🤔🐀🦎 keittiössä kaffeekupposen äärellä hiljaisuuden katkaisee seinäkellon rauhoittava tikutus. Kaapin alta kuuluu epäilyttävää rapinaa. Se lakkasi kun vähän kolistelin.
Metsässä oli yksi ukonsieni, ei susia. Ilves oli saanut linnun saaliikseen. Jäljellä oli pelkkiä sulkia. Rappujen alla asuvaa sisiliskoa ei ole näkynyt. Taitaa olla sillekin liian kylmä.
Nurkissa rapisee
5
131
Vastaukset
- Anonyymi
Onko näkynyt käärmeitä 🐍? Sellainen voisi lemmikkinä pitää huolen vierailevista jyrsijöistä. Käärmeitä en näe juuri koskaan. Jokin rapisi eilen pusikossa, epäilen jotain rastasta. Jokin rastas jopa lauloi pimeässä, tai oli ainakin hyvin hämärää.
Täällä ei ole käärmeitä eikä siilejäkään. Pihalta jatkuva viljapelto elätyää hiiriä, myyriä ja vesirottia. Naapurin kissat niitä harventaa. Kissojen takia en voi enää laittaa myrkkyjä.
Mulla pomppii pihapuskissa mustarastas. Eilen illalla pyrähti pihaan parvi harmaasieppoja. .Mietin olivatko ne jo matkalla Afrikkaan vai omien pönttöjeni asukkeja. Niitä oli kiva tarkkailla.
- Anonyymi
Minä oon alkanu pelätä susia, kun niitä on liian lähellä asutusta nykyään, ja jotain koirakkoa on susi seuraillutkin metsässä. Täytyy pysyä vain valaistuilla reiteillä lähellä taloja, mikä on tosi sääli.
- Anonyymi
Susia voi yrittää pelotella kovilla äänillä. Esim paukuttaa kepillä puita. Ymmärrän hyvin pelkosi. Sohvaperuna-kotikoira ei pärjää jos villit pedot käy laumana kimppuun. En mäkään enää halua syvälle tuohon lähimetsään mennä kun siellä näin kaksi sutta. Kierrän vain reunoja.
Saisi metsästäjät nukuttaa niitä ja viedä itärajalle. Anonyymi kirjoitti:
Susia voi yrittää pelotella kovilla äänillä. Esim paukuttaa kepillä puita. Ymmärrän hyvin pelkosi. Sohvaperuna-kotikoira ei pärjää jos villit pedot käy laumana kimppuun. En mäkään enää halua syvälle tuohon lähimetsään mennä kun siellä näin kaksi sutta. Kierrän vain reunoja.
Saisi metsästäjät nukuttaa niitä ja viedä itärajalle.Saunakiireessä jäi kirjautumatta. Sattuneesta.syystä en halua pimeässä pihalla liikkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553533- 171822
- 361821
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171671Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251432Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401392- 611329
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901095Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221043- 1281035