Nainen ryhmäpanoa vailla

Anonyymi-ap

Olen 40v nainen, seksuaalisesti itsevarma, kuuma ja suht ok kroppainen valmiina antautumaan usealle itseäni reilusti nuoremmille ok kroppaiselle miehelle (yli 20v) Löytyisikö täältä hyvä porukka yhteissessioon tai yksitellen?

10

1221

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisin kiinnostunut, mulla on ikää 38v ja seksissä suht kokenut ja pidän kaikenlaisesta seksistä (suuseksi, anaali, normi yhdyntä yms). Nautin kovasti itse mm siitä että saan nuolla naisen pillua, se on ihan parhautta. Asun turussa noin 5km päässä keskustasta.

• Anonyymi

Miten saisin suhun yhteyttä? Olisiko sinulla vaik sähköpostiosoite vain tätä varten? Asun aika kaukana mutta olen kiinnostunut. Juttelisin lisää privaatisti.

• Anonyymi

Ja mulla on sähköskootteri mil mä pääsen matkustamaan sun luo, toki riippuu kuinka kaukana asustelet. Jos siis et halua matkustella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mulla on sähköskootteri mil mä pääsen matkustamaan sun luo, toki riippuu kuinka kaukana asustelet. Jos siis et halua matkustella.

No vähän kauempana kyllä asun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niuvanniemen suljetulla tietenkin vatipää

• Anonyymi

Runk runk

• Anonyymi

Up

• Anonyymi

Rämesika pökkii vaan keskenäs

• Anonyymi

Kai sä ymmärrät, että jos sä pilaat kaikki keskustelu ketjut niin sä teet vain itsestäsi pellen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai sä ymmärrät, että jos sä pilaat kaikki keskustelu ketjut niin sä teet vain itsestäsi pellen.

Mitäs teet hähähää

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      649
      1424
    2. 114
      1373
    3. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      198
      929
    4. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      327
      875
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      231
      809
    6. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      58
      723
    7. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      233
      687
    8. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      175
      671
    9. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      88
      630
    10. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      21
      591
    Aihe