Miten voi mies käyttäytyä näin!

Anonyymi-ap

Tapailu johti seurusteluun, ja oltiin 8kk yhdessä. Suhteen aikana kaikki meni ihan hyvin, myös reissuja tehtiin jonkinverran.
Siinä 7kk aikana ehdotti jos muutan hänen luo ja haettiin mun lapselle (tämän sukulaisten luota mm. Lastensänky/leluja hänen luo. Näytti että oli tosissaan mun suhteen kun oli hakennut näitä tavaroita jne.

Myös viikkoa aikaisemmin, kun jätti minut niin kaikki näytti menevän hyvin (tuli tältä oma-aloitteisesti viestejä sydämien kera myös laittoi) vielä oli ottanut mun lähisukulaiseen yhteyttä jos tutustuisi tähän myös (kertoi mulle että haluaa mun sukuun tutustua, ku on mun kanssa) ja sitten meidän oli tarkoitus viettää mun vanhempieni luona viikonloppua, olisi lähtenyt sinne.
Miten voi olla mahdollista: että tämä laittoi muutaman päivä etiäpäin txt ettei halua olla mun kanssa (muuta kuin kaveri) vetosi siihen että on erakko henkinen, ei halua sen luona kenenkään asuvan tai lapsia halua.

Noh muutamia kuukausia etiäpäin oli ladannut tinderin ja kertoo avoimesti etsivän parisuhdetta sekä haluaisi lapsia. :O

16

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vai sellainen tarina, melkein samaa mutta ei puhuttu mistään tuntemattomista sukulaisista.

• Anonyymi

Pakko oli purkaa ajatuksia tänne, ja kun vielä oudolla tavalla on toimittu mua kohtaan

• Anonyymi

Jostain syystä ei halunnut sitoutua sinuun (ja lapseesi), vaan haluaa jotain muuta. Todella surullista, ettei uskaltanut kertoa sitä suoraan ja vei asian noinkin pitkälle ennen kuin uskalsi erota.

• Anonyymi

Niimpä, sitä oon miettinyt miksi mulle käy näin. Mulle on aikaisemminkin tehty näin, mutta tosin tapailujen kohdalla kerrottu ettei oo kipinää jne.
        Ettei oo eka kerta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niimpä, sitä oon miettinyt miksi mulle käy näin. Mulle on aikaisemminkin tehty näin, mutta tosin tapailujen kohdalla kerrottu ettei oo kipinää jne.
        Ettei oo eka kerta

Jos on ennenkin käynyt, niin onko käytöksessäsi jotain mikä saa miehet epäröimään?

• Anonyymi

Oon sitä miettinyt miksi näin toimittu, koska viihtyi mun kanssa, eikä mitään sellaista syytä ollut että tämmöisen tempun teki

• Anonyymi

Sori. Halusin vain helppoa s*ksiä. Kiitosta vaan siitä.

• Anonyymi

Rakastui toiseen mutta se ei lähtenyt käyntiin, joten meni Tinderiin?

• Anonyymi

Ehkä lapsettomana ei tiennyt mitä on pienen lapsen kanssa elämäminen? Säikähti sitä?

• Anonyymi

Tuohan oli vain nätisti sanottu
      "vetosi siihen että on erakko henkinen, ei halua sen luona kenenkään asuvan tai lapsia halua."
      Helpompi sanoa noin kuin että ei rakasta.

• Anonyymi

Monesko kerta tää on kesän aikana kun jankkaat tätä täällä? Mene hyvä ihminen jo eteenpäin.

• Anonyymi

Ja sä täällä suomi24 asustelet koko ajan, joka päivä lukemassa

• Anonyymi

🤔 miehet tunnetusti voi tehdä just tuohon tyyliin

Tiedän

• Anonyymi

No ei mun piireissä noin oo toisille tehty

• Anonyymi

Aika outoa, ettei sulla ollut edes sänkyä lapsellesi. Jos olit elättinä ja tuhlasit hänen rahansa niin ei ole mikään ihme ettei hän jatkanut lypsylehmänä olemista.

• Anonyymi

On mulla omassa kodissa, en puhunut minun kodistani

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      91
      7431
    2. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      222
      7295
    3. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      137
      5038
    4. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      123
      4694
    5. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      39
      4540
    6. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      86
      4251
    7. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      115
      4050
    8. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      162
      1711
    9. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      9
      1459
    10. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      235
      1314
    Aihe