Millaisia kokemuksia Viitasaaresta perheellisille? Onko ok, ei ok, ja jos ei ok, nii mikä meininki ja pahimmat kompastuskivet?
Millaista on asua Viitasaarella -kyllä vai ei
16
686
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä kirpparien etsijä ja kaikkenmaailman typerien aloitusten tekijä ,niin autiotalot on myös usein hakusessa jonka voisi polttaa.
- Anonyymi
Katteus ja toisten mustamaalaaminen taitavat olla tämän kuihtuvan kyläpahasen pahimpia syöpäläisiä.
- Anonyymi
On hienoa asua samalla kylällä Teuvo Hakkaraisen kanssa.
- Anonyymi
Ketjussa esiintyy kolmessa ensimmäisessä kommentissa valittajien ja pahansuopien äänekäs vähemmistö. Mukavaa väkeä täällä asuu.
- Anonyymi
Hyvä paikka ,hieno luonto,hyvät harrastusmahdollisuudet ja toimivat päiväkoti,koulu,ammattikoulut ja lukio järjestelmät.Mielestäni paljon parempi kuin moni muu esim lähialueen kunta tahi kaupunki.
- Anonyymi
Hieno luonto lienee ainut paikkaansapitävä asia noista listaamistasi asioista, eikä sillä mielestäni "herranhuonetta rakenneta". Totuus kuitenkin lienee että ihmiset voivat huonosti ja väki vähenee. Ohan meillä luonnon lisäks hyvät logistiikan yhteydet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieno luonto lienee ainut paikkaansapitävä asia noista listaamistasi asioista, eikä sillä mielestäni "herranhuonetta rakenneta". Totuus kuitenkin lienee että ihmiset voivat huonosti ja väki vähenee. Ohan meillä luonnon lisäks hyvät logistiikan yhteydet.
Karsea takapajula
- Anonyymi
Matti ja Teppokin asuisivat Viitasaarella, jollei Turkua olisi. Seposta en mene takuuseen.
- Anonyymi
Seppo on kuollut
- Anonyymi
Olen itse yli 4-kymppinen perheenisä Viitasaarelta. Minulla on kaksi alle 10-vuotiasta lasta ja koen että Viitasaari on todella hyvä ja ennenkaikkea turvallinen paikka lapsille kasvaa. Harrastusmahdollisuuksia on paljon lapsille ja vanhemmillekin. Ja jos omistat veneen Viitasaaren vesistö, laavut ja retkeilypaikat saavat uuden ulottuvuuden kesäaikaan.
Keskustan alue kaipaisi monessakin rakennuksessa julkisivu-uudistusta ja jonkinlaista uudistusta, että siitä saataisiin eläväisempi.
Lapsiperheen näkökulmasta mukava pikkukaupunki, josta löytyy meidän tarpeisiin kaikki palvelut, harrastemahdollisuudet ja upea luonto. Sijainti on sinänsä hyvä, että tästä olisi mahdollista kasvattaa huomattavasti isompi, jos vaikka vanha kirkkosaari saataisiin käyttöön. - Anonyymi
Viiden vuoden kuluttua mukulasi jo myyvät pillereitä ABC:n vessassa ja katujengit potkivat tojotaasi parkkipaikalla. Kehitys menee menojaan.
- Anonyymi
Juu, ei. En jaksa edes perustella. Tämä koko suomi24 näyttää olevan työttömien, eläkeläisten ja vaikeasti oppimishäiriöisten valloittama alusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, ei. En jaksa edes perustella. Tämä koko suomi24 näyttää olevan työttömien, eläkeläisten ja vaikeasti oppimishäiriöisten valloittama alusta.
Pyydä Viitakankaalta perusteluita.
- Anonyymi
Entä jos ei ole tojotaa?
- Anonyymi
Onx täälä käynnisä kylällå joku battle royaale ?
- Anonyymi
Juurikin näin kirpparit vastaan muut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään15213313Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen883730Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1363037Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2711471Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?461426Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1571385Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151304Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141264- 811091
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin2061010