Se helppoa on.
Saat miehen kyyneliin
19
430
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oo tarkoitus anteeksi. 😔
- Anonyymi
Rakas mies enhän minä tarkoituksella!
- Anonyymi
Kyyn eleet ei itketä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyyn eleet ei itketä.
Ja tämä itseään lohdutteleva mies on kyy syystä että? Ettei ois joku kyytä leikkivä rantatontit mato saanut päivänsä ns
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä itseään lohdutteleva mies on kyy syystä että? Ettei ois joku kyytä leikkivä rantatontit mato saanut päivänsä ns
Rangaton* ilmeiseti sana oli liika ruma autocorrectin näkökulmasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rangaton* ilmeiseti sana oli liika ruma autocorrectin näkökulmasta
Nimittäin helppo lukea rivien välistä tätä ulinaa kun mies toisensa jälkeen kaatuu rintamalla
- Anonyymi
Olisko mitään vinkkejä?
- Anonyymi
Joo tiedän
- Anonyymi
Anteeksi 😔
- Anonyymi
Kyllä se on toisin päin..
- Anonyymi
Sekö on sinun abstrakti haaveesi saada joku muukin nainen kuin äitisi kyyneliin?
- Anonyymi
Liittyikö tämä siihen kun kerroin toisista?
- Anonyymi
Ei varmaan liity. Taitaa olla laulun sanoja.
- Anonyymi
Yrität viimeiseen asti heiluttaa tahtipuikkoa mutta et tiedä enää mihin suuntaan. Sivusta
- Anonyymi
Miksi itket😭💔
- Anonyymi
Hällä on on tod näk ikävä jotakuta naista. Sivusta
- Anonyymi
Onnen kyyneleet......
Vaiko? - Anonyymi
Helpolla pääset.Minut saa p*rcesuoli kyyneliin joka päivä.
Sanovat ettei pahimmalle viholliselleen tuota halua ,taidan olla poikkeus ja haluan sille saman.- Anonyymi
Niin se on ilmeiseti istumatyöläisten ongelma viskoosialusta saattaisi hengittää paremmin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171534
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881357Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1481164- 671020
- 40990
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V113969Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.59945- 69924
- 97897
- 73881