aikamoiset erot vakioputkella pöllin katkaisussa ajat 24.4 s ja muokatulla putkella ..16,13 s...
huskin vakio pakoputki vas muokattu putki
13
247
Vastaukset
- Anonyymi
Eksää alotuksessa parempaan pääsy matu?
Huomaa kuinka tyhmä on ketjun aloittaja ?- Anonyymi
Kyllä olet viisas mutta vaikea huomata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletkos koskaan nähnyt viisasta miestä....
https://www.youtube.com/watch?v=UwZjEh50sQYEksää alotuksessa parempaan pääsy Hei kurpitsavellihousu ?matu?
Hei kurpitsavellihousu ?
Huomaa kuinka tyhmä on ketjun aloittaja ?
Hei kurpitsavellihousu ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eksää alotuksessa parempaan pääsy Hei kurpitsavellihousu ?matu?
Hei kurpitsavellihousu ?
Huomaa kuinka tyhmä on ketjun aloittaja ?
Hei kurpitsavellihousu ?Hah...imbesilli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah...imbesilli
Next level
- Anonyymi
miten tuo huskin putki kannattaisi avartaa...jotkut purkaa sen nippeleiksi ...mut eikö olisi helpompaa avartaa sisäpuoleta esim pirralla tai kartioporalla keskelle reikä.???
tarviiko lisä reiän myös ulkopuolelle...- Anonyymi
Tarvitaan
- Anonyymi
Ensimmäisessä sahauksessa oli mielestäni enemmän kierroksia, kuormaa vähemmän, ei todennäköisesti nähty nopeinta sahausta.
Videoistahan ei koskaan kuulu db erot, tuollaiset reijät/putket vaimentimeen lisää merkittävästi ääntä vaikka sisäosalle ei olisi tehty mitään. Alkuperäinen kannattaa jättää muokkaamatta jos tarkoitus sahata puuta metsässä ja omalla tontilla kunnolla, muokata toista vaimenninta.- Anonyymi
Kiinasta saa muutamalla eurolla pöntön jota voi muokata..tai purkusahoista...kovin on nuhasia nuoa kaupasta ostetut sahat...
- Anonyymi
Ääntä ainakin tulee avartamalla. Teho on toinen juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ääntä ainakin tulee avartamalla. Teho on toinen juttu.
Tekee ihan ite
Pakoaukosta putki Pyöreään 50 mm putkeen joka on poikittain ja siitä lähtö pienemmällä johan hönkää.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekee ihan ite
Pakoaukosta putki Pyöreään 50 mm putkeen joka on poikittain ja siitä lähtö pienemmällä johan hönkää..Ottaa turhana pois kokonaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529