Tuntuu että kuudelta seitsemältä jossain vankiloissa ja mieIisairaalloissa herätään aamupalalle ja sieltä sitten kourallinen tyyppejä tulee tänne purkamaan patoutumiaan tuntemattomiin.
Osa on täyttä ymmärrystä vailla ja osalla kirjoitus vielä onnistuu. Jokainen näkee jotain uhkaa kaikessa mitä tänne on kirjoitettu. Mitä kauniimpi viesti, niin sitä pahempi heräte noille.
Lueskelin tätä
9
177
Vastaukset
- Anonyymi
Meinaatsä et ne vangit tänne pääsee?
- Anonyymi
En tiedä sitä, mutta luin yleltä juttua yhdestä mieIisairaalasta, jossa pitkäaikaisasukkeja. Siinä sanottiin, että pyrkivät kodinomaiseen asumiseen ja kännykän käyttöön ei puututa.
- Anonyymi
Missä vankilassa olet itse kun tiedät tämän?
- Anonyymi
Jutut on sitä tasoa. Enkä minä täällä aamuisin käy. En herää noin aikaisin vapaaehtoisesti. Jos herään niin silloin on muuta ohjelmaa.
- Anonyymi
Ei ole vankiloissa tai hullujen huoneella kuule nettiä. Paitsi työntekijöiden koneella.
- Anonyymi
No onhan suljetuilla netti käytössä.
Vissiin vankimielisairaalassaki myös ihan vapaassa käytössä netti.
Mielentilatutkimuksessa olevallakin olisi mun käsittääkseni. - Anonyymi
Juuri kerroin tuonne ylos mitä luin yleltä. Älä kommentoi kun et jaksa edes lukea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onhan suljetuilla netti käytössä.
Vissiin vankimielisairaalassaki myös ihan vapaassa käytössä netti.
Mielentilatutkimuksessa olevallakin olisi mun käsittääkseni.Juuri näin. Luin juttua paikasta, jossa oli jotain pakkohoidossa olevia ja kännykän käyttöön ei puututa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Luin juttua paikasta, jossa oli jotain pakkohoidossa olevia ja kännykän käyttöön ei puututa.
Taitaa olla muutama eka päivä rajoituksia
ja sit ei enää ole. Mutta perus vankilassa olevat ei kyllä pääse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ihan kamala ikävä nyt
Nyt on leikki kaukana tästä. Aina ollaan oltu suht korrekteja nähdessä. Tällä hetkellä hyppäisin kaulaan, jos näkisin. E238199Muistan kyllä kirkkaasti kaiken
Mitä silloin tapahtui. Ei ole muisti kadonnut minnekään. Mieluummin olisin unohtanut kaiken. Sattui niin noloja juttu552878- 1362642
Petollisten ex-jääkiekkoilija Janne Puhakka on kuollut
Lehtitietojen mukaan hänen kumppaninsa ampui hänet sunnuntai-iltana. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010760884.html1432522- 471708
- 101691
A-nainen, ajatukseni sinussa
Mieleni askartelee sinussa päivät pitkät ja mietin, mitä sinulle mahtaa kuulua. Kuljen ikään kuin matkassasi koko ajan,111681- 451622
En valehtele vaan ihastuin sinuun
Pakko sanoa että sydämeni suli sinun olemuksestasi. Vaikutit rauhalliselta, ystävälliseltä ja sinussa oli jotain mitä en52137066-vuotias miesystävä ampui 29-vuotiaan homokiekkoilijan
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010760884.html POLIISI tutkii epäiltyä tappoa Espoon Henttaalla. IS:n tietojen mukaa741328