Viikko sen lapsenmielisesti käyttäytyy niissä jämäkkyyttä ole aikuisuutta ei ole
Metsämanin yritys esittelyt
37
512
Vastaukset
- Anonyymi
Metsämanin yritysesittely on kuoleman suudelma yritykselle.
- Anonyymi
Ihme irvistelyä ja rääkymistä,onko tuo tyyppi ihan normaali? Miksi kissalle pitää puhua oudosti?
- Anonyymi
Ahaa nyt mä tiedän kuka sen haukkuma kirjeen lähetti metsa manille se olit sinä nyt jäit kiinni
- Anonyymi
Yrityksille metsaman on kuin kuolemansuudelma. Viimeisimpämä valtra,joka aloittaa yhteistoiminta neuvottelut. Samoin kuin kesla,ponsse,mikä seuraavaksi,vevor ehkäpä.
- Anonyymi
Mm on kävelevä täystuho firmoille. Sama kuin Pirre alkas mainostaa jotain syötävää. Syö ja tuu tälläseks. Voi hirveetä.
- Anonyymi
Kuinka monta vuotta vielä Valtrankaan valmistus Suomessa jatkuu?
Uuden traktorin ostajat alkavat olla persaukisia, metsämania lukuun ottamatta, eikä metsämanikaan uutta Valtraa tarvitse jos tarvitsee kohta vanhaakaan.
Pihamaan ja pihatien auraus onnistuu yhdellä Taavetillakin jos vain ukko koppiin pääsee ja muuttaa sitten kirkonkylälle kun ei pääse.- Anonyymi
Nyt se Valtra pullautti 60 työntekijää Suolahdesta. Johtuneekos ihkusta sanaseppo mannekiinista? Herätkee loputkin firmat, jos olette"pyytäneet" tuota mainostajaa sekoilemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt se Valtra pullautti 60 työntekijää Suolahdesta. Johtuneekos ihkusta sanaseppo mannekiinista? Herätkee loputkin firmat, jos olette"pyytäneet" tuota mainostajaa sekoilemaan.
Sinne on palkattu tehokkaita ukkoja ei vinkujia kuten täällä.
- Anonyymi
Aivan järjetöntä vouhotusta on ostella vanhoja traktoreita joille ei ole mitään järjellistä käyttöä.
- Anonyymi
Katso tollukka inflaatiota jos tajuat yhteyden.
- Anonyymi
Tänäkin kesänä traktorit olivat pelloilla kolme kertaa, viikon verran kerrallaan!
Missä ne John Deeret ja Fendtit kerrostalon kokoisine perävaunuineen nyt ovat? - Anonyymi
Luulisi sen kuskin kestävän vaikka kolmeviikkoa aasilla ratsastaisi.
Mutta kuin katsoo uutta Valtraa niin hulluja kai niiden suunnitelijoiden täytyy olla.- Anonyymi
Sulle se aasi sopii.
- Anonyymi
Vaikka kuinka hienot työtilat traktorinkuljettajille tekevät niin hyvä, että 50 vuotiaaksi läskiläjässä henki pihisee.
- Anonyymi
Mukava kun jaoit terveystietosi.
- Anonyymi
Kova mainosmies taas on uunituoretta konetta pihassa.
- Anonyymi
kylll
- Anonyymi
Metsa man on patruuna.
- Anonyymi
Jep,idolilla on vientiä.
- Anonyymi
Varmasti konemania harmittaa kun yritykset arvostavat metsämania ja antavat metsämanille hienoja innovatiivisiä laitteita lahjaksi ja koekäyttöön.
Kaiken hienon lisäksi metsäman on kutsuttu kertomaan innovatiivisistä keksinnöistään ja visioistaan Helsingin maatalouskone messuille.
Upeaa on metsämanin nousu suomalaisen elinkeinoelämän piikkipaikalle.
Vähemmästäkin miehen leuka nousee ja rinta röyhistyy.- Anonyymi
MM-brändin voi kohta listata pörssiinkin.
- Anonyymi
Minkälainen setti on maatalousmessuilla? Onko persläven esittelyä? Voisi ainakin pieraista mikkiin.
- Anonyymi
Lievästi sanottu harmittaa, kyllä konemania suorastaan vituttaa mutta ei uskalla purkaa vitutustaan oikeaan kohteeseen.
- Anonyymi
Turhaan purkaa videoilla kiukkuaan suomi24 ja yliksen "kakkiaisiin" kun omalla kotikylällään asuu pikku kakkiainen joka ärsyttää suunnattomasti moukantuurilla menestyneenä.
Itse koneman on joutunut tekemään kovasti töitä rakennustyömailla jossa ei ihan pelkällä suunsoitolla menesty. - Anonyymi
Konemani vois soittaa robotalle ja sanoo että hän voi porailla ropotalla ja laottasvat akkuja kans. Ja vevorilta vois esitellä jotain humbadi-vehkeitä? Ja kaalimadon juttuja myös. Ne oliskin jymyjutskia.
- Anonyymi
Ehdottamasti konemanin pitäsi ottaa yhteyttä pikku kakkiaisen yhteistyökumppaneihin ja kertoa totuus pikku kankkiaisesta.
On järjetöntä syyttää suomi24 ja ylilaudan kirjoittajia huonosta menestyksestään tubettajana - Anonyymi
Tuskin harmittaa muita, kuin AhoSteeliä, senkin esittelyn peltipaita tappi vet lokaan. Surkuhupaisan näköinen mainostaja, good bye AhoSteel.
- Anonyymi
AhoSteel nolaa nyt maineensa
- Anonyymi
Spurgu hiljaa mestari muuttaa kaiken kullaksi.
- Anonyymi
Lahoja pökkelöitä varasi halottavaksi. Tulee mielikuva ,jotta vain pehmyt pökkelö on mihin tämä masina pystyy.
- Anonyymi
Ee helevata. Nuo pökkelöt ei kelpaa poltettavaksi, A:kin kävi kuvaamassa ihmettä. Tuossa on puunsyöjä örkeille evästä, puoleksi vasta kaluttu. Mitä muuten tuo mestarin karjalauma pyörii jatkuvasti tuolla kuvan täytteenä?
- Anonyymi
Ottokin häipyi paikalta kun pojalla alkoi kattila kiehumaan.
Eikö se pysty mitään tekemään etteikö hyppiminen tai naaman vääntely ala? - Anonyymi
Kovin ylisti firman edustaja teho halkojan innovatiivistä 18 osaan livakasti halkovaa terää yritysesittely videolla.
Mutta kyllä metsämanin koeajo videolla totuus paljastui kovin oli väkinäista pölkkyjen läpimeno, silppua tuli kun terähäkki murskasi puuta.
Eli ei ollut mainospuheiden mukainen laitos.- Anonyymi
Kylläpä se nyt harmittaa taas spurgua.
- Anonyymi
Simon porukalla saattasi olla tervettä puuta johon superpilkkojaa voi käydä kokeilemassa.
- Anonyymi
"Katso tollukka inflaatiota jos tajuat yhteyden."
Haista sinä tollukka vittu, katso senkin yhden tollukan videota joka osti vanhan Tourulan mourun, maalasi ja kunnosti mourua kymmenellä tuhannella eurolla eikä vieläkään miehellä ole traktoria.- Anonyymi
Onko linkkiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559