Huhujen mukaan Suomen olympiakomitea yrittää saada lajin tuonne, koska silloin Suomelle olisi tulossa varma kultamitali.
Ikkunankarmilla pieksäminen olympialaisissa 2028
14
215
Vastaukset
- Anonyymi
Lajiin saa osallistua vartin iloissa.
- Anonyymi
🐪👏
- Anonyymi
Valitettavasti ikkunankarmin lyönnin SM-mestarin harjoituskappale on tiilenpäitä laskemassa. Tiilenpäitten laskeminen voi olla olympialaisissa yksi laji. Hallitseva SM-mestari on tällä hetkellä ulkomaanleirillä ja hänellä on jo hankittu varamies.
- Anonyymi
Yksi laji on tulossa, on huulien pullistus/täyttö niin, että Nandi-heimon pulleita duck-face huulia koitetaan voittaa - Nigeria on nyt maailman ykkönen, mutta Soffi ja DJ-Suvi saattaavat päästä palkintopallille!
- Anonyymi
Soffi 🥉🥉🥉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soffi 🥉🥉🥉
DJ-Suvi voittaa jo pelkällä ylähuulella - Seiskassa on mahtava kuva, saattaa olla maailmanmestari ja pieksee kaikki Nandi-heimon kovat muikkelit - joilla on luonnostaan mahtavat pusuhuulet (???) Ääääääk!
- Anonyymi
Suomeen on tulossa Höpö-aloitusten kisat. Sen voittaa se, joka keksi eniten höpö-aloituksia Sofiasta.
- Anonyymi
Sinä teet niin paljon aloituksia Martinasta ettet pääse Höpö-kisoihin mukaan.
- Anonyymi
Näyttävä laji varmasti.
- Anonyymi
Siinä on näky kun töttöröhuulet heiluu juostessa ja ikkunakarmi ottaa osumia kunnolla .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on näky kun töttöröhuulet heiluu juostessa ja ikkunakarmi ottaa osumia kunnolla .
Ranta-aho kertoi että on joskus läiminyt Sofiaa takapuolelle koska Sofialla oli hänen mielestään maailman paras peppu. Näin puolustautui kun syytettiin Sofian pahinpitelystä. No nyt Hörkkö paljasti että huumekauppiaana toiminut Ranta-aho oli ostanut Sofialle takapuolen heti suhteen aluksi ja käteisellä jopa.
- Anonyymi
Vauvalla kerrotaan karsintojen olevan jo käynnissä Levillä.
- Anonyymi
Sinusta oli aikanaan paljon juttua vauvalla.
- Anonyymi
Sä et pääse tästä asiasta yli millään. Sama levy pyörii, pyörii...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413