En ole käynyt mutta olen kuullut että asiakkaita kohdellaan siellä usein tylysti. Varsinkin eräs luultavasti virolainen lääkäri harrastaa sitä. Nimittelee halventavasti.
Ehkä sellainen on tapana Virossa ja Venäjällä.
Hämeenkadun Eurolääkärit
9
183
Vastaukset
- Anonyymi
Luultavasti ei ole pulaa asiakkaista kun on varaa karkottaa osa pois.
- Anonyymi
Älkää te häiriköt valehdelko. Olen usein käynyt siellä eikä mitään valittamista, päinvastoin kehua pitäisi.
- Anonyymi
Suomessa on tapana levittää perättömiä täysin keksittyjä valheita, todella typerä tapa.
- Anonyymi
Totta on tuo. Minustakin mitä erikoisempia valheita.
- Anonyymi
Miksi suomessa on ilmeisesti vähän aloituspaikkoja lääkäreille ja sitten ulkomailta lääkärit. Eikö kannattaisi niin että hoitajat ulkomailta jos jotkut pitää ja lääkärit suomalaisia.
- Anonyymi
Sehän ei auta lääkäripulaan lainkaan, koska koulutuskiintiöt? Kiintiöistä määräävät lääkärit itse, joten ylimääräisiä ei kouluteta. Tällä tavalla palkat saadaan pidettyä korkealla.
- Anonyymi
Lääkäreiden töykeäksi koettu käytös on aihe, joka toistuu potilaiden tekemissä valituksissa. Koko maassa potilaskantelut on kasvussa, ja yksi yleisimmistä tyytymättömyyden syistä on potilaan kohtaama epäasiallinen käytös.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010428005.html- Anonyymi
Potilaan kohtaama vai potilaan kokema? Siinä on hienoinen ero. Lääkärin tehtäviin kuuluu myös ohjaaminen esim. päihdeklinikalle ja osa pitää sitä henkilökohtaisena loukkauksena - riippumatta esitystavasta. Eli siinä vaiheessa kun on itse ensin pilannut terveytensä ja päätynyt lääkäriin ei tätä haluta myöntää vaan etsitään syyllinen.
- Anonyymi
Saako Tampereella julkisen puolen hammashoitoa enää ollenkaan?
Olen joutunut bisneshammaslääkärien hetteikköön, jossa jokainen markkinalääkäri on turmellut hampaitani ja ikeniänij oka käyntikerralla enemmän apua hakiessani.
Menin tervernä hammaslääkäriin ja nyt olen ollut koko ajan kipeä. Hampaat rikki ja leukojen toiminta miltei tiessään.
Terveysbisnesksen armoille joutuminen on varsinainen helvett ja aiheuttaa kärsimystä. Kuinka heidät on koulutettu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397860Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412029Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822