Sinä valoni, iloni. Olen laiva ilman majakkaa ja aallot ovat korkeat. Karttani katosi tuulien myötä, nyt harhailen loppumattomilla teittömillä lakeuksilla. Ole minun tieni hetken verran, polkuni oikeaan suuntaan. Ole minun suuntaviittani, kun kaikki maisemat toistavat itseään. Sen lisäksi kaipaan sinua. Puhettasi, joka ropisee maata elähdyttävän sateen lailla. Olemustasi, jossa heijastuu tähtien liike. Kaipaan katsella ja kuunnella sinua, mesileipäni erämaassa. Olla vain hiljaa ja hengittää samaa ilmaa äärelläsi ollen. Syventyen siihen mitä olet; ja sinä olet niin paljon.
Tulisitpa tänään
22
465
Vastaukset
- Anonyymi
Tähtien liikettä?
Nää alkaa jo käydä koomisiksi. Meteoriitti?- Anonyymi
Sinun mielestäsi voi olla koomista. Eipä sillä väliä minulle ole.
- Anonyymi
Tähden lento eikö sekin ole liikettä? Mielikuvissa voi kyllä saada kaiken liikkumaan, kivetkin itkemään. Ymmärrän ap:ta. Ajatus tulee ajatuksen luo, kohtaamista tuokin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähden lento eikö sekin ole liikettä? Mielikuvissa voi kyllä saada kaiken liikkumaan, kivetkin itkemään. Ymmärrän ap:ta. Ajatus tulee ajatuksen luo, kohtaamista tuokin.
Kiitos ymmärryksestä. Kaiken ei tarvitse olla kirjaimellista, kivetkin voivat tosiaan itkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos ymmärryksestä. Kaiken ei tarvitse olla kirjaimellista, kivetkin voivat tosiaan itkeä.
Kivi itkee sateen suojassa.
- Anonyymi
En sanois lakeuksiksi, välillä hyvinkin jyrkkää.
Ja kartoista, kyllä niitä saa uusia. Kannattaakin päivittää säännöllisesti.- Anonyymi
Minä olen henkisesti lakeudella, jossa teitä ei ole ja kaikki näyttää samalta.
- Anonyymi
Ehkä karttoja saa uusia, mutta ihmisiä ei. Hän on minun karttani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen henkisesti lakeudella, jossa teitä ei ole ja kaikki näyttää samalta.
Minä olen fyysisesti lakeudella.
Terveisiä Pohjanmaalta. 👋🏼
- Anonyymi
eikö sulla ole nainen?🤔
- Anonyymi
Tämä mesileipä kävi tänään
olin kartta ja kompassi
opasteviitat molemmissa käsissä
hälyvalot poskilla
Erämaa oli autio ja tyhjä
kenelle olisin äänimaljaani heläytellyt
Itsekseni höpöttelin
valmiina loistavana tähtenä - Anonyymi
Kamala sää.
- Anonyymi
Pukeutumiskysymys.
- Anonyymi
Asennekysymys. Sää on vain tekosyy.
- Anonyymi
Minne pitäis tulla kumisaappaissa ja sadetakki päällä?
- Anonyymi
Hän tietää paikan.
- Anonyymi
Mihin aikaan?Anna jokin muu vihje myös.
- Anonyymi
Kenellä on ikävä?
- Anonyymi
Niin kipeästi totta
- Anonyymi
Kaunista lyriikkaa jollekin onnekkaalle ♥️
- Anonyymi
Minne?
- Anonyymi
Niinpä siinä hyvä kysymys, lyhyt työpäivä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389