Ehkä se on kuitenkin

Anonyymi-ap

Vaan sitä

Rakkautta. Ei pakkomielle, vaan rakkautta...

Jota on paljon.

PALJON.

Sen siitä kai saa kun sitä yrittää tukahduttaa. 🔥

-🩷

31

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yleisemmin se on juurikin sitä.

Se eka aloitus meni näköjään poistoon.

• Anonyymi

Niin meni.

No ehkä vähän saa stalkata esim jotain kuvia? Eikai se oo mikään pakkomielle?

Vai väitätkö ettet ite ikinä stalkkaa mua? 🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin meni.

Et paljasta? Ymmärrän yskän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin meni.

Väitän. En harrasta tuollaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väitän. En harrasta tuollaista.

En minäkään. Vaikuttaa pakkomieIteeltä kyllä.

• Anonyymi

Jumaloin sua..

• Anonyymi

Aaa. No sehän on asia erikseen. Samat sanat. 🩷

• Anonyymi

Älä liioittele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aaa. No sehän on asia erikseen. Samat sanat. 🩷

Sytyn susta sanon sen.Oonha mä sinuu stalkkaillu kai sä oot sen huomannutkin..🫡🤭Oon vaan koittanu kieltää ’kielletyn hedelmän’.. Mitenhän me uskallettais edetä sunkaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sytyn susta sanon sen.Oonha mä sinuu stalkkaillu kai sä oot sen huomannutkin..🫡🤭Oon vaan koittanu kieltää ’kielletyn hedelmän’.. Mitenhän me uskallettais edetä sunkaa

Miehelle aloitus, ei sinulle.

• Anonyymi

Oi jumalointini kohde. Lähestyin sinua viestillä. Laitoin aloituksen mutta se poistui enkä ehtinyt edes lukea kommentteja.

• Anonyymi

Miten pitkään odotat mua? -minä

• Anonyymi

Vaikka ikuisesti - minä täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka ikuisesti - minä täällä.

Kun etsit, löydät ja toivottavasti se on edes aktiivinen. Jos ei, säästyn nöyryytykseltä, jos olen väärässä.

-minä
        🩷

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun etsit, löydät ja toivottavasti se on edes aktiivinen. Jos ei, säästyn nöyryytykseltä, jos olen väärässä.

-minä
        🩷

Äh, et olekaan hän. Sori - minä täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äh, et olekaan hän. Sori - minä täällä.

Mitä tarkoitat? Että tää oli näin pitkään pelkkää harhaa? 🤣🤣 -minä

• Anonyymi

Voi se olla noin ja tuskaisuus johtuikin siitä. Läheisempi tutustuminen voisi kertoa lisää, jos vanhempi henkilö on demiseksuaali.

• Anonyymi

Niin olen minäkin. Mutta sehän tässä on se erikoisuus. Että miten joku jota en tunne pääse ihon alle. Ei ole tapahtunut koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin olen minäkin. Mutta sehän tässä on se erikoisuus. Että miten joku jota en tunne pääse ihon alle. Ei ole tapahtunut koskaan.

Pääsee*

• Anonyymi

On se rakkautta multa naiselta sinuun mieheen. Vannon sen.

• Anonyymi

Kuka mies? Voisinko olla minä?

• Anonyymi

Rakastan sitä miestä. Jo vuosia. Kukaan ei voi olla hän. Vain hän on ihana.

• Anonyymi

ihana nainen olet🖤

• Anonyymi

Näytä se ja ota yhteyttä 🧡

• Anonyymi

Otankin, kerään rohkeutta nyt 🧡.

• Anonyymi

Oon muuten varattu

• Anonyymi

Ketään ei kiinnosta varauksesi täällä.

• Anonyymi

On se rakkautta ja hänen miehen on se pakko jo tietää. On on ja on. 🧡

• Anonyymi

🧡🧡🧡🧡🧡 ohan se.

• Anonyymi

Kaunis toteamus!!!! Rakkautta on hyvin vaikea tukahduttaa, se tahtoo vain roihahtaa hallitsemattomasti, kun se saa aikansa ajatuksissa riehua. Silloin kun sitä alkaa olemaan paljon, on vaikeuksia olla tarttumatta rakkauden kohteeseensa ja osoittaa se tavoilla, joista ei ole erehtymisen vaaraa. On erittäin työlästä hengittää silloin kun rakkauden kohde ei ole näköpiirissä, ja tietää ettei ehkä näekään muutamaan päivään. Rakkaudesta tulee helposti pakkomielle, jotain jota olisi tahtonut niin paljon, tai jos kosketuksen muisto on tuntunut unohtumattomalle, voi kokea pakkoajatuksia. Mutta rakkauden pakkomielle korjaantuu sillä millä se on syntynytkin, ja rakkaudesta kasvaa seesteinen, lämmintunnelmainen ja intohimoinen suhde.

• Anonyymi

Luulenpa, että sinä et tiedä rakastamisesta yhtään mitään.
      Pakkomielteesi kohde ja sinä ette sovi yhteen.
      On todennäköistä, että sinua ei kukaan huoli elämäänsä.
      Olet muutenkin mies, kuka tarvitsisi aivan jotain muuta kuin palstalla ajan kuluttamista. Yleensä ihminen pyrkii korjaamaan virheitä ja huonoja tapojaan, ottaen huomioon jos tämä vain onnistuu jollain tavalla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      103
      3624
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      316
      1932
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      247
      1737
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      97
      1612
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      419
      1564
    6. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1500
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      431
      1452
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1210
    9. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      43
      1087
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      359
      1041
    Aihe