sä kiusaaja et millään pääse mun ajattelusta eroon. Tuo kaikki mitä teet kertoo vaan siitä että ajattelet mua kokoajan, etkä pääse irti!
Mikähän siinä on että
67
910
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö se että kirjoittelet hänestä koko ajan kerro myös sinusta jotain?
- Anonyymi
Pahanilmanlintu näkee aina vain toisessa vikaa, itse on kaikkeen syytön. Tämä sivusta, pahan aistin aloituksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahanilmanlintu näkee aina vain toisessa vikaa, itse on kaikkeen syytön. Tämä sivusta, pahan aistin aloituksesta.
Ei tässä syyttömyydestä olla puhuttu. 🤷🏻♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä mahtaa olla aistijan kokema vastakkainasettelu suhteessa ns kiusaamiseen ja itsessä vian näkemiseen? Sun lauserakenne on vähän kummallinen. Sivusta tämä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tässä syyttömyydestä olla puhuttu. 🤷🏻♀️
Mikä on tämän nk syyttömyyden suhde, onko sinulla johonkin ihmiseen toksinen pakkomielle jolle keksit oikeutuksia ja pidät jostain näkemyksestäsi kiinni ja keksit siihen jatkuvasti uutta sisältöä vai mistä mahtaa olla kyse?
- Anonyymi
Kerrotko vielä, että kenestä yksilöstä katsot tämän kirjoittajan puhuvan- tunnistatko tällaisen kiusaajan itsestäsi vai jostain toisesta? Aloitus on selvästi trolliguben käsialaa ja totuuspohja on vähän niin ja näin, mutta siitä viis, nyt on kyse pakkomielteisten ihmisten nolon tematiikan pyörittelystä ja netissä jumittelusta pakonomaisesti😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai sinulla on sentään edes joku könkkäävä köntti sanansaattajana levittämässä lisää pahansuopia juoruja nälkäpalkalla?
- Anonyymi
Mistä tietäisin, että olenko minä se jota kutsut kiusaajaksi? En sinua tietääkseni ole kiusannut, mutta en voi tietää jos muiden kirjoitusten perusteella olisit sellaisen päätelmän tehnyt tai jos koetkin, että kaipaukseni on kiusaamista...
jos tietäisin, ettet haluaisi minun sinua kaipaavan tai kokisit ikäväksi niin pyrkisin kyllä laskemaan irti ja jatkamaan eteenpäin, mutta en voi mistään tietää. En ole saanut sellaisia tunnisteita tai viitteitä, joista voisin varmistua. Toivoisin tietäväni liittyykö tämä minuun. Kertoisitko vaikka viimeisimmästä irl viestistämme jotain?- Anonyymi
Hän kiusaa oikeasti. On hakkeroinut mun puhelimen ja tietoneen. Varastanut kaiken ja kulkee kotonani tekmässä pahuuksia. Aiheuttanut jo minulle monta myrkytystilaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän kiusaa oikeasti. On hakkeroinut mun puhelimen ja tietoneen. Varastanut kaiken ja kulkee kotonani tekmässä pahuuksia. Aiheuttanut jo minulle monta myrkytystilaa.
Ja tiedän että hän ei ole se ketä itse kaipaan. Kaipaan naista ja tämä kiusaajani on mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä varmasti. Nyt hoo otat lääkkeen niin loppuu harhat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tiedän että hän ei ole se ketä itse kaipaan. Kaipaan naista ja tämä kiusaajani on mies
Olen 18.05 kirjoittaja.
Kamala tilanne. 😳
Kuulostaa siltä, että sulla on pahimman luokan psykopaatti perässäsi. Oletko kaivatullesi kertonut tuosta? Mietin vain, että osaisi olla varovainen ettei ole myös kohde. Mulla on samanlainen psykopaatti kanssa riesana. Näitä on vaikea uskoa, ellei osu omalle kohdalle. Olen nainen. - Anonyymi
Just. Näkekää tämän edellisen läpi. Sinä joudat hoitoon jos joku. Vankilaan tai vankimielisairaalaan paremminkin. Jäät vielä kiinni, kun kotonani kuljet.
- Anonyymi
Mitenkäs jopa kaikki omat uhkailusi. Vaikka kuin tekee ilmoituksia niin niitä ei edes poisteta!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen 18.05 kirjoittaja.
Kamala tilanne. 😳
Kuulostaa siltä, että sulla on pahimman luokan psykopaatti perässäsi. Oletko kaivatullesi kertonut tuosta? Mietin vain, että osaisi olla varovainen ettei ole myös kohde. Mulla on samanlainen psykopaatti kanssa riesana. Näitä on vaikea uskoa, ellei osu omalle kohdalle. Olen nainen.Todella kamala. Pitäisi varmaan kertoa ja näyttää kaikki löydökseni mitkä todella ihmetyttää koska en usko että henkilö on näitä kaikkia juttuja nettiin itse tehnyt/laittanut. Luulen että hänenkin kasvoja käytetään minun kiusaamisen välineenä ja onhan se samalla hänenkin kiusaamistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa. Suosittelen hakemaan sitä apua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm. Oletko varma että ne jutut on sinulle? Niinpä. Tuskin ovat. Vaikuttaa että sinulla on harhoja. Suosittelen hakeutumaan avun piiriin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen 18.05 kirjoittaja.
Kamala tilanne. 😳
Kuulostaa siltä, että sulla on pahimman luokan psykopaatti perässäsi. Oletko kaivatullesi kertonut tuosta? Mietin vain, että osaisi olla varovainen ettei ole myös kohde. Mulla on samanlainen psykopaatti kanssa riesana. Näitä on vaikea uskoa, ellei osu omalle kohdalle. Olen nainen.Ei kannata täältä palstalta mitään tunnistella ja omia. Ihan pimeää ajattelua. 🤦🏻♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta suosituksesi. Toivon että tämä kiusaaja hakisi apua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella kamala. Pitäisi varmaan kertoa ja näyttää kaikki löydökseni mitkä todella ihmetyttää koska en usko että henkilö on näitä kaikkia juttuja nettiin itse tehnyt/laittanut. Luulen että hänenkin kasvoja käytetään minun kiusaamisen välineenä ja onhan se samalla hänenkin kiusaamistaan.
18.05 kirjoittajalta:
Uskon sua. Mulla tapahtuu kanssa ihan hämäriä juttuja mun kotona. En voi tänne kirjoittaa. Onkohan sama psykopaatti, kun täysin samat kujeet. Minuna on kanssa esiinnytty monesti ja koittaa systemaattisesti eristää mut uusista ihmisistä. Mun kaivattua koitin varoittaa kanssa hakkeroinnista vuosi sitten, mutta en ole varma ymmärsikö asian vakavuuten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kala ale parhaimmasta päästä. Uli uli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa jos sinulla on trolligubbe tällaista irtaimistoa mitä anastaa, ellei kyse ole ihan esimerkisi sukkaparista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä varmasti. Nyt hoo otat lääkkeen niin loppuu harhat.
Eipä ole helppo elämä sinullakaan kun sinun pitää käydä jostain syystä kategorisesti kiistämässä tapahtumia mitä trollimies satuilee. Taidat olla itse aivan yhtä tiloissa henkisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olet mies joka kaipaa naista ja kiusaajasi on mies? No eihän tämä psykokine rilleri sitten kiinnosta ketään dingdongia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, samaa suosittelen sinulle palstan trolliguben draamoihin orientoituneelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm. Oletko varma että ne jutut on sinulle? Niinpä. Tuskin ovat. Vaikuttaa että sinulla on harhoja. Suosittelen hakeutumaan avun piiriin.
Hmm. Oletko varma että sinua kiinnostaa enää päteä kun ymmärrät tämän kirjoittajan olevan mies? Toiset haluaa munata itsensä kerta toisensa jälkeen uudelleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kuitenkin joku pakkomielteinen ruutu*unkkari kun tunnistat osittain tämän trolliguben tarinan? Miten naapureiden mielen myrkytys ja särkeminen muuten sujuu nykyään vai ovatko kiusaantuneita ennemminkin kun avaat suusi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kuitenkin joku pakkomielteinen ruutu*unkkari kun tunnistat osittain tämän trolliguben tarinan? Miten naapureiden mielen myrkytys ja särkeminen muuten sujuu nykyään vai ovatko kiusaantuneita ennemminkin kun avaat suusi?
Tarkoitan siis kolmenkymmenen kulometrun säteen puskaradion kautta kulkevaa tietoa, vähän on ollut Vaivaantunutta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata täältä palstalta mitään tunnistella ja omia. Ihan pimeää ajattelua. 🤦🏻♀️
No sitäpä juuri, vaikutat lapsekkaasta matamilta, jonka elämä pyörii tämän palstan tarinallisuuksien ympärillä ja vain, jos joku anonyymi väittää mononogeissaan olevansa nainen. Mutta tunge ihmeessä sinäkin lusikkasi tähän ns soppaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun tapasi kommentoida on vähän liiankin tunnistettavan jälkeenjäänyt
- Anonyymi
Olet todella sekaisin.
- Anonyymi
Kyllä se on joku muu tässä nyt kun on sekaisin.
- Anonyymi
Sitä hän juuri yrittää että kaikki luulisi mun olevan sekaisin vaikka hän on itse se suurin sekopää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä hän juuri yrittää että kaikki luulisi mun olevan sekaisin vaikka hän on itse se suurin sekopää.
En tiedä kuka olet. Olen sinulle tuntematon ihminen, joka luki aloituksesi ja kertoi mielipiteensä. Ei se tee minusta tuota ihmistä kenelle kirjoitit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä kuka olet. Olen sinulle tuntematon ihminen, joka luki aloituksesi ja kertoi mielipiteensä. Ei se tee minusta tuota ihmistä kenelle kirjoitit.
Turha sanoa enää mitään mutta sen vielä sanon että nyt on jo todella lähellä että marssin poliisille tämän jutun vuoksi. Henkeni on vaarassa. Ja suolistoni on jo pilalla tämän takia sekä paniikki ja ahdistus oireet ovat palanneet mutta eikait se ihme ole kun kokoajan joutuu pelkäämään jopa omassa kodissa 😥😥
- Anonyymi
Itse tiedän parhaiten!!
- Anonyymi
Minusta sellainen ihminen on itse todella todella sekaisin jolla on tarve urputtaa siitä asiasta jos joku puhuu kiusaamisesta, pakkomielteestä tai vastaavasta tematiikasta, joko ei ole puhtaat jauhot pussissa tai vintiltä on valot sammuneet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on joku muu tässä nyt kun on sekaisin.
Todellakin, esim nämä eräät pakkomielteistä liukuvaa tarinaa jauhavat, mutta aloitus on trollimiehen huomionhakua
- Anonyymi
Osuuko liian moni juttu omaan nilkkaan täällä?
- Anonyymi
Sinun mielestäkö koko universumi pyörii sinun sairaalloisten vihjailujen js minikolumnien ympärillä? Sivusta hanki elämä jo
- Anonyymi
Ei tänne kannata enää mitään kirjoittaa! Poliisille seuraavaksi todisteiden kera. T. Ap
- Anonyymi
Ja niitähän riittää! Sivu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja niitähän riittää! Sivu
Tunnen ihan pientä vahingoniloa miettiessä ruudun läpi tunkevia kansalaisia satojen kuvakaappaustensa kera, että nauttikkee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen ihan pientä vahingoniloa miettiessä ruudun läpi tunkevia kansalaisia satojen kuvakaappaustensa kera, että nauttikkee
Ja minkä takia? No minäpä avaan, esimerkiksi sillä moni järjenvastaisen tättähäärän ja pätijän pieni kupla puhkeaa ja asioita ehkä ratkeaa. Sama pätee myös kansalaiseen, joka leikkii ikäänku nääs virallisempaa toimijaa hullutuksineen
- Anonyymi
Historia toistaa itseään täällä vuodesta 2013 ja se on fakta.
- Anonyymi
Itelle kävi muutama vuosi juuri noin. Pakkomielteiset, riitaisat perässä ja edessä.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16438362/laheis-riippuvainen-tai-pakkomielle-tiettyyn-ihmiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itelle kävi muutama vuosi juuri noin. Pakkomielteiset, riitaisat perässä ja edessä.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16438362/laheis-riippuvainen-tai-pakkomielle-tiettyyn-ihmiseen.Huh, huh
https://keskustelu.suomi24.fi/t/1120596/ja-pitka-palindromi - Anonyymi
Eiköhän tämä gubbelson ole kuule pyöritellyt jiimiestarinoitaan ym jo toiset kymmenen vuotta päälle vähintään natterton
- Anonyymi
Jyrää ja toiset jää jyrän alle. Selän takana vielä ovelasti. Skitso mies kuka sitten onkin taustalla. Katkeruus, kaunat, harhat.
Kaikki erehtyvät joskus, mutta jyrä ei koskaan tunnusta olevansa väärässä. On herkkänahkainen ja kontrollifriikki, mutta joka tapauksessa tyyppi, jonka kanssa on hankalaa neuvotella ja olla.- Anonyymi
Takertuva mies on rasittava tapaus.
Olen deitannut myös miestä aikoinaan joka ei ole seurustellut! Roikkuu kiinni ja kaikenlaista showta on tullut! Ahdistava tapaus!
Tinderille ⛔️ ❌️ - Anonyymi
Tosi kiusallinen tapaus kun kohtasin muutama vuosi sitten kesällä lomareissulla miehen ja tuo piirre tuli esiin. Liian omistushaluinen, vainooja. Meni pitkään ennenkuin luovutti ja ymmärsi ettei suhteesta tulee mitään. Pakkomielellä ei kyllä saavuta mitään. Vaikka toinen ehkä ajattellee joo on ja tulee varmemmaksi nakiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Takertuva mies on rasittava tapaus.
Olen deitannut myös miestä aikoinaan joka ei ole seurustellut! Roikkuu kiinni ja kaikenlaista showta on tullut! Ahdistava tapaus!
Tinderille ⛔️ ❌️Kiitos naisena esiintyvä mies insightista, olen samaa mieltä siitä, että pakkomielteiset ihmiset on karseita, jos elämä pyörii esim sen ympärillä että väijyy netin keskustelupalstalla yötä päivää pälyilemässä mitä kokee jonkun kirjoittavan, niin tarvitsee luultavasti ammattiapua, miksei myös putkapastorin kotikäyntiä hengellisen tuen merkeissä
- Anonyymi
Sivusta
Luovutin aikoja sitten. ap. Hyvä aloitus !
https://keskustelu.suomi24.fi/t/12913059/miksi-ja-millainen-mies-kiusaa-itseensa-rakastunutta-naista - Anonyymi
Nostaa allergisia patteja iholle nää.
- Anonyymi
No siinä tapauksessa sulla ei ole kaikki kunnossa, todin luinen sinun viittaavan johonkin toiseen kyttyräniskaan
- Anonyymi
Riku vs Tunna
https://youtu.be/DNImsRxrCXk?si=bzIBThaxEi8hZHLM- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vattu mikä tykki 😀
https://youtu.be/GQdBl0vI36I?si=peqlfiWGUZDKxte7Jacke on paras🖖
https://youtu.be/SmujP77OqWM?si=7cz__aZBniKPAMgP
- Anonyymi
Mikä on VR:n uuden maskotin nimi? -Junanalle
- Anonyymi
No toteuta hyvä ihminen tämä uusi unelma jos tuntuu, että urakehitys on tyssännyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No toteuta hyvä ihminen tämä uusi unelma jos tuntuu, että urakehitys on tyssännyt
Ja siihen on voinut myötävaikuttaa esimerkisi palstaäijän nallenarratiiveihin liian ineen meneminen
- Anonyymi
It's about bad parents:
https://youtu.be/JkbS2Zrcl6g?si=X5QKVv1qQTlaZSYz - Anonyymi
Reo Speedwagon: Running blind
https://youtu.be/S8H1uRzX1cM?si=L2uyZ0T29XlW7OCD
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse644441Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky973688Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1083321Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.201887Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681883Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.871129- 82819
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.105807- 44803
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä23764