Jari Kuikanmäki, 38, oli nousemassa Riikka Purran erityisavustajaksi – sitten supo kutsui luokseen ja tapahtui jotain käsittämätöntä
Jari Kuikanmäki oli aloittamassa työn valtiovarainministeri Riikka Purran erityisavustajana, kun nimitys yllättäen torpattiin suojelupoliisin turvallisuusselvityksen jälkeen. Kuikanmäki on kaikin keinoin yrittänyt saada selville syyn käänteeseen, joka on paljastunut todelliseksi katastrofiksi. Jäljelle jää vain yksi syy – ja sen pitäisi Kuikanmäen mielestä järkyttää muitakin kuin häntä itseään.
Jari Kuikanmäkii nousemassa Riikka Purran erity
Anonyymi-ap
7
359
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko tulossa uusi bornis
- Anonyymi
Onko yllätys, että persuissa on henkilöitä, jotka ovat uhka Suomen turvallisuudelle?
- Anonyymi
Koko persupuolue on uhka Suomelle!
- Anonyymi
Puheenaihepodcast. Katso ja nauti.
- Anonyymi
Viides valta Kuikanmäki vs.Leviathan katselukertamäärä hämmästyttää. Sama aihe Puheenaihe - kanavalla saanut yli 16000 katselukertaa. Reilu 400 ja 16000, onpas ero.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576