Kiellettyä ovat Oulun miesten mielestä tänään:
Tanssi
Meikki
Kirkkokuoro
Korvakorut
Musiikki
Televisio
Kilpaurheilu
Urheilun katsominen
Jne.
Jne.
Jne.
Kaikki.
Ja noin niinkuin elämä yleensä!
Listataan SRKn listaamat synnit:
68
446
Vastaukset
- Anonyymi
Onko ne muslimeita ?
- Anonyymi
Mitä järkeä kuulua tuollaiseen harhaoppilahkoon!!
Mitkä niistä on Raamatusta?
Ne on niitä Ihmisuskon pakanallisuutta, jotka joutuvat itse niitä laatien vasempaan jonoon?- Anonyymi
Aivan ihnisuskolla pääsee taivaaseen
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinne pääse millään muullakaan.
Hautaan mädännytään, mutta Sielun nousee Jumalan luokse, koska se on Hänen omaisuuttaan-.- Anonyymi
Jumala lahjoittaa sen ei sitä voi laatia jos et oo siitä lahjasta osallisena et pääse taivaaseen pitää mennä tosi pienen paikalle ja olla kuuliainen seurakunnalle ja olla vapaa armolapsiseurakunnan armohoidossa seurakunta äiti Saara neuvoo vikaan menneitä aina jos tulee virhe se korjaa oikeaan tee sinäkin parannus katkeruus on synti ota vastaan elävä evankeliumi ja usko syntisi anteeksi muuta tietä ei ole muuten tulee niin karmea loppu ettei siitä sovi meille tuntemattomille kertoa koska emme ole tästä maasta olemme iankaikkisen elämän perilliset Jeesukselle Kristukselle omistetut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala lahjoittaa sen ei sitä voi laatia jos et oo siitä lahjasta osallisena et pääse taivaaseen pitää mennä tosi pienen paikalle ja olla kuuliainen seurakunnalle ja olla vapaa armolapsiseurakunnan armohoidossa seurakunta äiti Saara neuvoo vikaan menneitä aina jos tulee virhe se korjaa oikeaan tee sinäkin parannus katkeruus on synti ota vastaan elävä evankeliumi ja usko syntisi anteeksi muuta tietä ei ole muuten tulee niin karmea loppu ettei siitä sovi meille tuntemattomille kertoa koska emme ole tästä maasta olemme iankaikkisen elämän perilliset Jeesukselle Kristukselle omistetut
Jumalan valtakunnan kansalaiset Jeesuksen opetuslapset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen joku muu lapsi suoraan alenevassa polvessa sukua Jeesukselle äitin kautta Jeesuksen veli andreas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen joku muu lapsi suoraan alenevassa polvessa sukua Jeesukselle äitin kautta Jeesuksen veli andreas
Koska olen Jeesuksen veli ja sisko Juudas yrittää myrkyttää minut sappilusikalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska olen Jeesuksen veli ja sisko Juudas yrittää myrkyttää minut sappilusikalla
Olen syntistä suurin vain Jeesuksen veri puhdistaa kateus on suurin synti Vicent van Koch
Anonyymi kirjoitti:
Jumalan lahjotukset ihmiselle on nyt aika vähissä, sen jälkeen kun Hän antoi kaiken vallan Pojalleen Jeesukselle.
Jumala ei ope edes puhut yhdellekään Pakanalle, mutta kolmelle omaisuus kansansa jäsenelle, joiden nimet voit etsiä Raamatusta.
Miten se Saara nyt puuttuu asiaan, laita hieman faktaa?
Jumalalla ei ole evankeliumia, mutta Kaikkivaltiaalla Pojalla se on; Matt 28;18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Jumala ei edes tuomitse ketään, josta Joh. 5:22 Isä itse ei tuomitse ketään, vaan hän on antanut kaiken tuomiovallan Pojalle,
Mitä ajat takaa?Anonyymi kirjoitti:
Jumalan Valtakunnan jäseniä on kaikki Jeesuksen kastetut, ei muut, koska Jeesus tekee sinne Valinnan.
Raamattu sanoo myös, että he jotka elävät ja opettavat Isien perinnesääntöjen mukaan ovat pois- suljetut sieltä.Anonyymi kirjoitti:
Jeesuskella ei ollut Andreas nimistä veljeä. ainoastaan, Jaakob, Joosef, Simon ja Juudas.
Höpöttelet omiasi.- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Jumalan Valtakunnan jäseniä on kaikki Jeesuksen kastetut, ei muut, koska Jeesus tekee sinne Valinnan.
Raamattu sanoo myös, että he jotka elävät ja opettavat Isien perinnesääntöjen mukaan ovat pois- suljetut sieltä.Mikä sääntö Jeesus ei tullut lakia kumoamaan? No kun ihminen luonnostaan tietää mikä on oikein mikä väärin jos ei oo Jeesusta ei tiedä totuuden henki kertoo aina totuuden jos oot kadottanut sen ei voi mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sääntö Jeesus ei tullut lakia kumoamaan? No kun ihminen luonnostaan tietää mikä on oikein mikä väärin jos ei oo Jeesusta ei tiedä totuuden henki kertoo aina totuuden jos oot kadottanut sen ei voi mitään
Sen kyllä menettää jos tekee syntiä ääni pienenee ja lopulta jättää ruuniin
- Anonyymi
Mitä minuun tulee oon ihan pihalla oon kans tehny syntiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä minuun tulee oon ihan pihalla oon kans tehny syntiä
Pitää vaa luottaa korkeimman apuun ettei enempi simahda
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kyllä täällä on porukka muhun verrattuna etusijalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syntiä ei voi tehdä eikä sen jälkiä oeitellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syntiä ei voi tehdä eikä sen jälkiä oeitellä
Evankeliumi väkivalta on kans yksi sen porukan perkele jos oot heikoilla ja ajattelet tehdä niinku omatunto neuvoo vastauksena tyypiltä äänensävy hyökkäävä et onko niillä edes evankeliumia kai ne on vielä siinä hoitoprosessissa
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Jeesuskella on kaikki valta.
Anonyymi kirjoitti:
Eikä millään muullakaan uskolla.
Jos joku luulee, kuten vellut, että sinne mennään, miksi sitä ei koskaan tuoda esille?Anonyymi kirjoitti:
Mitäh?
Olipa kirjoitus.
Kerro yksikään lahja, jonka Jumala on lahjoittanut pakanoille? Niitä ei todella ole, Israel on Hänen oma maassa, eikä Hän ole edes puhut pakanoille koksaa sanaakaan, oli Saara tai ei.
Missä Saara jotain neuvoo ja alussahan oli vain Israel, ei seurakuntia. Saarain jutut olivat pienimuotoisia, eikä juuri lähtenyt teltaltaan minnekään, Abraham serkkuna sekä miehenä huoleti puhumisenkin.
Älä Häntä sekoita velluihin, jopa sellainen on häväistystä Jeesuksen silmin, sillä Valtahan on nyt Jeesuksen.
Saaralla ja evankeliumilla ei ole juuri mitään yhtäläisyyksiä,
Taidat elää kovinkin pimennossa, sillä olen tehnyt parannuksen vuosikymmeniä sitten ja Olen Upotuskasteessa saanut ottaa vastaan Jeesuksen, josta seurasi myös Uudestisyntyminen ylhäältä.
Joten olen Raamatun mukaan Pyhä, josta edetään aika kohti kirkastumista ja kun on liitetty Kristus yhteyteen, ei enää synti tartu?
Puhut olevasi perillinen Jeesukseen, missä otit Upotuskasteen Häneen, ilman sitähän hengellinen elämäsi on täysin turhaa, Jeesus pelastaa vain omansa;
Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
Suomalaisten pappien otsavalelut on samalla tasolla, kuten Leego pelitkin, pakanallista höpötystä. Raamattu ei tunne sellaista.- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Jeesuskella ei ollut Andreas nimistä veljeä. ainoastaan, Jaakob, Joosef, Simon ja Juudas.
Höpöttelet omiasi.Ja stalin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja stalin
Vois laittaa historian hartaat kristityt järjestykseen Stalin Mussolini ja hitler
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vois laittaa historian hartaat kristityt järjestykseen Stalin Mussolini ja hitler
12 miljoonaa vihamielistä ihmistä kävi Stalinin kimppuun ja jumala tappo ne Hitlerin kimppuun 6 000 000 juutalaista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
12 miljoonaa vihamielistä ihmistä kävi Stalinin kimppuun ja jumala tappo ne Hitlerin kimppuun 6 000 000 juutalaista
Mussolinin kimpussa oli 49 000 000 juutalaista
- Anonyymi
Hitler vapautti Mussolinin 12. Syyskuuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitler vapautti Mussolinin 12. Syyskuuta
Oliko Mussolin lesta?
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Perusteluja?
Musta tuntuu
- Anonyymi
Onko hiusten värjäys nykyään sallittua.
- Anonyymi
Kunnon elämä on juuri noiden asioiden ulkopuolella!
- Anonyymi
Jaak. 4:12
Mikä minä olen tuomitsemaan lähimmäisiäni. Sitä tein ennen vl-uskossa, koska vl-usko tuomitsee eri tavalla uskovat kadotukseen.Naurettavaa? Miten VL:t saavat tuomion käytäntöön panijan, koska Jeesus sanoo, että ei edes
Jumala sitä tee.
Joh. 5:22 Isä itse ei tuomitse ketään, vaan hän on antanut kaiken tuomiovallan Pojalle,- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Naurettavaa? Miten VL:t saavat tuomion käytäntöön panijan, koska Jeesus sanoo, että ei edes
Jumala sitä tee.
Joh. 5:22 Isä itse ei tuomitse ketään, vaan hän on antanut kaiken tuomiovallan Pojalle,Jeesus ei sanonut tuota.
- Anonyymi
Saunakalja unohtui.
Ja ne henkiopit?
Mitä henkiä niitä nyt olikaan!?? - Anonyymi
Entä valehtelu, tekopyhyys, itserakkaus, aiheeton viha, kauna, katkeruus, väkivaltaisuus, juoruilu, pedofilia, aviorikos, syntymättömän lapsen murhaaminen, ahneus, ylensyönti? Entä se, jota ei saa anteeksi, eli se, että ei usko Jeesuksen veren sovitukseen tai ei ole ottanut sitä vastaan oman syntisyytensä kohdalle?
- Anonyymi
Kirotut SRK vammaiset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirotut SRK vammaiset
Ei edes monikko
- Anonyymi
Suomalaiset koirat voi laittaa auton jousitukseen karvanoopa Corolla on tulevaisuuden visio
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaiset koirat voi laittaa auton jousitukseen karvanoopa Corolla on tulevaisuuden visio
Typerämoää en tiedä kuin ottaa koira kotieläimeksi
- Anonyymi
Jossain viisasteltiin, ettei helluntailainen voi mennä vessan pytylle, koska pytystä nousee perkeleen käsi.
- Anonyymi
Alepan pulla. SRKn miehet ovat Oulussa miljonäärejä. Miten?
- Anonyymi
Saunakalja
- Anonyymi
Suomi 24.
- Anonyymi
SRK eli Oulun miehet kieltävät Hoitokokousten arvostelun.
Hempeä henki
Kososlainen henki
Tiukka henki
Näistä tuomittiin ulos.
Itsemurhia oli monta.
SRK vaikenee. Miljonäärit Oulun. - Anonyymi
SPRK ja SDKRP: ä unohtamatta kun kerta listaamaan on ryhdytty.
- Anonyymi
Pyhätyökin oli synti siihen saakka kunnes alettiin maksamaan sopimuksesta riippuen tupla/ tripla palkkaa .
- Anonyymi
Oulun miehet eli SRK ovat vastuussa.
Sääntölista on pitkä.
Televisio on synti. Muistakhaa noudathaa! Oulun mies tuomitsee sinut hoitokokouksessa ulos.
SRK on Jumalan Valtakunta. - Anonyymi
Toisiaan syyttäviä ihmisiä. Lakiuskonto kuten Islamin äärisuunta. Pelastussanomakin on ihan samaa seurakunnasta riippumatta. On haettu jotakin muuta, mutta päädytty syyttämään ja armahtamaan. Ei ole ymmärretty.
Aloitus ei välttämättä ole totta, mutta samanlaista tuomio-sisältöä on paljon näillä sivuillakin. Kukaan ei ole huonompi vaikka kuuluisi johonkin seurakuntaan, tai olisi kuulumatta mihinkään. Oleellista kai on miten voi henkisesti ja myönteinen suhtautuminen ihmisiin ja asioihin. Sitähän on kai haettukin? Hyvää mieltä. Sanovat myös iloksi ja rauhaksi.
Näin pakanan sanomana. Elämä se on pakanoillakin. - Anonyymi
Nuoret järkiään lähtee meneen
- Anonyymi
Paljon on pään uskolla eläviä, olematta oikeasti uudestisyntynyt uskovaistenkin keskkudessa ja siksi heidän puheesa ovat maallisia ja synti heitä hallitsee. Tätä on uudestisyntyminen. https://www.youtube.com/watch?v=o4DiR5hLwV4
- Anonyymi
Kilpailu kiellettyä muusta kuin rahasta. Käyt hyppään pituutta naapurin kanssa riittänee menolipuksi helvettiin.
- Anonyymi
Jaa mä oon ymmärtänyt toisin rahasta ei voi tehdä mitään se pitää saada ilmasrks
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa mä oon ymmärtänyt toisin rahasta ei voi tehdä mitään se pitää saada ilmasrks
Ei voi lahjoa eikä muutakaan vilunnki peliä jos tarvitset rahaa täytät lottokupongin ja napsahtaa päävoitto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi lahjoa eikä muutakaan vilunnki peliä jos tarvitset rahaa täytät lottokupongin ja napsahtaa päävoitto
Muuten voikin olla köyhä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten voikin olla köyhä
Jos teet jotain se varastetaan sulta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos teet jotain se varastetaan sulta
Tietysti kun oli mun synttärit ja eräs anto mulle hyvästä sydämestä jotain niin SRK homot oli heti varastamassa kuola tippu viisipäisen leviathanin suusta ja muutenkin ihmiset on heti ottamassa jos saa jotain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti kun oli mun synttärit ja eräs anto mulle hyvästä sydämestä jotain niin SRK homot oli heti varastamassa kuola tippu viisipäisen leviathanin suusta ja muutenkin ihmiset on heti ottamassa jos saa jotain
Tai sit se ei ollu hyvästä sydämmestä vaan paholaisen juoni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sit se ei ollu hyvästä sydämmestä vaan paholaisen juoni
Jota SRK harrastaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jota SRK harrastaa
Jotta ne vois panetella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotta ne vois panetella
Ois voinut vaikka kaataa pihalle sata kiloa kanan paskaa ja sanoo älä varasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ois voinut vaikka kaataa pihalle sata kiloa kanan paskaa ja sanoo älä varasta
Satanisteilla on juonensa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satanisteilla on juonensa
Saatanan mulkku ylettyy Roomaan saakka
- Anonyymi
Vapauteen Kristus vapautti teidät, älkää olko ihmisten orjia.
- Anonyymi
VL on vain pieni harhaoppi. Oulun miehet eli SRK ovat nollia. Miljonäärejä ehkä. Pyramidi?
VL on kusetusta.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293497- 851825
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151591Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887