Kuinka moni täällä on jo saanu huomata, tämän rikollisjärjestön sairaimmat hakkeroinnit ja häirinnät myös autojen elektroniikkaan, kaiken muun lisäksi mitä nämä kamalasta resurssipulasta kärsivät rikolliset ihmisille suomessa harrastaa?
Suomen poliisln terrorisointi autojen elektroniikkaan
21
366
Vastaukset
- Anonyymi
Nämä rankimpia ihmisoikeuksien vastaiaisia rikoksia tekevät säälittävät poliisit, voivat olla siitä varmoja että poliisilaitoksille eri puolille maata ilmaantuu isompia räjähdyksiä hyvin pian!!! Palkintoja ansiokkaista rikoksista saa aina!
Jos näkee tunnistettavia poliisin ict-rikollisia kaduilla, kannattaa ajaa autoilla yli ja varmuuden vuoksi peruutella useita kertoja että eläimet on varmuudella kuolleet!- Anonyymi
Onhan se poliisille vaikeeta hakkeroida autojen elektroniikkaa nykyään, kun kaikki autot on pelkkää tietokonetta. Bluetooth yhteksiä, satelliitteihin yhteyksiä ja poliisijohtajien vaimojen satisfyereihin yhteyksiä.
Onko suomen poliisilla jonkinlaisia oikeuksia, puhtaasti häiriköidä autojen toimintaa ja elektroniikan vaikutusta moneen? Muuttaa moottoriohjelmaa sen jälkeen kun on murtauduttu autojen järjestelmiin? Vahva epäilys ettei Keskusrikollispoliisilla eikä Supolla ole tällaisia lupia, mutta niin vaan tällaistakin ehditään kamalien resurssipulmien keskellä harrastaa. Tosin yleensä nämä säälittävät ict-hameneidiy poliisissa tätä tekee vapaa-aikanaan, kohdehenkilöille jotka ottaa päähän työaikana.
Tulevina vuosina järjestän teloituksia kaikille niille poliisissa, jotka sen ansaitsee. Toivottavasti ei kukaan muukaan enää katsele ainuttakaan tämän rikollisjärjestön rikoksia ilman kunnollisia ja päättäväisiä kostoja!!!
- Anonyymi
Tää on niin sairas rikollisjengi maassa, et ihan millä keinoilla tahansa yksi rikollinen hautaan ja ennätysnopeudella.
Ampukaa niitä poliiseja aina kadulle jos ase on kädessä. Kaikki ansaitsee yhtä paljon teloitukset, jotka ikinä on osallistunu tän sairaan rikollisjärjestön toimintaan tässä läpimädässä valtiossa! - Anonyymi
sairauksia ja uskomuksia on erilaisia, ja kannattaa omat ongelmat itse tunnistaa ajoissa !
- Anonyymi
Kuten huomaat, kukaan muu kuin sinä ei tunne moista ilmiötä. Juttelet itsesi kanssa jälleen kerran. Olisiko sittenkin aika puhua lääkärille.
- Anonyymi
Kannattanee miettiä, miten idea hakukoneiden räjäyttämisistä muhi jossakin päin Eurooppaa ja mennä viikkojen hakukone ja radioräjähdyjset toteutuivat. Sitä Saa mitä tilaa. Millainen prosessi läpikäydään ennenkuin nämä räjähdysideat toteutuvat, sitä tuskin kukaan oikeastaan tietää mutta sitten tapahtuu. Svärtornas år.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattanee miettiä, miten idea hakukoneiden räjäyttämisistä muhi jossakin päin Eurooppaa ja mennä viikkojen hakukone ja radioräjähdyjset toteutuivat. Sitä Saa mitä tilaa. Millainen prosessi läpikäydään ennenkuin nämä räjähdysideat toteutuvat, sitä tuskin kukaan oikeastaan tietää mutta sitten tapahtuu. Svärtornas år.
Eikö tuollaiset harhat ole hankalia elää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tuollaiset harhat ole hankalia elää?
Ilman muuta. Koko aloitus on pelkkää valhetta.
- Anonyymi
Puhu sä lääkärilles miten sun aivot sais samalla valuttaa viemäreihin, kun koko maan rikollisten poliisien veret sinne menee!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhu sä lääkärilles miten sun aivot sais samalla valuttaa viemäreihin, kun koko maan rikollisten poliisien veret sinne menee!
Yök!
- Anonyymi
Sairaampia rikollisia kun mitä tän maan poliisissa on ei ihan jokasesta maasta löydykään....
- Anonyymi
Vähänpä olet maailmaa nähnyt sitten.
Pelottavaa ajatella aloittajan tapaisia harhaisia paranoideja liikenteessä...
- Anonyymi
Todellakin.
Kuiskaukset jatkuvat kuten aina ennenkin. Huutoja ei nyt kuulu. - Anonyymi
Lähinnä on pelottavaa ajatella harhaisia paranoideja joilla on enää yhtään minkäänlaista luottamusta missään asiassa suomen poliisiorganisaatiota kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähinnä on pelottavaa ajatella harhaisia paranoideja joilla on enää yhtään minkäänlaista luottamusta missään asiassa suomen poliisiorganisaatiota kohtaan.
Joo, näistä poliisiketjuista ne pahimmat tapaukset löytyvät. Tuskin sellaisia juuri liikkuu liikenteessä.
- Anonyymi
Onkohan se kuitenkaan ihan niinkuin aloittaja ja jotkut muut tässä keskustelussa kirjoittavat. Poliisilla on pulaa määrärahoista ja siksi tutkinnat etenevät hitaasti tai eivät ollenkaan. Se vain näkyy ihmisille sitten niin että tapauksia ei tutkita. Kyse ei luultavasti kumminkaan ole salaliitosta tai mafiasta. Toivottavasti sellaista ei ainakaan Suomeen tule!
Sellainenkin fiilis tulee näistä keskusteluista että poliisia parjataan aika paljon. Onko se poliisin vastaista trollausta? Toisaalta on hyvä että voi ilmaista monenlaisia mielipiteitä.- Anonyymi
Selvästi poliisiavastustavaa trollausta.
Autojen elektroniikkaan kajoaminen on vaarallista auton omistajalle ja aina vahingoittamistarkoitettua toimintaa.
- Anonyymi
Ei tarvii tosiaan löytyä kun edes muutamia psykopaattisia rikollisia poliiseja, kun koko maa on näiden puolesta kirjaimellisesti tuhottu.
Venäjälle joka kerta viestejä ja pyyntöjä tuhota tämä poliisirikollisvaltio, muistakaa se!!! - Anonyymi
Sairas maailma, sairas maan poliisiorganisaatio. Olisi ihmisten kannalta hyvä kun näitä rikollisia poliiseja saisi oikeudenmukaisia rangaistuksia kaikista sairaista rikoksista. Mikään vankeustuomio ei kuuluisi olla näille tuomio, vaan lakiin kuuluu saada teloitukset kun kyseessä on viranomaisena tehdyistä rankoista ihmisoikeuksien vastaisista rikoksista!
- Anonyymi
Tokko olet näyttänyt näitä yksipuheluitasi osaston lääkärille, kuten on monessa keskustelussa kehoitettu? Saattaisit saada paremmat lääkkeet....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579