Katuvalot palaa illalla valoisan aikaan? Eikö pitäisi säästää siinäkin kaupungin rahoja? Ei mitään järkeä. Tuskin se sähkö on kaupungillekaan ilmaista.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Katuvaloilla on taajamissa turvallisuutta lisäävä vaikutus. Sen sijaan maanteiden valistus taajamien ulkopuolella on pelkkää tuhlausta.
- Anonyymi
Aamulla sais valot syttyä varttia aikaisemmin. Jokipohjasta kun vartin yli viisi lähtee niin niin ei meinaa töihin menijöitä huomata eikä koiran ulkoiluttajia. Näkyvyyteen illalla lla vaikuttaa pilvipeitä ja sataako. 40tuhatta jos vuodessa menee sähköön niin jos päälle ajo tulee niin pieni raha on turvallisuudesta.
- Anonyymi
pistä valot päälle
- Anonyymi
Haittaaks se jos veroeuroja palaa valona ?
Miksi säästää euroja jos niitä toisessa kohdassa silmittömästi tuhlataan täysin turhuuteen..
Onhan meillä sähköfirman myyntirahat joilla kuntalaisille valoa annetaan... - Anonyymi
Katuvalot voisi sammua jo klo 21.00 ja syttyisivät klo 6.00. Yöaikaan liikennettä / liikkujia ei juuri ole näin ollen turhaan valot loimottaa läpi yön..
Vanhukset nukkuvat ja nuoria ei ole kuin kourallinen...- Anonyymi
Nekin on varmaan jossain zombi tilassa..
- Anonyymi
Rahaa on antaa palaa vaan...
- Anonyymi
Nykyään ei osata laskea kansantaloudellisesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1221744Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91857Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148812- 60790
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35752Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔44654Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat41646Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö257639- 68613
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33587