Oletteko käyneet virkistäytymässä Kankaanpään urheilukeskuksen uimahallissa?
Vastaukset 6
- Anonyymi00004
Lattiatason väen ei tarvitse mennä uimaan, hoitakoon itse hyvinvointinsa.
Varsinkin irtisanoutuneilla jää vapaa-aikaa liikaakin.
Jos jotkut ovat hyvinvoinnin piikkiin uiskennelleet, he ovat poliittisesta hallinnosta, jossa raskasbyö vaatii raskaat uvit.
Hyvinvointipiiriin ostetaan taidetta 400000 eurolla, koska tutkitusti on todettu, että taide parantaa terveyttä.
Johtajan lausunnosta ei käy ilmi onko kyseessä hallintotieteellisestä vai lääketieteellisestä tutkimuksesta, epäilen ensimmäistä.
Siispä jos umpisuolesi puhkeaa tms., mene sairaalan hallinnon käytäville ihailemaan uutta taidetta, se parantaa.- Anonyymi00009
Kyse taitaa olla uuden kuumasairaala hankkeen taiteesta😅. Sekin tieto on jo vanhentunut, summa pienentynyt
- Anonyymi00005
No parempi mahdollisuus on että se parantaa, saati satakunnan hyvinvointialueen lääkärit.
- Anonyymi00006
Käyn välillä ja värjään hiukseni samalla.
- Anonyymi00007
Komeita miehiä siellä. Yksi oli kyllä niin jäntevä jässikkä, että pakko olla poliisi.
- Anonyymi00008
🤣 Päivän paras.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.382899- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei195687- 80670
- 66637
- 50635
- 35614
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 62606
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48567