Nuoria naisia joita on alkanut kiehtoa saada piiskaa tai oletko jo saanut ja haluisit lisää?
Kiehtooko piiska?
52
1385
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa ei kehdata puhua piiskaamisesta niin, että joku ulkopuolinen kuulee. Hyvin suurta osaa ihmisistä se asia kuitenkin kiinnostaa. Toista se on esimerkiksi Saksassa, vaikkapa nyt octoberfestien aikaan. Oluttuvassa on oikein seremoniamestari joka läimäyttelee halukkaita persuksille puisella lämärillä. Halukkaita on joskus jonoksi asti, suurin osa naisia.
- Anonyymi
Miksi ainoastaan nuoria naisia? On meitä varttuneempiakin asiasta kiinnostuneita, tiedoksi vaan. Ongelma on se, että asiallisia antajia on niin vähän. Täälläkin suurin osa on ainoastaan niitä, jotka vaan haaveissa antavat.
- Anonyymi
Kyllä löytyy, Dominoiva HerrasMies. Miehiä, joita kiinnostaa kinkyseksi ja piiskaaminen on paljon. Ja onhan niitä alistuviakin, mutta minä olen se , joka antaa piiskaa, ja jota totellaan ;)
- Anonyymi00048
Olen asiallinen siisti terve 67v.Mies annan selkäsaunan kaiken ikäisille naisille.On paikka käytössä jossa saadaan olla rauhassa taikka missä vain haluat.Minuun saa yhteyden.Kik hoitovoide
- Anonyymi00052UUSI
Naiset tykkää kun niitä kohdellaasn huonosti, vaikkeivät sitä pysty julkisesti tunnustamaan.
- Anonyymi
Ottakaahan yhteyttä Naiset jos olette kurituksen tarpeessa.Olen siisti asiallinen 65v mies. KIK jykä nuut
- Anonyymi
Kelpaisko ottaa riskua paljaiille paksroille Munkan kallioilla ?
Koivuniemen herraa?
Vielä tarkenis ja kyllä siinä lämpenis..
Nuoret ja miksei vanhemmatkin naiset.
Kurt56 - Anonyymi00007
Olen vähän päälle kolmekymppinen nainen vailla kokemusta piiskan saannista. Asia on kiinnostanut minua pidemmän aikaa. Olen lukenut asiasta ja katsellut videoita missä nainen saa piiskaa. No jokainen tietää, että ne on mitä on, siis lähinnä miesten runkkausta varten tehtyjä. Haluaisin tietää onko tapana yleensä naida sen jälkeen kun selkäsauna on saatu hoidettua. En tiedä haluaisinko ainakaan ensimmäisellä kerralla päästää ketään sisälleni, mutta varmaan suihin voisin ottaa. Mutta haluaisin varmaan myös itselleni saman. Olisiko jollain kanssa sisarella vinkkejä asiasta..
- Anonyymi00008
En ole kanssa sisar, mutta voisi olla kiva vaihdella ajatuksia. Ja vastailla kysymyksiin mitä sinulla on. Terv reilu kolmekymppinen mies
- Anonyymi00009
Olisi varmaan kiihottava kokemus, mies voisi välissä tunnustella aukkoja sormitus tyyliin, eikä kielenkään käyttö tekisi pahaa, mutta taitaa olla vaikea löytää luottamusta piiskauksen suhteen , vaikka takapuoleni vähän sitä kaipaisi.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Olisi varmaan kiihottava kokemus, mies voisi välissä tunnustella aukkoja sormitus tyyliin, eikä kielenkään käyttö tekisi pahaa, mutta taitaa olla vaikea löytää luottamusta piiskauksen suhteen , vaikka takapuoleni vähän sitä kaipaisi.
Luottamus pitää rakentaa. Sopia säännöistä ja rajoista.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Luottamus edellä tapaaminen myös keskustelu mitä kumpikin haluaa tietysti turvasana näin olen toiminut aina on vietetty ihania hetkiä naisen kanssa. Mies 63v.Eteläsuomi
- Anonyymi00015
Tytöilijä saanut piiskaa ja antanut ensimmäisillä kerroilla uuden kans mennään uuden ehdoilla hänen tahdon tuntemuksen mukaan.Ei ole mitään nainti,suihinotto vaateita.Edetään kiihoituksen ,tuntemuksen kautta.Monesti pannaan päälle tai kielihyvää molemmin puolin.Nainen voi piiskata miehen tai tytöilijän.Molemmille nautinto M 58
- Anonyymi00016
Kerrothan lisää missäpäin jne?!
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
S.joki M 58
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Forssan lähellä mies 63v.
- Anonyymi00020
moi!ois ihana tutustuttaa sut tohon maailmaan,se on mulle erittäin tuttu jo pitemmält ajalta
- Anonyymi00023
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kyllä olisi mukava tehdä sinusta kiltti hieroisin ja koittaisin reikiäsi orkasmiin saakka joudut kyllä nöyrtymään setän tahtoon.Eteläsuomi.
- Anonyymi00046
Itse olen yleensä yhdistänyt piiskan ja seksin, kyllähän se on valtavan kiihottava tilanne molemmille. Pitkässä suhteessa oikeastaan vaikeaa kuvitella mitään parempaa. Olen siis 43-vuotias mies, sinkku tällä hetkellä.
- Anonyymi00012
On helpompi löytää ammatti domina kuin naispuolinen subi.
Minulle raipan tai vastaavan käyttö on vallan välinen, ei itse tarkoitus.
Sillä pakotetaan alistuva osapuoli domoivan puolen määräämiin, alistusta ja ehkä pervoiluakin osoittaviin toimiin.
Sopii myös sidonnan yhteyteen.
Minun suosikkivälineeni on teräksinen paistinlasta. Litteä rakenne antaa mahdollisuuden voimakkaan kivun tuottamiseen ilman käsittelyn jälkeisen pumoituksen muuta seurausta.
Kohdistamalla käsittel samaan paikkaan menee viesti pian perille. Aidosti.
Olen kaksineuvoinen mies. Siis annan ja otan. Tietenkin rajoista ja mahdollisesta keskeytyksestä viestivä signaali on sovittava etukäteen. - Anonyymi00013
Piiska kiinostaa myös vanhempia naisia tai miehiä ainakin himoksella.M58
- Anonyymi00014
Antaa tai ottaa aina perse punottaa.
- Anonyymi00017
Minua saisi nainen piiskata pistää kuriin vanhanajan tyyliin.Äiti näyttäisi kaapin paikan tekee pojasta nöyrän kiltin.Olisiko naista joka toteuttaisi toiveeni.Eteläsuomi.
- Anonyymi00021
Tyttöilyä mökillä 50 rouva haluaa piiskaa.Ensin haetaan paljain jaloin pelkkä toppis päällä koivun oksia.Siitä saunalle kuumaa vettä oksille,piiskattavalle nilkka kahleet,kädet nippusiteillä selän taakse kiinni. Vähän korkeampi penkki siihen nainen polvien päälle.turva sana sauna,kämmenellä pyllylle ensin.Sormeilua pillu valuu ,koivun vitsat sulaneet.Voihkimisen lomassa lisää,kovempaa,alkaa somasti punottaa.haluan munaa takaa päin,sitä saa kädet auki haluaa ottaa suihin.Eka sitten munaa vakoon,lasti sisään.Avaatko jalat juodaan lonkut,haluan p reikään.Ensin anus tapilla varovasti,kulli puolikova herää uuteen nousuun.taas mennään nainen laittaa kumin antaa liukkaria.Laukeen melko pian ,täytyy jatkaa sauvalla,hän saa orkun.Sanoo turva sanan saunaan saunaan hae vihdat ja juomaa.Sellainen aamu piiska,löylyn kera.Kohta syömään,rantasaunalta mökille.
- Anonyymi00022
Kyllä nuoren tytön pyllyä olisi mukava läpsiä.
- Anonyymi00024
Nuoren, joo, oma haave olisi antaa 40-50-vuotiaalle naisen pyllylle, kiihottaa ajatus että hänen perse ja pillu ovat jo elämää nähneet mutta piiskalle alistuminen saa naisen kuumemmaksi ja märemmäksi kuin mikään kymmenien vuosien aikana koettu. Naisen, joka sitä kerran kokeiltuaan yhä uudestaan fantasioi että saa pyllistää piiskalle, vaikka piiskaushetkellä kipu on hurja.
- Anonyymi00025
Olen jo vanhempi ukko, mutta tykkään vielläkin antaa piiskaa naiselle. 50-60v. Nainen on eniten minun suosikki. Toki voin antaa nuoremmillekin, niin kuin olen myös tehnyt.
- Anonyymi00026
Onkos täällä tyttöjä naisia ollut tuhmana. Täällä 62v. Pappa antaa kuria.
- Anonyymi00027
Kerron nyt oman tarinani, kun olin nuori teinityttö ja asuimme silloin perheeni kanssa maaseudulla. Olin tosi ihastunut naapurin Jussiin, joka oli minua huomattavasti vanhempi. Ihastuin jo heti häneen 12 vuotiaana, kun me muutettiin sinne pikkukylään vanhaan omakotitaloon, mutta eihän tämä Jussi minua sellaisena pikkutyttönä mitenkään huomannut tai jos huomasi, niin ei ainakaan näyttänyt sitä. Jussi kuitenkin seurusteli yhden naisen kanssa, että eihän ollut niitä miehiä...
Minun täyttäessä 16 vuotta tapahtui kuitenkin minulle edullinen käänne, Jussin suhde päättyi tuon naisen kanssa ja hän jäi yksin sinne suureen maalaistaloonsa. Tässä vaiheessa minä pistin kaiken peliin, oli tulossa auringonpimennys ja halusin sen tietysti nähdä, sanoi siitä vanhemmilleni, niin isä sanoi, että mene vaan lainaamaan Jussilta rohkeasti hitsauslaseja. Ja sitähän minä tietysti halusinkin, että sain oikein luvan kanssa mennä Jussia tapaamaan!
Pistin oikein kesäistä keveää vaatetusta päälle sen verran, että olin pukeutunut, mutta rintsikat jätin tietysti pois T-paidan alta ja kävelin sen muutaman sata metriä Jussin talolle. Jussi löytyi tietysti sieltä farmiltaan ja käveltiin hänen konehallille katsomaan niitä hitsauslaseja, oli ihan valinnan varaakin. Ja mikä parasta nyt oli jo silmin nähtävästi vaikutusta Jussiinkin, hän näytti katseillaan huomioivan minuakin, liekö naisen puutettakin hieman. Olin todella tyytyväinen vaikutukseen ja lähdin siitä sitten kävelemään kotiini luvaten tuoda illalla ne hitsauslasit takaisin. Jussi jäi katsomaan perääni ihan toiveideni mukaisesti.
Illalla sitten lähdin viemään niitä hitsauslaseja takaisin, siihen jo panostin oikein kunnolla, seivasin pillukarvojani ja pesin pillun puhtaaksi, ihan vaan kaiken varalta, että ilta etenee toivotulla tavalla. Ja etenihän se todella, jätän tämän nyt enempiä kertomatta, mutta kyllä sai pilluni hoitoa kielellä, jos sitten sain ratsastaa Jussin kyrvällä, että kävely kotiin oli kyllä melkoisen mukavaa ja vielä kotona oli ihan pakko sormettaa pillua vielä fantasioiden kaiken koetun jälkeen uudelleen.
Nyt oli peli avattu ja muutaman päivän päästä taivaan isä puuttui vielä suotuisasti tähän tilanteeseen järjestämällä melkoisen ukonilman, kun olin polkupyörällä tulossa kotiin, niin kurvasin kiireesti siinä rankkasateessa ja ukkosen paukkeessa Jussin talolle. Tiesin ainakin pääseväni ulkokuistille sateen ja ukkosen suojaan, mutta Jussi oli kotosalla. Sain kutsun tulla sisälle niissä läpimärissä vaatteissa, T-paita aivan läpimärkä, eikä taaskaan rintsikoita, joten minulla oli jääkylmästä vedestä nännit nöpöttämässä, että Jussi niistä sanoi pitkien olevan päällä. No, jos oltiin jo muutama päivä aiemmin jo naitu oikein kunnolla, niin eihän siinä pitkään aikailtu, kun olin samoissa hoidoissa ja sain ratsastaa kyrvällä. En nyt tästäkään sen kummempia yksityiskohtia ala kertomaan, mutta sain Jussilta kuivat haalarit, joiden kanssa sitten menin kotiin, kun se ukonilma lakkasi.
Tullessani kotiin sitten ilmeni, että ukkonen oli rikkonut kotonamme telkkarin ja seuraavana päivänä olisin halunnut katsoa yhden ranskalaisen elokuvan. Harmi!
Seuraavana päivänä sitten keksin, että voinhan minä varmaan katsoa sen elokuvan Jussin luona ja lähdin sinne hänen luokseen kysymän asiaa ja samalla palauttamaan niitä haalareita. Löysin Jussin pihasaunaltaan tekemästä laatoituksen saumauksia, kun hän oli laatoittanut lattian ja seiniä uudelleen. Eihän minulla nytkään kovin paljoa vaatetusta ollut, pienet shortsit ja T-paita, eikä tietenkään rintsikoita. Esitin tietysti kainosti asiani, että kun meidän telkkari meni rikki ukkosella ja haluaisin katsoa sen ranskalaisen elokuvan illalla. Jussille se kävi hyvin, koska sanoi jopa talentavansa sen vielä lisäksi. Hienosti menee ajattelin itsekseni, jess illalla naidaan taas!
Vaan siinä sitten ihan jotenkin huomaamattani koskin suihkusekoittajan vipuun ja sieltä lirahti vettä hieman siihen lattialle. Ups! Jussihan tietysti alkoi sitä manaamaan, että hitto minkä nyt tyttö teit, nyt saa taas kuivatella tuota lattiaa, kun ei ole ehtinyt vielä saumaamaan, Hitsi piiskaa sietäisit moisesta tempusta nyt!
Mikä minuun menikin, kun näin siinä lattialla sellaisen sähköjohdon pätkän, että joo anna vaan piiskaa, kun olin tosi tuhma ja samalla jo pudotin shotseja alas ja pyllistin Jussia kohti. Jussi oli ihmeissään, että ihanko tosissaan piiskaa.
Joo, joo, olin tosi tuhma, onhan tuossa tuo sähköjohto, anna sillä minulle piiskaa pyllylle!
Jussi otti sen sähköjohdon ja läimäytti minua varovasti sillä, hitsi kun se tekin kutaa, oli ihan pakko pyytää lisää ja kuulin sanovani, että lyö vaan kovempaa, kun olin niin tuhma tyttö. Jussi läimäytti kovempaa ja miten hyvältä se tuntuikaan, oli pakko anella lisää ja lisää. Kyllä tuntui hyvältä, vaikka sattuikin, uskomaton tunne ja miten kiihottava!
Viimein minun oli pakko pyytää Jussia tulemaan minuun takaapäin. Ja Jussi tuli!- Anonyymi00028
... siis aivan uskomattoman hyvältä tuntui se piiskaaminen. Enhän minä ollut koskaan moista edes ajatellut, mutta se vain tuli niin sponttaanisti minulta pyytää siinä tilanteessa sitä piiskaamista sillä sähköjohdolla.
Ja sitten oli tosiaan pakko pyytää Jussia naimaan minua takaapäin sillä ihanalla kyrvällään. Jussi piti minua kiinni lantoista ja naida paukutti minua, huusin vaan lisää kyrpää, uuh että teki hyvää! Jussi kouri välillä minun pieniä rintoja, kun se löysä T-paita valui niin, että rinnat olivat hyvin käsillä. saatiin kyllä sellaiset orgasmit, että voi hyvä luoja. Minulla oli polvetkin hieman siinä lattialla kärsineet, mutta ei siinä mitään kipua tuntenut, minultahan olisi siinä huumassa voinut kiskoa vaikka varpaankynnet, niin en olisi huomannut mitään.
No, lähdin siitä sitten kotiin, mutta enhän minä voinut sillä pyörällä ajaa, kun pyllyä kipanoi se piiskaaminen, niin tyhjensin venttiilistä etukumin, ettei kotona kukaan ihmetellyt, kun talutin pyörää kotiin. Isälle sanoin vaan, että varmaan pikkupojat tehneet piruuttaan, tyhjentäneet etukumin. Isä täytti sen etukumin kompressorillaan ja sanoi sen olevan ihan kunnossa.
Menin meidän saunalle suihkuun peseytymään ja kyllä pyllyä vielä kipanoi, kun yritin istua saunan alalauteella ja suihkuttelin pilluani puhtaaksi ja polvia suihkuttelin myös, kun niihin oli tullut siinä lattialla kontillaan olossa jälkiä. Äiti tuli siihen kesken kaiken tuomaan pyykkiä pesukoneelle, joka meillä oli pukuhuoneessa ja näkin minun pyllyn punaisena ja kysyi, että mitä ihmettä minun pyllyyn on noin käynyt. Sanoin olleeni mansikkapellolla kyykkypissalla ennen kotiin lähtöä ja kaaduin nokkosiin pylly paljaana, että nyt kyllä vielä kipanoi. Äiti sanoi meillä olevan aloe vera -geeliä, jolla voisi minun pyllyä hoitaa.
No, en minä sitä aloe vera -geeliä pyllyyni kuitenkaan laittanut, vaan odotin jo iltaa kiihkeänä. Äiti lähtisi illalla siivoamaan sisävesilaivaa ja isällä oli verstaallaan hommia, niin pääsisin hyvin Jussin luokse sitä elokuvaa katsomaan. Onneksi Jussi tallensi sen elokuvan, kyllä se meiltä ihan naimiseksi meni kuitenkin loppupeleissä. Katsottiin sitten myöhemmin se ranskalainen elokuva ihan kokonaan uudelleen.
Ihan tässä pillu kostuu, kun muistelee tuota tapahtunutta sieltä nuoruudesta! - Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
... siis aivan uskomattoman hyvältä tuntui se piiskaaminen. Enhän minä ollut koskaan moista edes ajatellut, mutta se vain tuli niin sponttaanisti minulta pyytää siinä tilanteessa sitä piiskaamista sillä sähköjohdolla.
Ja sitten oli tosiaan pakko pyytää Jussia naimaan minua takaapäin sillä ihanalla kyrvällään. Jussi piti minua kiinni lantoista ja naida paukutti minua, huusin vaan lisää kyrpää, uuh että teki hyvää! Jussi kouri välillä minun pieniä rintoja, kun se löysä T-paita valui niin, että rinnat olivat hyvin käsillä. saatiin kyllä sellaiset orgasmit, että voi hyvä luoja. Minulla oli polvetkin hieman siinä lattialla kärsineet, mutta ei siinä mitään kipua tuntenut, minultahan olisi siinä huumassa voinut kiskoa vaikka varpaankynnet, niin en olisi huomannut mitään.
No, lähdin siitä sitten kotiin, mutta enhän minä voinut sillä pyörällä ajaa, kun pyllyä kipanoi se piiskaaminen, niin tyhjensin venttiilistä etukumin, ettei kotona kukaan ihmetellyt, kun talutin pyörää kotiin. Isälle sanoin vaan, että varmaan pikkupojat tehneet piruuttaan, tyhjentäneet etukumin. Isä täytti sen etukumin kompressorillaan ja sanoi sen olevan ihan kunnossa.
Menin meidän saunalle suihkuun peseytymään ja kyllä pyllyä vielä kipanoi, kun yritin istua saunan alalauteella ja suihkuttelin pilluani puhtaaksi ja polvia suihkuttelin myös, kun niihin oli tullut siinä lattialla kontillaan olossa jälkiä. Äiti tuli siihen kesken kaiken tuomaan pyykkiä pesukoneelle, joka meillä oli pukuhuoneessa ja näkin minun pyllyn punaisena ja kysyi, että mitä ihmettä minun pyllyyn on noin käynyt. Sanoin olleeni mansikkapellolla kyykkypissalla ennen kotiin lähtöä ja kaaduin nokkosiin pylly paljaana, että nyt kyllä vielä kipanoi. Äiti sanoi meillä olevan aloe vera -geeliä, jolla voisi minun pyllyä hoitaa.
No, en minä sitä aloe vera -geeliä pyllyyni kuitenkaan laittanut, vaan odotin jo iltaa kiihkeänä. Äiti lähtisi illalla siivoamaan sisävesilaivaa ja isällä oli verstaallaan hommia, niin pääsisin hyvin Jussin luokse sitä elokuvaa katsomaan. Onneksi Jussi tallensi sen elokuvan, kyllä se meiltä ihan naimiseksi meni kuitenkin loppupeleissä. Katsottiin sitten myöhemmin se ranskalainen elokuva ihan kokonaan uudelleen.
Ihan tässä pillu kostuu, kun muistelee tuota tapahtunutta sieltä nuoruudesta!Ihana tarina. Voisi olla kahden homopojan kohtaaminnkin:)
- Anonyymi00043
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ihana tarina. Voisi olla kahden homopojan kohtaaminnkin:)
Tuo nyt oli ihan naisen ja miehen välistä seksiä piiskaamisineen. Ihana tarina minunkin mielestä.
- Anonyymi00045
Anonyymi00043 kirjoitti:
Tuo nyt oli ihan naisen ja miehen välistä seksiä piiskaamisineen. Ihana tarina minunkin mielestä.
Oli se minustakin todella kiihottavaa, kun sain sitä piiskaa sillä sähköjohdolla. Piti oikein pyytää kovempaa, kun Jussi aristeli ja luuli vahingoittavan minua. Kyllä teki todella gutaa se piiskaaminen, vaikka sitten pyllyä kipanoikin.
Ja sitten se eläimellinen paneminen siinä lattialla, oli se meille kummallekin niin kiihottava tilanne ja tuli niin spontaanisti. Sain kyrpää oikein kunnolla pilluuni, kun Jussi nai minua takaapäin ja piti lantioista kiinni, välillä kouri minun pieniä rintoja. Piti siihenkin vaan huutaa, että puristaa lujempaa, ei ne rikki mene!
Kokeiltiin me sitä piiskaamista toisinkin sitten myöhemmin, kun kävelin Jussin luokse panolle, niin otin siitä matkan varrelta sellaisen pajun risun. Yllätin sillä sitten Jussin, vaikka Jussilla ottikin kyrpä ihan hyvän erektion, niin annoin hieman piiskaa Jussille ja voi jösses minkä erektion se Jussin kyrpä otti. Aivan tumman punaisena ja kivikovana, niin siihen oli ihan pakko päästä ratsastamaan heti satulaan. Se vasta hyvältä tuntui, kun Jussin kyrpä souti minun pillussa ja annoin rintani taas puristeltavaksi, uuh miten sekin tuntui hyvältä!
Se kesä meillä oli yhtä panemista ja välillä annettiin toisillemme piiskaa. Joskus olen ajatellut, että olisipa siellä maalla naapurit arvanneet, että millaista seksisessiota me Jussin kanssa pidettiin. Vanhempani eivät siitä tienneet alkuun mitään, mutta sitten minun äiti yllätti meidät yhden kerran. Kyllä sekin sitten meni hyvin, kun äiti ymmärsi, että minä siinä olin vaatimassa sitä kyrpää, eikä Jussi minua väkisin ottanut. Saimme sen jälkeen olla vapaammin ja sain viettää öitäkin Jussin luona. Oi se oli todella mahtavaa! - Anonyymi00049
Anonyymi00045 kirjoitti:
Oli se minustakin todella kiihottavaa, kun sain sitä piiskaa sillä sähköjohdolla. Piti oikein pyytää kovempaa, kun Jussi aristeli ja luuli vahingoittavan minua. Kyllä teki todella gutaa se piiskaaminen, vaikka sitten pyllyä kipanoikin.
Ja sitten se eläimellinen paneminen siinä lattialla, oli se meille kummallekin niin kiihottava tilanne ja tuli niin spontaanisti. Sain kyrpää oikein kunnolla pilluuni, kun Jussi nai minua takaapäin ja piti lantioista kiinni, välillä kouri minun pieniä rintoja. Piti siihenkin vaan huutaa, että puristaa lujempaa, ei ne rikki mene!
Kokeiltiin me sitä piiskaamista toisinkin sitten myöhemmin, kun kävelin Jussin luokse panolle, niin otin siitä matkan varrelta sellaisen pajun risun. Yllätin sillä sitten Jussin, vaikka Jussilla ottikin kyrpä ihan hyvän erektion, niin annoin hieman piiskaa Jussille ja voi jösses minkä erektion se Jussin kyrpä otti. Aivan tumman punaisena ja kivikovana, niin siihen oli ihan pakko päästä ratsastamaan heti satulaan. Se vasta hyvältä tuntui, kun Jussin kyrpä souti minun pillussa ja annoin rintani taas puristeltavaksi, uuh miten sekin tuntui hyvältä!
Se kesä meillä oli yhtä panemista ja välillä annettiin toisillemme piiskaa. Joskus olen ajatellut, että olisipa siellä maalla naapurit arvanneet, että millaista seksisessiota me Jussin kanssa pidettiin. Vanhempani eivät siitä tienneet alkuun mitään, mutta sitten minun äiti yllätti meidät yhden kerran. Kyllä sekin sitten meni hyvin, kun äiti ymmärsi, että minä siinä olin vaatimassa sitä kyrpää, eikä Jussi minua väkisin ottanut. Saimme sen jälkeen olla vapaammin ja sain viettää öitäkin Jussin luona. Oi se oli todella mahtavaa!Minäkin kerran piiskasin yhtä juippia, kun hänellä ei ottanut kunnon seisokkia. Oli joku lasten pääsiäispajunoksa siinä sopivasti käsillä, niin sillä ihan piruuttani piiskasin tätä juippia , että ompas tuhma poika, kun ei halua tulla tädin luokse kyläilemään. Niin johan tuli eloa siihen mulkkuun, oli hetkessä kuin HK:n sininen, täydessä juhlakunnossa ja siitä vaan meikäläisen pilluun sitä aisaa tuulensuojaan. Ratsaille minäkin heti siihen...
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Se kesä meillä oli yhtä panemista ja välillä annettiin toisillemme piiskaa. Joskus olen ajatellut, että olisipa siellä maalla naapurit arvanneet, että millaista seksisessiota me Jussin kanssa pidettiin. Vanhempani eivät siitä tienneet alkuun mitään, mutta sitten minun äiti yllätti meidät yhden kerran. Kyllä sekin sitten meni hyvin, kun äiti ymmärsi, että minä siinä olin vaatimassa sitä kyrpää, eikä Jussi minua väkisin ottanut. Saimme sen jälkeen olla vapaammin ja sain viettää öitäkin Jussin luona. Oi se oli todella mahtavaa!Minullakin oli piiskaamisesta kokemusta ja samalla rintojeni ympärille oli kiedottu narua, että rinnat puristu toooosi kiihottavasti, nännipihat suorastaan tykytti punaisina ja nännit nöpötti. Ja sitten piiskaa...
- Anonyymi00029
Eka kokemukseni siitä oli viikonlopun aikana niin pervo ja raju, etten toiste ole kehdannut sellaiseen alistua vaikka kauheesti mieli tekeekin.
N19.- Anonyymi00031
Kerta vielä n19
Saisit riskua perseelles Munkan kallioilla kun kevät aurinko paistelee.
Paljaat pakarasi syville juomuille piiskaan
Ja lopuksi työnnyn märkään pilluusi takaapäin
HkiM6 - Anonyymi00032
Mistä päin olet nainen 19v. Annan kunnon selkäsaunan ja kunnon orkasmin päälliskauppaa.
- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kerta vielä n19
Saisit riskua perseelles Munkan kallioilla kun kevät aurinko paistelee.
Paljaat pakarasi syville juomuille piiskaan
Ja lopuksi työnnyn märkään pilluusi takaapäin
HkiM6Julkisella paikallako! En ikinä varmaan kehtaisi!
N19. - Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Julkisella paikallako! En ikinä varmaan kehtaisi!
N19.Olis kiva vaihdella ajatuksia N19. Kuulla mitä olisit tarpeessa. M30+
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
N19.Olen vanhempi mies annan selkäsaunan ja kaikkea muuta mitä haluat.Luulisin että olet kiltti tyttö tapaamisen jälkeen. Eteläsuomi.
- Anonyymi00036
Anonyymi00033 kirjoitti:
N19.No ei siellä päivisin ole juurikaan porukkaa.
Löytyy monta rauhallista paikkaa.
Voit riisua perseen paljaaksi tiheiden pensaiden suojassa. .
Nojaat kalliota vasten pylly pystyssä ja voit alkaa nauttia
Läimäyttelen ensin kämmenellä perseposket punaisiksi,puristelen ne kunnolla.
Sitten alkaa koivunvitsa heilua ,:)
Uskon että nauttisit N19 - Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Olen vanhempi mies annan selkäsaunan ja kaikkea muuta mitä haluat.Luulisin että olet kiltti tyttö tapaamisen jälkeen. Eteläsuomi.
Varmaan oisin kiltti tollasen jälkeen!
N19. - Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
No ei siellä päivisin ole juurikaan porukkaa.
Löytyy monta rauhallista paikkaa.
Voit riisua perseen paljaaksi tiheiden pensaiden suojassa. .
Nojaat kalliota vasten pylly pystyssä ja voit alkaa nauttia
Läimäyttelen ensin kämmenellä perseposket punaisiksi,puristelen ne kunnolla.
Sitten alkaa koivunvitsa heilua ,:)
Uskon että nauttisit N19En epäile ees et en nauttisi mutta en nyt oikeen tiedä. Keväthän tässä kyllä kohta jo on.
N19. - Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
N19.Mistä päin tyttö on .Olisi mukava keskustella kanssasi. Onko sinulla kik .Vanhempi mies.
- Anonyymi00040
Anonyymi00037 kirjoitti:
N19.Minulle on tulossa 26v.Nainen kylään viikon päästä saamaan kuritusta ja muuta mukavaa.Lähtisitkö mukaan leikkiin kyllähän siinä kaksikin menisi saisitte katsoa kun toista kuritetaan.Vanhempi mies.
- Anonyymi00041
Anonyymi00038 kirjoitti:
En epäile ees et en nauttisi mutta en nyt oikeen tiedä. Keväthän tässä kyllä kohta jo on.
N19.Niinpä,voit meilata mulle jos kiinnostaa
Teen susta kiltin tytön:)
HkiM6
kari45at meiliboxi - Anonyymi00042
Anonyymi00038 kirjoitti:
En epäile ees et en nauttisi mutta en nyt oikeen tiedä. Keväthän tässä kyllä kohta jo on.
N19.Uskalla kokeilla n19.
Jo PK seudulla olet,niin löytyy rauhalline paikka pakaroittesi piiskaamiseen.
kari45atmeiliboxi.fi
- Anonyymi00044
Jospa olisi tuhti nainen joka antaisi tuhmalle pojalle kurituksen reisien päällä.Varsinaissuomi
- Anonyymi00047
ISKURI treffit tänään pohjois-karjala naisille kuria kotonaan piiskaava mies tsrjolla
- Anonyymi00050UUSI
Anna nuorelle tytölle polvenpäällä kämmentä.02AL.
- Anonyymi00051UUSI
Kyllä kiehtoo löytyisi vaan antaja olis mukava joutua naisen polvelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal293245- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 231528
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474