Nähdään unimaassa 🤗😘 toivottavasti unet piristää tätä kuumeista olotilaa..
Hyvää yötä rakas
14
233
Vastaukset
- Anonyymi
♥️💤🥱💥 Hyviä unia
- Anonyymi
Kuumeinen on täälläkin🤒Hyvää yötä sivusta☺️
- Anonyymi
Gubbe luulee löytävänsä nyt kirsin🤣🤣🤣
- Anonyymi
Samoin sulle J mies
- Anonyymi
Kiitos rakas ❤️
- Anonyymi
Kiitos. Toivottavasti paranet ja näet minusta unta ja siinä samassa kuume laskisi.
- Anonyymi
En oo mies, enkä J
- Anonyymi
Voi ei. En tiennyt, että olet kipeänä. Pikaista paranemista toivon. Hyvää yötä ja kauniita unia.
- Anonyymi
Kiitos 😊 kauniita unia ❤️
- Anonyymi
Terveenä ole. Hyvää yötä rakas.
- Anonyymi
En tiedä. Kerro sitten miten kävi kun nähdään vai viestitkö aiemmin? Vkonloppuna töherrät sitä toista naista joka on 16 v vielä mua vanhempi..ja, ajattelet mua. No, ei siinä mitään. Kai se on hyvä näin. Mä voin pitää sua kans haaveena? En tiedä haluanko siitä edes totta.. mutta oothan sä aika hulluhko pöhköliini ja se on hauskaa. Sä kai luulet että mä oon tämmönen resupetteri aina mut mä oon nyt näin koska "mä voin", ei mun tartte todistella mitää. Soita vaan joskus rohkeasti. Mutta... älä härnää mua liikaa tai joudut altavastaajaksi.
- Anonyymi
Pikaiset paranemiset💋
- Anonyymi
Kiitos ❤️
- Anonyymi
Keuhkokuumetta nyt liikkeellä. Käyttäkää vaikka madkia jos busdilla ym. julkisilla liikenteessä.
Eipä sitten tartu ainakaan teihin.
Epäuskoiset voi leuhottaa monttu levällään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418