Mistä epävarmuutesi kumpuaa?

Anonyymi-ap

Oletko epävarmempi omista tunteistasi häntä kohtaan vai hänen tunteistansa sinua kohtaan?

42

582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "hänen tunteistansa sinua kohtaan"

      Täysin näin.

      • Anonyymi

        jeps just näin ja pisteenä i:n päälle vielä muut muijat. Kiinnostus lakkas mä en ala olemaan mikään vitun vara niina. -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jeps just näin ja pisteenä i:n päälle vielä muut muijat. Kiinnostus lakkas mä en ala olemaan mikään vitun vara niina. -sivusta

        Okei. En tunne ketään Niinaa. Moimoi.


    • Anonyymi

      Hänen tunteistaan. En tiedä niistä mitään. Millaisia ne ovat nykyisin. Pelkään että minua sattuu, ja sitten sattuukin paljon. Miehelle.

      • Anonyymi

        Nykyisin? Tuliko teille ero?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyisin? Tuliko teille ero?

        Ei olla koskaan oltu yhdessä virallisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyisin? Tuliko teille ero?

        Tottakai tälle äijälle tuli ero itsensä kanssa, siihen auttaa varmasti esimerkiksi vanhojen viestien läpikäyminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyisin? Tuliko teille ero?

        Muista kyläillä myös muiden yksityistä viestintää, jos saisit hubbabubba jotain raskauttavaa järkestäytynyttä rikollisuutta selville vai olitko sinä itse se verkkorikollinen? React with message with heart douchbag


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olla koskaan oltu yhdessä virallisesti.

        Et ole kenenkään esittämäsi naisen kanssa ollut missään tekemisissä oikeasti? Yllätyyys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole kenenkään esittämäsi naisen kanssa ollut missään tekemisissä oikeasti? Yllätyyys

        Teillä on pahoja ongelmia. 🩷 Rakkaudella nainen 🩷


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä on pahoja ongelmia. 🩷 Rakkaudella nainen 🩷

        No mutta tämähän oli gubbe kerrassaan vakuuttava esitys. Niin niillä muuten onkin


      • Anonyymi

        Miksi uhkaolet, se onpakkomielteistä, jos et ole kysynyt!


      • Anonyymi

        Samankaltaisia tunteeni ovat nyt kuin silloin polkujemme lähtiessä erkaantumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samankaltaisia tunteeni ovat nyt kuin silloin polkujemme lähtiessä erkaantumaan.

        Mikä saa sinut kaipaamaan minua yhä? 💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä saa sinut kaipaamaan minua yhä? 💕

        Ihastumista vakavampi kolahtaminen.


    • Anonyymi

      Olen ollut pitkän epävarma onko hän monisuhteilija vai ei.
      Tulin viikonloppuna varmuudella tulokseen että hän on monisuhteija,itse en ole.
      Hän on monisuhteilja kuka pitää yksäri kulissia hyvin pystyssä enkä pidä valheellisista ihmisistä.

      • Anonyymi

        Unohdin,en ole epävarma itsestäni täten.


      • Anonyymi

        Jos tämä on naiselle, vastaan että en todellakaan ole monisuhteilija. Olen vain sekaisin päästäni. Sekaisin siitä miehestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tämä on naiselle, vastaan että en todellakaan ole monisuhteilija. Olen vain sekaisin päästäni. Sekaisin siitä miehestä.

        Korostat heppu itseäsi vähän liian läpinäkyvästi just ”se” mies😆 Hanki sinäkin itsetunto vaikka e-baysta tai ubyesta👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korostat heppu itseäsi vähän liian läpinäkyvästi just ”se” mies😆 Hanki sinäkin itsetunto vaikka e-baysta tai ubyesta👌

        Luotan siihen että jos hän näitä lukee, tietää kyllä kuka olen. Voitte huudella mitä vaan 💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luotan siihen että jos hän näitä lukee, tietää kyllä kuka olen. Voitte huudella mitä vaan 💕

        Joo olet jo vuosia vedättänyt näitä hattivatteja kirjoittelemalla itsestäsi racastan sitä miestä. Vain päävikaiset roikkuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo olet jo vuosia vedättänyt näitä hattivatteja kirjoittelemalla itsestäsi racastan sitä miestä. Vain päävikaiset roikkuu

        Olenko se minä? T riikinkukko ilman sulkia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo olet jo vuosia vedättänyt näitä hattivatteja kirjoittelemalla itsestäsi racastan sitä miestä. Vain päävikaiset roikkuu

        Olen ollut palstan vankina vasta muutaman viikon.

        Sorry dude. 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo olet jo vuosia vedättänyt näitä hattivatteja kirjoittelemalla itsestäsi racastan sitä miestä. Vain päävikaiset roikkuu

        Niinkuin sinä siinä paraikaa teet. Pienet on sullakin aivojen tilat. 🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tämä on naiselle, vastaan että en todellakaan ole monisuhteilija. Olen vain sekaisin päästäni. Sekaisin siitä miehestä.

        Miehelle meninkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luotan siihen että jos hän näitä lukee, tietää kyllä kuka olen. Voitte huudella mitä vaan 💕

        Sinä leikit ihmisillä.Sinua alkoi kiinnostaa eräs mies vasta kun huomasit toisen naisen kiinnostuneen siitä.
        Sinulla loppuu leikki siihen mieheen tasan silloin kun toinen nainen lopettaa virallisesti tykkäämästä miehestä tai löytää uuden rakkauden.
        Mietin tässä kuukausi sitten rikoitko sen yhden lähellä olevan nuoren parinkin liiton.
        Olet myös se stalkkeri hakkeri aika.Skitso oot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä leikit ihmisillä.Sinua alkoi kiinnostaa eräs mies vasta kun huomasit toisen naisen kiinnostuneen siitä.
        Sinulla loppuu leikki siihen mieheen tasan silloin kun toinen nainen lopettaa virallisesti tykkäämästä miehestä tai löytää uuden rakkauden.
        Mietin tässä kuukausi sitten rikoitko sen yhden lähellä olevan nuoren parinkin liiton.
        Olet myös se stalkkeri hakkeri aika.Skitso oot.

        ....Olet se skitso kuka ei saa huomiota ulkonäöllään isoissa paikoissa.Rakastat pieniä paikkakuntia missä vedätät miehiä ja jopa lesboja.
        Minua et vedättänyt.Huomasin heti kuka olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdin,en ole epävarma itsestäni täten.

        Oletpas epävarma. Tuo viesti sen jo osoitti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luotan siihen että jos hän näitä lukee, tietää kyllä kuka olen. Voitte huudella mitä vaan 💕

        Ei hän tiedä. Anteeksi herätys todellisuuteen, mutta et sanonut mitään yksilöivää. sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkuin sinä siinä paraikaa teet. Pienet on sullakin aivojen tilat. 🤣🤣

        Eikä! Missä ihmeen terveyskeskus-hulluudessa verrataan aivojen tiloja?


    • Anonyymi

      En ole epävarma omista tunteistani häntä kohtaan, koskaan ollutkaan. Olen epävarma itsestäni, puutteistani, erilaisuudestani, heikkouksistani, siitä että riitänkö. Alussa olin epävarma hänen tunteistaan ja nyt olen alkanut epäillä uudestaan.

    • Anonyymi

      Mies riitti minulle, minä en hänelle. Lopulta meni jankutus hermoon ja laputtaa eteenpäin.
      Viestejä ja tapailuja muiden naisten kanssa. Ja syyhän oli tietysti minussa.

    • Anonyymi

      Kouluajoista ja työajoista.

    • Anonyymi

      Varmasti usein on tuo jälkimmäinen.

    • Anonyymi

      En ole epävarma kummastakaan. Tiedän omat tunteeni ja tiedän hänen tunteensa. Ne eivät kohtaa.

    • Anonyymi

      Hänen tunteista minua kohtaan. Ei koskaan maininnut mitään sen suuntaista. Antoi vain ymmärtää, siinä kaikki, eikä sellainen nyt oikein riitä.
      Sivusta.

      • Anonyymi

        Annoitko itsekin vain ymmärtää? Olisiko syy siinä? 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annoitko itsekin vain ymmärtää? Olisiko syy siinä? 🥰

        Annoin kyllä omasta mielestäni enemmän, sanoja.😘


    • Anonyymi

      Hölmö kysymys, hänen tunteethan ne arveluttaa.

    • Anonyymi

      Olen täysin varma omista tunteistani ollut siitä lähtien kun tajusin niitä olevan häneen.
      Pelkään että olen liian vanha (en tiedä kaivattuni ikää, olen sen päätellyt ulkonäön perusteella) tai että en ole muuten sellainen mistä hän pitäisi siten. En tiedä millaisista hän pitää.

    • Anonyymi

      Lapsuudesta kumpuaa, tiedän omat tunteeni.

    • Anonyymi

      hän on jotenki kyllä tosi ihana. vähän rankka ehkä mutta ei sen väliä.. epäilen että hänellä on nainen ja lapset joten en ala sekoilemaan nyt mitään.. -naiselta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe