Taidan olla ainoa, joka on ihastunut johonkin oikeasti.
Ennen tää oli ihan toisenlainen paikka. Monilla oli tunteita.
Huomaan kyllä että oon väärällä palstalla
21
334
Vastaukset
Niin. Siinä oot täysin oikeassa. Mä eksyin tänne jotain 3 vuotta sitten, ja oon todennu tämän saman ja nähnyt muutoksen tässä matkan varrella. Kun vertaan palstan menoa tuohon 3 vuoden takaiseen, niin todella ilkeäksi on paikka mennyt. Tänne on pesiytynyt vain ilkkujia ja häiriköitä enimmäkseen...
- Anonyymi
Tuon verran itsekin suunnilleen ollut ja huomannut ihan saman.
- Anonyymi
Siitä tämän palstan alamäki alkoi, kun sinä tulit tänne. 🤣
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvä ku tulitte siihen, osoittamaan väitteeni täysin oikeaksi. :)
Tuo yksi on ihan kamala naikkonen. En jaksa sen tekohauskaa kiusaamista katsoa. Eihän se ole aikuinen kuin ehkä ruumiiltaan.
Anonyymi kirjoitti:
Tuo yksi on ihan kamala naikkonen. En jaksa sen tekohauskaa kiusaamista katsoa. Eihän se ole aikuinen kuin ehkä ruumiiltaan.
Ollapa palsta vielä sellainen kuin oli 3 vuotta sitten, ja ollapa itsekin yhtä rakastunut kuin silloin olin... Nyt en ole muuta kuin epätoivoinen ja masentunut.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ollapa palsta vielä sellainen kuin oli 3 vuotta sitten, ja ollapa itsekin yhtä rakastunut kuin silloin olin... Nyt en ole muuta kuin epätoivoinen ja masentunut.
Miten sä nyt masentunut voit olla, kun jo vuosia oot julistanu olevas päästäsi täysin terve???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sä nyt masentunut voit olla, kun jo vuosia oot julistanu olevas päästäsi täysin terve???
Mene pois kiusaaja. Hanki oma elämä ja anna palstaisten olla kuten on. Viet hapen muilta tuolla ahdistavalla käytöksellä. Et kykene empatiaan etkä itseironiaan. Olet jollain tavalla vajavainen.
- Anonyymi
Tästä tuli vitsi. Täällä sekoilee moni ja esiintyy toisen nimissä. Itse en enää tunteita tuo julki! Kenenkään ei tarvi niitä tietää.
- Anonyymi
Täällä mitään oikeita tunteita voi näyttää.
- Anonyymi
Ei voikaan mutta niitä voi silti olla täälläkin käyvällä.
- Anonyymi
Et ole ainut, mutta me aidosti kaipaavat ollaan pitkälti hiljaa tätä nykyä. Kaikki hyvä ja kaunis hukkuu täällä hetkessä typerän ja tyhjänpäiväisen kuonan alle.
- Anonyymi
En ole ollut täällä vuottakaan ja olen huomannut saman, siis pienessä ajassa muuttunut tämä.
Ehkä pettyneitä ja turhaantuneita ihmisiä on paljon.
Sivusta. - Anonyymi
Monilla on edelleenkin tunteita. Niitä ei vain voi oikeastaan näyttää täällä, koska kiusati kiusati.
- Anonyymi
Et ole ainoa. Mutta esim. J-naisia tuntuu olevan niin paljon, että ei huvita mainita sitäkään enää..niinkuin sillä jotain merkitystä olisi. Ovat vissiin olleet täällä jo vuosia. Kai tää vähän helpottaa tähän tunteiden tuskaan.
- Anonyymi
13 -20 vuotta siiten kirjoitukset olivat kauniita ja taidokkaita. Pisa tulosten lasku alkaa näkymään?
Tai sitten täällä on enää keski-ikäiset jakojäännökset ;b- Anonyymi
Minä puhun lähivuosista. En ole ollut täällä tuolloin.
- Anonyymi
Tuo mieheksiluulija on rasittava kun kulkee ketjuissa haukkumassa kaikkia ja väittää naisia miehiksi. Kun sen kommentit ei poistu vaikka tekee ilmoituksia niin epäilen hänen kuuluvan ylläpitoon!
Pitäsköhän pomotasolle valittaa kun muu ei auta?- Anonyymi
Vetääkö ylläpito sitä pedarigubbe settiä kanssa. On kyllä harvinaisen mätä paikka. Varmaankin tekevät kirjanpitoa itse saatanalle ja palkintona on sielujen ikuinen korvennus ja kidutus paikassa missä kekkeruusi käkättää vieressä kuin kylkikasvannainen hullunkiilto silmissä.
- Anonyymi
Minä olen oppinut sen sekoilija ohittamaan jo. Näkee yhdellä vilkaisulla, että tuo taas eikä niitä tarvitse edes lukea. Olen yksi niistä naisista, joita on pitää sinä miehenä.
- Anonyymi
Se kannattaa vain ohittaa sujuvasti ja olla antamatta mitään huomiota. Sen perässähän se on.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262798Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292322- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542199Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211812Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891672Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981607- 3031509
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131429- 1331428