tampereen miehet

jonsku

pitääkö paikkansa et tampereella on suomen komeimmat miehet vai onko jonku trelaisen keksimä juttu...

12

2931

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä

minä olen ehka jopa kauniskin

• Ryhmäkiva

Yleisen stereotypian mukaan Turussa on kauneimmat naiset ja Tampereella komeimmat miehet Suomessa. Kieltämättä Tampereella on komeita miehiä. Komeus johtuu varmaankin hyvistä hämäläisistä geeneistä, jotka korostavat miehekkyyttä. Olette varmaan huomanneet, että jopa tamperelaiset (ja hämäläiset ylipäätään) naiset näyttävät hiukan miehekkäiltä. Minusta länsisuomalaiset ja varsinkin hämäläiset miehet ovat jo tummuutensa takia itä- ja pohjoisuomalaisia komeampia, jotka ovat vaaleampia ja hiukan mammanpojan näköisiä. Hämäläiset (etenkin tamperelaiset) ovat todella miehekkäitä, ja miehekkyyttä korostaa voimallinen Tampereen murre. Jos siis pitää miehekkyyttä ja tummuutta komeutena, ovat tamperelaiset miehet hyvin komeita, jopa Suomen komeimpia.

• exmanselainen...

Käypä lapissa...siellä ne tummat miehet on.

• Lissu_matkaajatäti

Jos aivan totta puhun niin Tampereella olen törmännyt komeimpiin ja hienokäytöksiin miehiin ja jopa "osaaviin". Kaikkia kaupunkeja en tietysti tiedä, mutta Helsinki ja Turku ainakin häviävät todellakin Tampereele mieskomeudessa. Asia nyt vaan on näin, ei siis pahalla.

• Anita

Mitä olen huomannut, aika törppöjä tolloja, jostain mailta tulleita, heh heh. Kyllä Helsinki on jotain, ja vielä aito stadilaiskundi, ei vedä manselaiset vertoja!

• Pyhhh...

Ei voi pitää paikkansa kun minä asun täällä. Olen niin ruma että pikkulapsetkin itkee minut nähtyään.

• Dammetin

Vaikkapa Turun ja etenkin Jyväskylän mieskantaan verrattuna, Tampereella on todella komeita miehiä, mutta kyllä Stadin miehet vievät voiton tyylikkyydellään ja Pohjois-Suomen miehet jylhällä komeudellaan ja miehekkyydellään.

• Orjatar

Häh?!
      No ei pidä paikkaansa!
      Tamperelaiset miehet ovat lyhytjalkaisia, pitkäselkäisiä, kaula on yhtä paksu kuin pää ja heillä kaikilla on farkkutakki ja huppari!
      Onke se seksikästä? NO EI OLE!
      Kuka nyt sellaisesta suomi-pop-tyypistä innostuisi jonka punaisen Mazdan peruutuspeilissä killuu haiseva kuusi?!
      Kyllä ne komeat miehet on jossain aivan muualla....

• HMMJBH

Jyväskylässä ja Itä-Suomessa ainakin rumimmat, tuskin Suomessa laisinkaan komeita miehiä on, koska tämä on persjalkojen ja kaljamahojen maa.

• kesä_
        HMMJBH kirjoitti:

Jyväskylässä ja Itä-Suomessa ainakin rumimmat, tuskin Suomessa laisinkaan komeita miehiä on, koska tämä on persjalkojen ja kaljamahojen maa.

"Jyväskylässä ja Itä-Suomessa ainakin rumimmat, tuskin Suomessa laisinkaan komeita miehiä on, koska tämä on persjalkojen ja kaljamahojen maa."

Naisista puhumattakaan, koska onhan tämä riipparintojen ja löllömahojen maa.

• Orjatar
        kesä_ kirjoitti:

"Jyväskylässä ja Itä-Suomessa ainakin rumimmat, tuskin Suomessa laisinkaan komeita miehiä on, koska tämä on persjalkojen ja kaljamahojen maa."

Naisista puhumattakaan, koska onhan tämä riipparintojen ja löllömahojen maa.

..paitsi minä joka olen hoikka ja kiinteä...siksi en pidäkään juuri näistä kaljamahaisista, ryppyotsaisista Wunderbaumille löyhkäävistä Mazda-kuskeista joita Tampere on pullollaan! Nehän murskaavat isolla ihraisella kehollaan tällaiset sirot tytöt:/

• Anonyymi

Miehisyys lähti alamäkeen 90 luvun juppikulttuurista.
      Mies alkoi meikata, muunnella vartaloa, ensin saleilla, nykyään jo kirurgisesti. Voimakas leuka,hiuksisto ym.
      Ennen miehen ei ollut julkisesti sopivaa kiinnittää huomiota ulkonäköön, vaan piti olla siisti, tukka ja pukeutuminen kohtuudella laitettuna.
      Oli akkamaista tuhertaa vaatekaapin ja peilin välillä.
      Toki ulkonäköön panostettiin,mutta huolettomasti , ei korostettu vaivannäköä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      Vedonlyönti ja rahapelit
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe