Vielä tunti niin sitten tiedetään, kuinka korkealle talo arvostettiin. Parjasen talon hinta nousisi huutokaupassa ainakin 150 000 euroon.
Vastaukset 13
- Anonyymi
Huutokauppa päättyi ja korkeimmaksi tarjoukseksi jäi 8 400 euroa. Taisi pankki ottaa aikalailla takkiinsa.
- Anonyymi
ONko mahdollista että isännöitsijän huoltamat kiinteistöt laskee koko asujamiston arvoa?
- Anonyymi
Kukapa tietää. Jos asuntoyhtiöitä on hoidettu niin kuin omaansa, riski on olemassa. Jonkun olisi pitänyt opettaa häntä huolehtimaan rakennuksista. Ihmettelen, että eikö se Parjanenkaan kertonut hänelle, miten taloista huolehditaan!???
- Anonyymi
Aiwan älytön hinta. Joku varmaan laskee että ottaa talosta ilmalämpöpumpun, kiukaan, pesukoneen yms. ja muut romumetalliin? Talon voi sitten jättää sinne happanemaan. Ostajan pakko olla joku varaton yksityishenkilö tai yhtiö?
- Anonyymi
Onko tarkoitus pumpata ansiotonta arvonnousua ja spekulaatiota
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tarkoitus pumpata ansiotonta arvonnousua ja spekulaatiota
Talossa ei ainakaan ikinä ole pumpattu barbaraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tää sama äijähän teki niitä vääriä "todistuksia" rahalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ihan varmana ettei löydy salaperäistä pakkausta jossa lukee päällä "Inflatable Doll?"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ihan varmana ettei löydy salaperäistä pakkausta jossa lukee päällä "Inflatable Doll?"
Onko tuo tyttönukke?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo tyttönukke?
Kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä
Tuolta tuskin löytyy sellaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolta tuskin löytyy sellaista.
Löytyykö edes Leisure Suit Larry pelejä ms-dos levykkeellä vuodelta 1987 niissä on useita Inflatable Doll -ilmentymiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyykö edes Leisure Suit Larry pelejä ms-dos levykkeellä vuodelta 1987 niissä on useita Inflatable Doll -ilmentymiä
Jos niissä on jotain normaalia seksiä, tuolta ei löydy sellaista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän46892Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14763Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl488761- 45672
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE164503- 44470