Tänään kun näemme

Anonyymi-ap

En malttaisi odottaa sitä hetkeä, kun kohtaamme. Se hetki on minulle niin arvokas, että pelkään hukkaavani sen. Että se valuu pois ulottuviltani kuin hiekka tiimalasissa mitaten poismennyttä aikaa armottomasti. Haluaisin astua askeleen lähemmäs, katsoa silmiin, koskettaa. Pelkoni tämän tiellä on muuri, kovaa kiveä, järkälemäinen. Muurin takana kyyneleet valuvat hiljaa poskiltani.

32

509

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jatkoa. Kasvosi heijastuvat mieleni säröisistä peileistä. Ajattelen pehmeää tapaasi liikkua, ja se saa minut levottomaksi. Olin lukittu ovi, johon löysit pölyttyneen avaimen, nurkkaan hylätyn. Nyt ammotan avoinna ja toivon sinun astuvan sisään kynnyksen yli. Niin korkean siitä kynnyksestä tein, kasasin siihen päivieni painon. Se paino kevenee, kun puhut minulle. Pelkään etäisyyttä, sitä että väistyt minusta, loittonet. Sinusta löysin vuorien raikkaan ilman, auringon väreilyn veden pinnalla, muuttolintujen auran joka kyntää taivaalle tietään. Olet minulle olemassaolon kuva, lihallistunut ikuisuus, elämän henkäys soluissani.

• Anonyymi

Ja meni ruskeille silmille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja meni ruskeille silmille.

En sanonut minkäväriset silmät hänellä on. En sitä tässä ketjussa paljasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En sanonut minkäväriset silmät hänellä on. En sitä tässä ketjussa paljasta.

Eli ruskeat.Tämän tyylistä tekstiä on ollut A naiselle ja siinä mainittiin ruskeat silmät.
        Olen takuu varma että olet sama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli ruskeat.Tämän tyylistä tekstiä on ollut A naiselle ja siinä mainittiin ruskeat silmät.
        Olen takuu varma että olet sama.

En ole sanonut että ruskeat. Joten älä laita sanoja suuhuni.

• Anonyymi

Kaunista. Harmi ettei minulle. Ei ole sovittua tapaamista kenenkään kanssa.

• Anonyymi

Kiitos. Minä näen hänet tänään.

• Anonyymi

Mutta tällä rumantiikkagubella aina tuntuu olevan erikoista eikö?🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta tällä rumantiikkagubella aina tuntuu olevan erikoista eikö?🥱

Mitä tarkoitat sillä että tuntuu olevan erikoista. Minä koen häneen syvää yhteyttä. Onko se sinulta pois jotenkin? Harmittaako että näen kaipaukseni kohteen tänään?

• Anonyymi

kauniistihan sää kirjotat

• Anonyymi

Kiitos.

• Anonyymi

Keneksi sää haluat tätä gubbea inttää, raskas tyyppi? Mikä sää oot muuten ku tääl määrittelet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keneksi sää haluat tätä gubbea inttää, raskas tyyppi? Mikä sää oot muuten ku tääl määrittelet

Tämä on kai olevinaan jonkun haperoaivon pelin hallinnan keino. Tai sitten se uskoo tähän kyynel vierähti yhy- tarinaan jonkun muun pakkomielteen tajuaa. Pottu tai peruna, ihan täyttä pskaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se sinulta on pois että joku sanoi minun kirjoittavan kauniisti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on kai olevinaan jonkun haperoaivon pelin hallinnan keino. Tai sitten se uskoo tähän kyynel vierähti yhy- tarinaan jonkun muun pakkomielteen tajuaa. Pottu tai peruna, ihan täyttä pskaa

Ei tässä mitään pelejä pelata. Minä näen kaipaukseni kohteen tänään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko se tekoäly?Eli se mikä tietää kännyköitä seuraamalla mitä kukin tekee?
        Olet niin monesti täällä kertonut asioita mitkä tapahtuu juuri niin kuten kerrot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko se tekoäly?Eli se mikä tietää kännyköitä seuraamalla mitä kukin tekee?
        Olet niin monesti täällä kertonut asioita mitkä tapahtuu juuri niin kuten kerrot.

En seuraa kenenkään kännyköitä, ei kiinnosta sellainen touhu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En seuraa kenenkään kännyköitä, ei kiinnosta sellainen touhu.

Ahaa,et ollut sitte se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinä pelaat ihan omaa peliäsi.
        Kaipauksesi on täysin teeskentelyä, pelkkänä riesana näen sinut hänelle.
        Toinen tuskin kaipaa sinua, mutta sinähän et sitä noteeraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinä pelaat ihan omaa peliäsi.
        Kaipauksesi on täysin teeskentelyä, pelkkänä riesana näen sinut hänelle.
        Toinen tuskin kaipaa sinua, mutta sinähän et sitä noteeraa.

Mihin perustat väitteesi? En pelaa mitään pelejä. Kaipauksessani ei ole mitään teeskenneltyä. En ole edes kertonut kaipauksen kohteelle asiasta.

• Anonyymi

Eikö se töihin enään?

• Anonyymi

...tuo oli miehelle.
        Hirveen tärkeä tietää kuu on lopuillaan, menetkö vai et?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...tuo oli miehelle.
        Hirveen tärkeä tietää kuu on lopuillaan, menetkö vai et?

Tässä ei ole kyse työkavereista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä ei ole kyse työkavereista.

Eikö edes "työkavereista"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö edes "työkavereista"?

Ei liity työjuttuihin.

• Anonyymi

Kyyneleet on hyväksi, antaa niiden valua. Elämä on joskus epäreilua ja voi tuntua siltä, että yksin ei jaksaisi. Mutta vaikka näin, et voi vaatia toiselta ihmiseltä sitä jotain, mitä hän ei pysty antamaan sinulle. Rakastaminen, sitoutuminen toiseen ihmiseen on täysin vapaaehtoista. Ketään ei voi pakottaa sinun elämääsi/sinun kanssasi elämää jakamaan. Onni täytyy löytyä jostain toisaalta toisen ihmisen luona.

• Anonyymi

Mistä sait sen käsityksen, että vaadin toiselta ihmiseltä jotain mitä hän ei pysty antamaan minulle? Missä kohtaa vaadin jotain? Kuvasin omaa tunnemaailmani ja omia toiveitani ja tarpeitani ja sitä miten hänet koen, se ei ole vaatimus kenellekään. Tietysti rakastaminen ja sitoutuminen toiseen ihmiseen on vapaaehtoista. Miksi oletat että tämä pitää minulle kertoa? Viestistäsi saa sen kuvan, että olen pakottamassa jonkun johonkin. En todellakaan ole. Mistä tällainen tuli mieleen? En myöskään sanonut, etteikö minulla ole omaa elämää tai omia onnen aiheita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sait sen käsityksen, että vaadin toiselta ihmiseltä jotain mitä hän ei pysty antamaan minulle? Missä kohtaa vaadin jotain? Kuvasin omaa tunnemaailmani ja omia toiveitani ja tarpeitani ja sitä miten hänet koen, se ei ole vaatimus kenellekään. Tietysti rakastaminen ja sitoutuminen toiseen ihmiseen on vapaaehtoista. Miksi oletat että tämä pitää minulle kertoa? Viestistäsi saa sen kuvan, että olen pakottamassa jonkun johonkin. En todellakaan ole. Mistä tällainen tuli mieleen? En myöskään sanonut, etteikö minulla ole omaa elämää tai omia onnen aiheita.

Se varmaan puhuu jollekin hänelle ja se hän on varattuun lääpällään ja painostaako sitte naista??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se varmaan puhuu jollekin hänelle ja se hän on varattuun lääpällään ja painostaako sitte naista??

Minä en ole painostanut ketään. En ole suhteessa kaipaamani henkilön kanssa.

• Anonyymi

Jatkoa. Oli ihanaa nähdä sinut tänään, fyysinen läheisyytesi teki hyvää. Illan pimetessä yöksi muisto sinusta lämmittää, tuo levollisen mielen.

• Anonyymi

Mitenkäs teidän kohtaaminen tänään sitten meni?

• Anonyymi

Sain olla vähän hänen lähellään. Nyt kaipaan lisää sitä läheisyyttä, edes pientä ja vahingossa tapahtuvaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2656
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2282
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2160
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1772
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      290
      1454
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1408
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    Aihe