Olen elänyt yksinkertaista elämää ja sinä olet ihan toisenlainen. Osaat elää täysillä, kun minä taas käyn puolivaloilla. Sinulla on laaja tuttavapiiri, mulla taas pari kaveria. Tyhmäkin olen. Olemmeko liian erilaisia?
Olenko sulle liian yksinkertainen?
8
345
Vastaukset
- Anonyymi
Osa ihmisistä haluaa elää yksinkertaista elämää.
- Anonyymi
Olemme vastakohdat, mutta ei haittaa. Olen bilettänyt elämässäni tarpeeksi, ja nyt halua rauhallista elämää. Sinä sen sijaan olet nuorena perustanut perheen ja elänyt rauhallista perhe-elämää. Nyt kun olet eronnut, niin haluaisin suhteeseen kanssasi.
- Anonyymi
Iän myötä kaikki tasoittuu ja tarve tasaiseen elämään kasvaa
- Anonyymi
Niin siinä varmaan käy.
- Anonyymi
Tuttavia voi olla mutta kavereita sitten taas ei.
Uskoisin että tullaan juttuun ihan hyvin.
Hän ei varmaan ole tyhmä, joten huoli pois.- Anonyymi
Minäkin toivon sitä. Pahin tyhmyys on onneksi jäänyt nuoruuteen, mutta vieläkin "hakkaan päätä seinään" välillä.
- Anonyymi
En pohdi tuollaista. Ehkä se johtuu sitten siitä, etten ole yksinkertainen 🙂
Oma elämäntyylini ei ole huonompi kuin kenelläkään muulla. Jos elämäntyylini ei sopisi yhteen toisen kanssa, sitten me emme sopisi toisillemme. Ihan simppelisti noin. - Anonyymi
Mistä sinä minun tuttavapiirini edes tiedät? Niitä on paljon koska olen liikkunut paljon. Paikasta toiseen ja duunista toiseen. Nyt olen asettumassa paikalleni kunhan sen paikkani löydän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389