Jos tämä on olevinaan joku tilava SUV niin HAH Haa! 🤣
Sika jolla otsatukka, siltä tuo näyttää.
Ajoin viereen Dodge Ram:in niin kokoero on valtava.
Toisella puolella oli parkissa Kia Sorento ja sekin oli skeida goodiaggia huomattavasti tilavampi.
Kodiak pieni koppimopo
12
246
Vastaukset
- Anonyymi
Elä rolli päkää notta niin niin aitu Kooriakki ole jatkhe eikä mikkään vaan vakakanataaseen poijjaan autuu.
- Anonyymi
Rotke on punaniska auto.
Hillbilly and redneck are both used— always as insults—to refer to someone from a rural area, and usually from the southern Finland.
Redneck suggests someone who belongs to the white working class, is uneducated, and has offensive opinions, while hillbilly suggests someone whose ways are backward because they live in remote hills or mountains.
- Anonyymi
Taitaa kaikki punaniska USA fanit olla tyhmiä kun ihailevat isoa autoa, vaikka ei sillä mitään tekisikään.
Vinkkinä voin kertoa, että autoja on monen kokoisia ja eri tarpeen mukaan kannattaa valita sopiva, ei sitä turhaa isoa koppaa kannata pitää ja jos se vielä hörppii älyttömästi, niin tyhmäähän se on. No tietenkin jos itsetunto vaatii jotain "isoa", niin kannattaisi ennemmin panostaa itsensä kehittämiseen.- Anonyymi
Isolohko 2l nylkyriturbo, joka kestää aina sen 70tkm kunnes moottoriremontti oleellinen on järkevän miehen valinta.
- Anonyymi
Ajapa RAMisi HKL:n bussin viereen, niin näyttää kirpulta. Täitavat kuitenkin molemmat kulkea samalla polttoaineen kulutuksella.
- Anonyymi
Mikäs koppimopo se Yaris Cross on?
- Anonyymi
Piliisi testaa Kodiaqia uudeksi partioautoksi.
"Poliisin uusi partioauto voittaa maijan hinnassa ja ajomukavuudessa.
Katumaasturista rakennettuja partioautoja saa neljä kappaletta kolmen perinteisen pakettiautomallisen poliisimaijan hinnalla.
Todella hyvä uusi työkalu meidän käyttöömme. Kuljetustilan ratkaisu on hieman parempi kuin mitä olemme aikaisemmin pilotoineet. Lyhyen käytön perusteella kokemukset ovat positiivisia,"- Anonyymi
Lyhyeksi se kokemus sitten jääkin. Mielenkiintoista seurata, mikä paikka ratkeaa ensimmäiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lyhyeksi se kokemus sitten jääkin. Mielenkiintoista seurata, mikä paikka ratkeaa ensimmäiseksi.
Sinun housunpaikka varmaankin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun housunpaikka varmaankin.
Noin saattaa käydä, kun niska-perse otteella nostetaan Kodiaqin kyytiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin saattaa käydä, kun niska-perse otteella nostetaan Kodiaqin kyytiin.
Kukapa nyt Skodaan vapaaehtoisesti menisi.
- Anonyymi
Itse olin liikkeellä VW Amarokilla ja töytäisin skoda superppia vähän massiivisella Amarokin keulalla jossa oli karjapuskuri. Superppi huojahti ainakin metrin eteenpäin. Mitäs oli jorma parkkeeranut kippansa puolen metrin päähän hienosta Amarokistani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984