Vaan sitä
Rakkautta. Ei pakkomielle, vaan rakkautta...
Jota on paljon.
PALJON.
Sen siitä kai saa kun sitä yrittää tukahduttaa. 🔥
-🩷
Ehkä se on kuitenkin
31
396
Vastaukset
- Anonyymi
Yleisemmin se on juurikin sitä.
Se eka aloitus meni näköjään poistoon.- Anonyymi
Niin meni.
No ehkä vähän saa stalkata esim jotain kuvia? Eikai se oo mikään pakkomielle?
Vai väitätkö ettet ite ikinä stalkkaa mua? 🥰 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin meni.
Vai väitätkö ettet ite ikinä stalkkaa mua? 🥰Et paljasta? Ymmärrän yskän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin meni.
Vai väitätkö ettet ite ikinä stalkkaa mua? 🥰Väitän. En harrasta tuollaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väitän. En harrasta tuollaista.
En minäkään. Vaikuttaa pakkomieIteeltä kyllä.
- Anonyymi
Jumaloin sua..
- Anonyymi
Aaa. No sehän on asia erikseen. Samat sanat. 🩷
- Anonyymi
Älä liioittele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aaa. No sehän on asia erikseen. Samat sanat. 🩷
Sytyn susta sanon sen.Oonha mä sinuu stalkkaillu kai sä oot sen huomannutkin..🫡🤭Oon vaan koittanu kieltää ’kielletyn hedelmän’.. Mitenhän me uskallettais edetä sunkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sytyn susta sanon sen.Oonha mä sinuu stalkkaillu kai sä oot sen huomannutkin..🫡🤭Oon vaan koittanu kieltää ’kielletyn hedelmän’.. Mitenhän me uskallettais edetä sunkaa
Miehelle aloitus, ei sinulle.
- Anonyymi
Oi jumalointini kohde. Lähestyin sinua viestillä. Laitoin aloituksen mutta se poistui enkä ehtinyt edes lukea kommentteja.
- Anonyymi
Miten pitkään odotat mua? -minä
- Anonyymi
Vaikka ikuisesti - minä täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka ikuisesti - minä täällä.
Kun etsit, löydät ja toivottavasti se on edes aktiivinen. Jos ei, säästyn nöyryytykseltä, jos olen väärässä.
-minä
🩷 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun etsit, löydät ja toivottavasti se on edes aktiivinen. Jos ei, säästyn nöyryytykseltä, jos olen väärässä.
-minä
🩷Äh, et olekaan hän. Sori - minä täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äh, et olekaan hän. Sori - minä täällä.
Mitä tarkoitat? Että tää oli näin pitkään pelkkää harhaa? 🤣🤣 -minä
- Anonyymi
Voi se olla noin ja tuskaisuus johtuikin siitä. Läheisempi tutustuminen voisi kertoa lisää, jos vanhempi henkilö on demiseksuaali.
- Anonyymi
Niin olen minäkin. Mutta sehän tässä on se erikoisuus. Että miten joku jota en tunne pääse ihon alle. Ei ole tapahtunut koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olen minäkin. Mutta sehän tässä on se erikoisuus. Että miten joku jota en tunne pääse ihon alle. Ei ole tapahtunut koskaan.
Pääsee*
- Anonyymi
On se rakkautta multa naiselta sinuun mieheen. Vannon sen.
- Anonyymi
Kuka mies? Voisinko olla minä?
- Anonyymi
Rakastan sitä miestä. Jo vuosia. Kukaan ei voi olla hän. Vain hän on ihana.
- Anonyymi
ihana nainen olet🖤
- Anonyymi
Näytä se ja ota yhteyttä 🧡
- Anonyymi
Otankin, kerään rohkeutta nyt 🧡.
- Anonyymi
Oon muuten varattu
- Anonyymi
Ketään ei kiinnosta varauksesi täällä.
- Anonyymi
On se rakkautta ja hänen miehen on se pakko jo tietää. On on ja on. 🧡
- Anonyymi
🧡🧡🧡🧡🧡 ohan se.
- Anonyymi
Kaunis toteamus!!!! Rakkautta on hyvin vaikea tukahduttaa, se tahtoo vain roihahtaa hallitsemattomasti, kun se saa aikansa ajatuksissa riehua. Silloin kun sitä alkaa olemaan paljon, on vaikeuksia olla tarttumatta rakkauden kohteeseensa ja osoittaa se tavoilla, joista ei ole erehtymisen vaaraa. On erittäin työlästä hengittää silloin kun rakkauden kohde ei ole näköpiirissä, ja tietää ettei ehkä näekään muutamaan päivään. Rakkaudesta tulee helposti pakkomielle, jotain jota olisi tahtonut niin paljon, tai jos kosketuksen muisto on tuntunut unohtumattomalle, voi kokea pakkoajatuksia. Mutta rakkauden pakkomielle korjaantuu sillä millä se on syntynytkin, ja rakkaudesta kasvaa seesteinen, lämmintunnelmainen ja intohimoinen suhde.
- Anonyymi
Luulenpa, että sinä et tiedä rakastamisesta yhtään mitään.
Pakkomielteesi kohde ja sinä ette sovi yhteen.
On todennäköistä, että sinua ei kukaan huoli elämäänsä.
Olet muutenkin mies, kuka tarvitsisi aivan jotain muuta kuin palstalla ajan kuluttamista. Yleensä ihminen pyrkii korjaamaan virheitä ja huonoja tapojaan, ottaen huomioon jos tämä vain onnistuu jollain tavalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Isä tuomittiin pahoinpitelystä.
Tulikohan oikeudelle nyt ylilyönti? Eihän tuon isän antama kurinpito niin vakavaa ollut. Tuomio olisi ollut aivan ymmärr2042525Norja ottaa öljyrahastoista 40 mrd. Suomen pitäisi ottaa työeläkevaroista
Irtoraha kiertoon, jotta talous saadaan elpymäään. https://yle.fi/a/74-20116257 "Norjan hallitus kasvattaa öljyrahasto4302217Arja Koriseva paljastaa erikoisesta asumisjärjestelystä Pekka-rakkaan kanssa: "Voin ottaa..."
Arja Koriseva viettää tänä vuonna 35-vuotistaiteilijajuhlaa ja kisaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa. Lue Arja Koris91374Mun treffi-ilmoitus
Hei, Ajattelin laittaa tänne oman treffi-ilmoituksen, koska tinder ja muut deittiapit ja palstat eivät ole omalta osalt271257- 711221
- 133945
Mä en kestä näin unta
Missä nukuit vieressäni. Käännyit otit lusikkaan ja kuiskasit korvaani. "Minä rakastan sinua kulta". 💔70920Rita Niemi-Manninen kommentoi yllättäen Aki-miehensä suoritusta Selviytyjissä: "Olisi pitänyt..."
Rita Niemi-Manninen ja Aki Manninen herättävät vahvoja mielipiteitä… Nyt Rita Niemi-Manninen kisaa rankassa tosi-tv-kis6900- 80827
Olet suloisinta mitä tiedän
Kun katsoit minua, en pystynyt katsomaan sinua takaisin koska pelkään että näet mitä sinua kohtaan tunnen. Ihastelen sin21800