Auringon nousun siivillä

Anonyymi-ap

kulkeutuvat ajatukseni sinuun. Katso minua tänään, silmiini, tarvitsen heijastuksen taivaan lähteistä. Puhu minulle tänään, on mykkä huutoni kaikunut kaipauksen saleissa niin pitkään. Kosketa minua tänään, on syksy ja halla hiipii rintaani. Olet lämmin virta unieni takana, luomisen päivän henkäys. Kun katson sinua, on päiväni valmis, sen keskeneräiset langat punoutuvat yhteen. Kun puhut minulle, saan syödäkseni elämän leipää joka virvoittaa sieluni. Kun kosketat minua, jokin unohtunut sisälläni soi ja värisee, kipuni kuihtuu kevyemmäksi kantaa.

25

355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sydän huutaa sinua aina vaikka seen tukahduttaa yrittää. Ehkä se joskus oppii tukahtumaan

• Anonyymi

Miksi yrität tukahduttaa? Niin tosin minäkin teen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi yrität tukahduttaa? Niin tosin minäkin teen.

Siksi ettet ole luotettava

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla en ole luotettava? En usko että olen kaipaamasi henkilö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertoiko joku vai huomasitko itse?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kysymys. Jos joku kertoo että toinen ei ole luotettava, voi aina miettiä myös kertojan motiiveja. Ja se että huomaa asian itse, pitäisi olla hyvät perustelut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieti sitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieti sitä

Eli mitään perusteluja ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieti sitä

En usko että olen kaivattusi.

• Anonyymi

Jatkoa. Tule hetkeksi vierelleni, muutamassa askeleessa lepää ikuisuus. Pieni tuokio kanssasi on minulle kuin kallisarvoinen helmi; elämä ei suonut minun löytää niitä montaa olemisen rannoilta. Kaipaukseni on tehnyt aukkoja minuun; täytä ne läsnäolollasi. Kun luon silmäni sinuun, se tuntuu minussa tähtitaivaan syvyytenä ja valona, olen ihmeissäni siitä että olet. Olen ihmeissäni äänesi soinnista ja liikkeestäsi, siinä on keväällä heräävän puron voima. Kuin niittykukka taivutan pääni tämän puron ääreen, siinä on elämäni lanka.

• Anonyymi

Jatkoa. Niinkuin lehdet puissa joista väri pakenee, niin minä olen edessäsi. Saat minut hehkumaan vihreää säteissäsi, kuin taivaalle nouseva aurinko, se viimeinen lohdutus ennen talven tuulia. Lasken tunteja kohtaamiseemme, ne tunnit ovat pitkät kuin tie lakeudella. Pelkään että et lähesty minua, että jään kuin paljas runko odottamaan kevättä. Pelkään että lähestyt, että jähmetyn kuin suolapatsas katsoessaan menneisyyteensä. Pelkään että olen sinulle vain ihmisen reunat, että katsot minusta ohi ja vetenä valun sormiesi läpi.

• Anonyymi

♥️♥️♥️

• Anonyymi

Kiitos. ❤️

• Anonyymi

Upeita!

• Anonyymi

Kiitos. ❤️

• Anonyymi

Käy mies kättelemässä jos kykenet, eiköhän se siitä unohdu tuo liirumlaarum hetkeksi ainakin

• Anonyymi

Miksi kauniit sanat ovat mielestäsi liirumlaarumia? Rumuuttako tähän maailmaan pitäisi tuottaa lisää?

• Anonyymi

Minulla ei ole syytä kätellä häntä. Eikä hänen kättelemisensä tai koskettamisensa vähentäisi tarvettani kirjoittaa. Hänen kosketuksensa saa elämän virtaamaan suonissani, soluni virkoamaan.

• Anonyymi

Tämä on Rukousta. Tulee Hengestä. Aamen

• Anonyymi

Kiitos. Hyvin luonnehdittu. Yhteydessä häneen henki puhuttelee. Siinä on jotain enemmän kuin aika, sanat ja liha. Siksi häntä kaipaankin; kaipaan elävää vettä.

• Anonyymi

Jatkoa. Henki puhuttelee minua sinussa, se on enemmän kuin aika, sanat ja liha. Sieluni väräjää kuin tuulikello, kaipaan elävää vettä. Sinussa on virtaus, jota kuolema väistää.

• Anonyymi

Jatkoa. Ajan pyörä on armoton, se aina lopulta vie minulta odottamani hetket kanssasi, niin tänäänkin. Säilytän ne hetket sydämessäni varoen ja arvostaen; kuin vartioisin tuhatvuotista aarretta. Tietäisitpä kuinka koko olemukseni läikähti ilosta sinut nähdessäni. Kun puhuit minulle, jokin kauan sisälläni solmittuna ollut aukesi. Kun olit lähelläni, mieleni teki hypähdellä kuin nuori varsa niityllä. Tuskin uskalsin katsoa sinua. Mielessäni lausuin hiljaisen kiitoksen siitä, että olet.

• Anonyymi

Kyllä nää on niin höpöhöpösanahelinää.

Ois jotain ideaa, joka alkais ja päättyis, mutta nää on niin ihme kielikuvia, kaikki on vain jotin muuta kuin on, kaikki on kuin, ja sitten se vertaus on outo.

• Anonyymi

En voi sille mitään jos kielikuvani eivät sinulle avaudu.

• Anonyymi

Tämä ei ole kirjailijapalsta vaan ikäväpalsta, ja ilmaisen ikävääni kuten haluan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2636
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2272
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2150
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1752
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      289
      1447
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe