Lähes joka kolmannessa ristikossa ja varsinkin joka grawikon lehdessä on nämä eksyneet moniavioiset amerikan lahkolaiset esillä. Tässä on erehdys tai tarkoituksellinen propaganda.
Kavahtatakaa lahkoja ja niiden piinaajia jotka teitä pitkin ja poikin vainoaa. Virkavalta tietää ja on tiennyt jo pidempään. Silti nää luupäät luulee että kiusanteko onnistuisi. Ehei!
Miks pitää garhaisia lahkolaisia mainostaa??
12
389
Vastaukset
- Anonyymi
En ymmärrä enkä osaa sanoa, haluanko lisäselityksiä...
- Anonyymi
Oletko ottanut aamulääkkeet?
- Anonyymi
Viitattaneenko siihen että UTAH on ristikoissa ratkaisusanana selvästi useammin kuin esimerkiksi MASSACHUSETTS?
- Anonyymi
Kysehän on vain siitä, että UTAH helpottaa laadintaa kun vastaan tulee halkala kirjainyhdistelmä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysehän on vain siitä, että UTAH helpottaa laadintaa kun vastaan tulee halkala kirjainyhdistelmä.
Onko tuo garhalaiset harhalaukaus harhalaisista? Vähän niinkuin tapsamaisesti kurjoitettu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo garhalaiset harhalaukaus harhalaisista? Vähän niinkuin tapsamaisesti kurjoitettu?
Anteeksi, garhaiset ja harhaiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan siellä ollut Lauri Markkanen - häntä voi mainostaa.
- Anonyymi
Ei se nyt ihan harhaa ole, sillä analysoikaapa tarkemmin Grawikon lehtien sanastoja. Löytyykö yhtä valtauskontoa (islam) mistään lehdestä. Kolmiokirjan lehdissä on selvästi liberaalein sisältö. Hyvä niin. En tiedä Onni Kustannuksen lehdistä, mutta kuka jaksaa alinomaa typeriä kulmakuvavitsejä.
Pohjanoteerauksia ovat Pelikaanit.- Anonyymi
Oletteko muuten huomanneet Vuokiloiden keskustelusivustolta, kun Vuokila-ressukat koettavat itse hehkuttaa Eeva-lehden uutta ristikkolehteä. Voi luoja! Voi jeesus sentään! Kuka muuten Pelikaani-lehtiä ostavat? Vuokilat itse?
Ilmaiseksikin saa ristikoita, kuten ilmaisristikot.fi osoittaa. Parhaita maksullisia ovat tietty Kolmiokirjan lehdet.
- Anonyymi
En ole ratkonut Eeva-lehden ristikoita, mutta olen Punaisen Pelikaanin tilaaja. Siinä riittää hyvin askarreltavaa, mutta totta kai suuri osa sen ristikoista on haastavaa ratkottavaa. Iisakin ristikoissa on yleensä 3-4 vaativaa, mutta loppu on helppoa. Ilmaisristikoita enkä muita helppoja viitsi tehdä ollenkaan. Jokainen saa minun mielestäni ratkoa just sellaisia, mitä haluaa ja mihin kyvyt riittävät.
- Anonyymi
Eipä olisi sinusta uskonut. Et taida olla ihan terve, kun Pelikaaneja tilailet. Taisit vain vitsailla.
- Anonyymi
Uusinta Pelikaania odotan innolla, kun muuten on taas vain helppoja tarjolla. Nautin erittäin haastavien ristikoiden ratkaisemisesta. Minua huvittaa seurata, kun jotkut yrittävät ratkoa ristikoita, joihin kyvyt eivät riitä ja kopioivat sitten jonkun antaman sanaluettelon ristikoihinsa. Ratkontatapansa saa onneksi vielä valita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka662382- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww651115EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41077- 77803
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82650- 43648
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23615- 27571