Muutaman kerran vuodessa toistuu ilmiö, että Ylen Hämeen uutisten tilalla näytetäänkin Uudenmaan uutiset. Seuraavan päivän uusinnoissa Hämeen uutiset ovat kuitenkin nähtävissä. Mistähän tämä johtuu?
Uudenmaan uutiset Hämeenlinnan kaapeliverkossa
16
206
Vastaukset
- Anonyymi
Asut jossain skutsissa. Antennisi hakee sen signaalin minkä löytää. Voi siis napata kahdesta heikosta väärän.
- Anonyymi
Telkussasi on väärät asetukset.Lähetysten signaalinhaku automaattisesta manuaaliseksi.
- Anonyymi
Ettäkö kaapeliverkon ongelma johtuu antennista! Etpä taida mikään asentaja olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettäkö kaapeliverkon ongelma johtuu antennista! Etpä taida mikään asentaja olla.
En olekaan. Kun puhun antennista tarkoitan sitä valkoista antenninjohtoa joka on kytketty telkussasi seinässä olevaan reikään. Mitä kautta se signaali siihen antenninjohtoon saapuu on sivuseikka jos signaali on huono.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En olekaan. Kun puhun antennista tarkoitan sitä valkoista antenninjohtoa joka on kytketty telkussasi seinässä olevaan reikään. Mitä kautta se signaali siihen antenninjohtoon saapuu on sivuseikka jos signaali on huono.
No, kun antennijohto on kiinni kaapeliverkossa, ei signaali ole huono, vaan erinomainen. Se ei vain vaikuta mitään siihen, mitä verkossa lähetetään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, kun antennijohto on kiinni kaapeliverkossa, ei signaali ole huono, vaan erinomainen. Se ei vain vaikuta mitään siihen, mitä verkossa lähetetään.
Telkun asetuksista voit valita manuaalisesti signaaliasetuksista että ottaa aina lähimmän lähetyksen eikä vahvinta signaalia. Parametrit näihin löytyy netistä ainakin Telian sivuilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Telkun asetuksista voit valita manuaalisesti signaaliasetuksista että ottaa aina lähimmän lähetyksen eikä vahvinta signaalia. Parametrit näihin löytyy netistä ainakin Telian sivuilta.
En rupea mitään säätämään, kun ongelma on lähetyspäässä. Yleensä lähetetään Hämeen uutiset, mutta joskus tilalla onkin Uudenmaan uutiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En rupea mitään säätämään, kun ongelma on lähetyspäässä. Yleensä lähetetään Hämeen uutiset, mutta joskus tilalla onkin Uudenmaan uutiset.
Älä sitten säädä katsele Helsingin uutisia ihan rauhassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sitten säädä katsele Helsingin uutisia ihan rauhassa.
Kun se ei ole säätämisestä kiinni. Hämeen uutisia tulee taas, mutta joskus harvoin lähetetään uusimaalaisia.
- Anonyymi
Kaukaa eli Tammelasta tulee lähetykset. Yle ei viitsi palvella meitä hämiksiä kunnolla vaan välillä nappaa uudeltamaalta signaalin onneksi nyt joku signaali sentään näkyy. Aika usein on kyllä häiriöitä kuvassa vaikka olisi kuinka hoodee digidigi.
- Anonyymi
Kyllä ne kaapeliverkon lähetykset tulee ihan Telian kautta.
- Anonyymi
Kaapeli verkko rakentajat ovat varmaankin sotkeneet piuhansa taas kaivuuvimmoissaan .
- Anonyymi
Idiootit ei osaa vaan käyttää telkkareitaan.
- Anonyymi
Älykääpiöt eivät ymmärrä lukemaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älykääpiöt eivät ymmärrä lukemaansa.
Mitä et ymmärtänyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä et ymmärtänyt?
Harmi, ettet ymmärtänyt.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401