Huhujen mukaan Suomen olympiakomitea yrittää saada lajin tuonne, koska silloin Suomelle olisi tulossa varma kultamitali.
Ikkunankarmilla pieksäminen olympialaisissa 2028
14
179
Vastaukset
- Anonyymi
Lajiin saa osallistua vartin iloissa.
- Anonyymi
🐪👏
- Anonyymi
Valitettavasti ikkunankarmin lyönnin SM-mestarin harjoituskappale on tiilenpäitä laskemassa. Tiilenpäitten laskeminen voi olla olympialaisissa yksi laji. Hallitseva SM-mestari on tällä hetkellä ulkomaanleirillä ja hänellä on jo hankittu varamies.
- Anonyymi
Yksi laji on tulossa, on huulien pullistus/täyttö niin, että Nandi-heimon pulleita duck-face huulia koitetaan voittaa - Nigeria on nyt maailman ykkönen, mutta Soffi ja DJ-Suvi saattaavat päästä palkintopallille!
- Anonyymi
Soffi 🥉🥉🥉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soffi 🥉🥉🥉
DJ-Suvi voittaa jo pelkällä ylähuulella - Seiskassa on mahtava kuva, saattaa olla maailmanmestari ja pieksee kaikki Nandi-heimon kovat muikkelit - joilla on luonnostaan mahtavat pusuhuulet (???) Ääääääk!
- Anonyymi
Suomeen on tulossa Höpö-aloitusten kisat. Sen voittaa se, joka keksi eniten höpö-aloituksia Sofiasta.
- Anonyymi
Sinä teet niin paljon aloituksia Martinasta ettet pääse Höpö-kisoihin mukaan.
- Anonyymi
Näyttävä laji varmasti.
- Anonyymi
Siinä on näky kun töttöröhuulet heiluu juostessa ja ikkunakarmi ottaa osumia kunnolla .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on näky kun töttöröhuulet heiluu juostessa ja ikkunakarmi ottaa osumia kunnolla .
Ranta-aho kertoi että on joskus läiminyt Sofiaa takapuolelle koska Sofialla oli hänen mielestään maailman paras peppu. Näin puolustautui kun syytettiin Sofian pahinpitelystä. No nyt Hörkkö paljasti että huumekauppiaana toiminut Ranta-aho oli ostanut Sofialle takapuolen heti suhteen aluksi ja käteisellä jopa.
- Anonyymi
Vauvalla kerrotaan karsintojen olevan jo käynnissä Levillä.
- Anonyymi
Sinusta oli aikanaan paljon juttua vauvalla.
- Anonyymi
Sä et pääse tästä asiasta yli millään. Sama levy pyörii, pyörii...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749