Valtiovarainministeri Riikka Purra teki tärkeän avauksen listaamattomien yritysten osinkoverotuksen kokonaisuudistuksesta. Allekirjoita vetoomus, ja kannusta Orpon hallitusta tarttumaan toimeen selvitystyön käynnistämiseksi!
https://finnwatch.org/fi/listaamattomien-osinkoverotus-selvitykseen
Listaamattomien osinkojen verotus
13
211
Vastaukset
- Anonyymi
Onko vasemmisto esittänyt sitä jo 20 vuotta . Ja purra , Persut ja muu oikeisto vastustanut sitä kynsin hampain . Mä muuten keksin pyörän uudestaan .
- Anonyymi
Eli esitys on nyt sitten sinun mielestäsi huono eikä sitä pitäisi ajaa eteenpäin koska PS tukee sitä? Sitä tarkoitat? Sillä siltä tuo kommenttisi kuulostaa.
- Anonyymi
Purra yrittää nostaa persujen kannatusta,urpo torppaa kuitenkin Purran
- Anonyymi
Hyvä asia. Ei ole oikein että kaiken maailman "marinit" pääsevät samoille eduille kuin oikeat oikeistolaiset yrittäjät.
- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Kateus Marinia kohtaan kasvaa, katellinen Purra ilmoittutui tyhmyyttään joukkoon ja
paljasti kateutensa. -Vai sanoisiko astui miinaan.
- Anonyymi
Hyvä Riikka, allekirjoitettu.
- Anonyymi
Purra ei osaa muuta kuin tehdä muiden esityksiä on siis täys nolla.
- Anonyymi
Nyt listaamattomien omistaja lypsävät yrityksen tyhjäksi eivätkä jätä rahaa yrityksen kehittämiseen.
- Anonyymi
Onko nyt Purra ja Finnwatch samassa veneessä tilkitsemässä porsaanreikiä?
- Anonyymi
Antipersujen mielestä hyvä ehdotus, mutta huono ehdottaja joten sitä ei voi kannattaa tai tukea.
- Anonyymi
Se oli vain hieman myöhästynyt vaalimainos:)
Ei tule tapahtumaan, Orpo pistää Riikan ruotuun.
- Anonyymi
Yrittäjät kärkimärkänä, jos perintoverosta päästään eroon. Mutta mistä yrittäjät sitten itkevät?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782892
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232742Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072342- 351668
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2401568- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401495- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201256- 951181