtävänsä asioissa! Tiedän paljon ihmisiä, joille se on hemmetin vaikeaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389