Kun kaksi alastonta teinityttöä hyväilee toisiaan loppuun asti...
Anteeks jos liia pervo tai asiaton kysymys 🤭
Oisko joku mies valmis maksaa jos sais livenä kahtoo
33
761
Vastaukset
- Anonyymi
Ikä, paino, pituus, ihonväri, hiusten väri ja -pituus, tatuoinnit, lävärit, kengännumero, olitko syntyessäsi nainen? Kummankin.
Tietyst maksan, tämähän on parempi esitys kuin strippiklubilla, jos olette hoikkia kaunotaria joilla ei ole kamalia tatskoja eikä rumatukaa.- Anonyymi
Voidaan kertomisen sijaan laittaa kuva miltä näytetään, kummallakaan ei oo tatskoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voidaan kertomisen sijaan laittaa kuva miltä näytetään, kummallakaan ei oo tatskoja.
Taitaa Heinolan setä rane trollata
- Anonyymi
Tässä18v ja 19v teininaiset edustavat pienintä # metoo riskiä, kun raha on pelissä.
- Anonyymi
Minkäikäisiä ja missä.?
- Anonyymi
Niuvanniemen suljetulla tietenkin vatipää
- Anonyymi
Sää mää ja bää suoltaa paskaa buaahaa
- Anonyymi
Homoop
- Anonyymi
Jos joku on oikeasti kiinnostunut kyseisestä asiasta niin laittakaa yhteystietoja, otamme yhteyttä.
- Anonyymi
sponsoringfinland (at) gmailpistecom osoitteen kautta löytyy oikeastikin kiinnostunut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sponsoringfinland (at) gmailpistecom osoitteen kautta löytyy oikeastikin kiinnostunut
Sieltä löytyy vain vähävarainen huijari jolla ei ole rahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sen tiedät sossu pummi
- Anonyymi
sponsoringfinland (at) gmail on kokematon ja köyhä peräkammarin runkkari matalalla älykkyysosamäärällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksun voinee kuitata luonnossa😁?
Suomi24 treffit ja sen kautta mulle viestiä niin jutellaan lisää!
- Anonyymi
Delaa idiootti
- Anonyymi
Sää mää ja bää on nyt idiootti dorka buaahaa
- Anonyymi
Menkääs pikku spedet niuvanniemeen buaahaa
- Anonyymi
ois kaunista katsella mut kun rahat ei riitä
- Anonyymi
ne naiset joilla on jotain näytettävää eivät tee asioita rahasta ja ovat aika monesti varattuja. Eikä kukaan maksa mitään pettyäkseen.
- Anonyymi
Taisi sinulla olla koulussa rankkaa..
- Anonyymi
Kuse muuntajaan hönö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi sinulla olla koulussa rankkaa..
Kuse muuntajaan urpo
- Anonyymi
Minä maksan. Missä ootte?
- Anonyymi
Ollaan 14 & 15, haittaako?
- Anonyymi
Asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiaa.
Kuin?
- Anonyymi
Olisin valmis maksamaan tuosta sen verran, että te tytöt voisitte kohottaa elämänlaatuanne pitkäksi aikaa.
- Anonyymi
Löytynee noitakin jotka tuosta olis valmiita maksaan kiva tuota varmaan olis katsella mu ei kuitee maksamisen arvoista
- Anonyymi
Ois mulla tossa yön vanha vitonen. Mä kyllä joutusin kattoo aika läheltä, kun mulla hävis noi rillit johinkin. Tuuttekste hakee mut tänään?
- Anonyymi
Kiinnostaa. Kik. Jykä nuut.
- Anonyymi
Tekeekö esityksen maksava katsoja seksuaalisen teon esiintyjille kun esiintyjät ovat paljaina ja harrastavat sodomiaa (lesbolätinää)?
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4013328Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151546En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841342- 1091341
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991315Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591265- 481175
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801082Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa26985- 33867