Olen 40v nainen, seksuaalisesti itsevarma, kuuma ja suht ok kroppainen valmiina antautumaan usealle itseäni reilusti nuoremmille ok kroppaiselle miehelle (yli 20v) Löytyisikö täältä hyvä porukka yhteissessioon tai yksitellen?
Nainen ryhmäpanoa vailla
10
825
Vastaukset
- Anonyymi
Olisin kiinnostunut, mulla on ikää 38v ja seksissä suht kokenut ja pidän kaikenlaisesta seksistä (suuseksi, anaali, normi yhdyntä yms). Nautin kovasti itse mm siitä että saan nuolla naisen pillua, se on ihan parhautta. Asun turussa noin 5km päässä keskustasta.
- Anonyymi
Miten saisin suhun yhteyttä? Olisiko sinulla vaik sähköpostiosoite vain tätä varten? Asun aika kaukana mutta olen kiinnostunut. Juttelisin lisää privaatisti.
- Anonyymi
Ja mulla on sähköskootteri mil mä pääsen matkustamaan sun luo, toki riippuu kuinka kaukana asustelet. Jos siis et halua matkustella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mulla on sähköskootteri mil mä pääsen matkustamaan sun luo, toki riippuu kuinka kaukana asustelet. Jos siis et halua matkustella.
No vähän kauempana kyllä asun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niuvanniemen suljetulla tietenkin vatipää
- Anonyymi
Runk runk
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Rämesika pökkii vaan keskenäs
- Anonyymi
Kai sä ymmärrät, että jos sä pilaat kaikki keskustelu ketjut niin sä teet vain itsestäsi pellen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai sä ymmärrät, että jos sä pilaat kaikki keskustelu ketjut niin sä teet vain itsestäsi pellen.
Mitäs teet hähähää
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13110538
- 525080
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422271Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052088- 281986
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131631Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411442Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291124Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331061Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54987