Miten olisi helpointa kytkeä taksivalo?

Anonyymi-ap

Kaipaisin neuvoja taksivalon laittamiseen. En juuri sähköjä osaa, mutta onnistunut joskus peräkoukkukin laittaa ja valot toiimii joten eiköhän tämäkin onnistu: Mitä mieltä: Ajattelin laittaa tupakansytyttimeen esim. tällä Motonetin liittimellä, jossa kytkin välissä. https://www.motonet.fi/tuote/pistoke-tupakansytytin-kytkinvalosulake?product=48-2115 Johdot vaan plussaan ja miinukseen ja kytkinmellä valo päälle ja pois. Johto ikkunan välistä kai katolle. Sen vetäminen nätisti aiheuttaa pohdintaa. Vai olisiko kytkin välin ja yrittäisi jonnekin sulakekoteloon vetää. Hyviä asiallisia neuvoja mielellään kuulen.

18

336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tilaa se kupu Temulta, sieltä saa sellaisen joka toimii patterilla . Siinä on myös mukana kaukosäädin jolla saat sen syttymään ja sammumaan (myös vilkkumaan??).

• Anonyymi

Temulta voi tilata, jos haluaa sakkoa ja luvan menetyksen.

Taksivalaisimen tulee olla leveydeltään vähintään 200 mm ja korkeudeltaan vähintään 100 mm.

Taksivalaisimen tulee näyttää keltaista valoa eteen ja taakse. Valaisimeen on eteen tai eteen ja taakse merkittävä mustin kirjaimin merkintä "TAKSI" tai "TAXI". Lisäksi valaisimessa saa olla muita mustia merkintöjä. Vaihtoehtoisesti taksivalaisin saa olla musta, jolloin siinä tulee olla keltaista valoa eteen ja taakse näyttävin kirjaimin merkintä ”TAKSI” tai ”TAXI”.

• Anonyymi

Ei siihen valoa tarvita. Pelkkä kupu riittää. Itse ajan viikonloppuisin ilman kupua, jotta poliisi ei pysäytä. Poliisi tarkistaa vain kuvulliset autot.

• Anonyymi

Ei kupu ei mittar tarvi. Voi aja ilma.

• Anonyymi

Suomessa on firmoja jotka asentavat asiallisen kyltin ja sähköt.
      Hauskoja nämä taksihölmöjen ketjut.

• Anonyymi

Suomessa on myös hölmöjä jotka käyttävät näitä firmoja . Nämä firmat laskuttavat törkeän paljon. Temulta saa laillisen taksikuvun 30 eurolla , joka toimii kaukosäädöllä. Kuvussa on led valot ja toimii hyvin.
        Tietysti jos haluat maksaa 300 euroa asennuksesta ja kuvusta toisen .

Eihän se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa on myös hölmöjä jotka käyttävät näitä firmoja . Nämä firmat laskuttavat törkeän paljon. Temulta saa laillisen taksikuvun 30 eurolla , joka toimii kaukosäädöllä. Kuvussa on led valot ja toimii hyvin.

Temulta ei saa laillista taksikupua. Pyydä vaikka äitiä lukemaan trafin määräykset, kun itse et osaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymys kuului, mikä on helpoin.
        Toisaalta onko 300 iso raha jos haluaa asiallisen ja toimivat valollisen kyltin joka kestää pakkaset ja helteet.
        Temustako saa jotain toimivaa, hihii! Vielä siitä puuttuu ainakin sähköt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Temulta ei saa laillista taksikupua. Pyydä vaikka äitiä lukemaan trafin määräykset, kun itse et osaa.

Syökö tosiaan noin paljon miestä ,kun Temulta saa trafin määräysten mukaisen kuvun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syökö tosiaan noin paljon miestä ,kun Temulta saa trafin määräysten mukaisen kuvun?

Vaikuttaa, että tilaat sieltä vain anustappeja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikuttaa, että tilaat sieltä vain anustappeja.

Siis syö ;)

• Anonyymi

pimeää taxia ajaessa ei tarvi kylttiä

• Anonyymi

Ei tietenkään, silloin taksi on pimeänä. Kun sammuttaa ajovalot, niin poliisi ei näe.

• Anonyymi

olen näkymätön mies

• Anonyymi

Missä matu, siellä ongelma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me peräkamarinpojat ei tykätä matuista. Vievät meijän Kela rahat ja naiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matuilla ei välähdä koskaan vintissä.

• Anonyymi

Tilaan Temusta taksiautoja. Niillä on kiva ajella äitin sängyn alla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22