Miten voi mies käyttäytyä näin!

Anonyymi-ap

Tapailu johti seurusteluun, ja oltiin 8kk yhdessä. Suhteen aikana kaikki meni ihan hyvin, myös reissuja tehtiin jonkinverran.
Siinä 7kk aikana ehdotti jos muutan hänen luo ja haettiin mun lapselle (tämän sukulaisten luota mm. Lastensänky/leluja hänen luo. Näytti että oli tosissaan mun suhteen kun oli hakennut näitä tavaroita jne.

Myös viikkoa aikaisemmin, kun jätti minut niin kaikki näytti menevän hyvin (tuli tältä oma-aloitteisesti viestejä sydämien kera myös laittoi) vielä oli ottanut mun lähisukulaiseen yhteyttä jos tutustuisi tähän myös (kertoi mulle että haluaa mun sukuun tutustua, ku on mun kanssa) ja sitten meidän oli tarkoitus viettää mun vanhempieni luona viikonloppua, olisi lähtenyt sinne.
Miten voi olla mahdollista: että tämä laittoi muutaman päivä etiäpäin txt ettei halua olla mun kanssa (muuta kuin kaveri) vetosi siihen että on erakko henkinen, ei halua sen luona kenenkään asuvan tai lapsia halua.

Noh muutamia kuukausia etiäpäin oli ladannut tinderin ja kertoo avoimesti etsivän parisuhdetta sekä haluaisi lapsia. :O

16

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vai sellainen tarina, melkein samaa mutta ei puhuttu mistään tuntemattomista sukulaisista.

• Anonyymi

Pakko oli purkaa ajatuksia tänne, ja kun vielä oudolla tavalla on toimittu mua kohtaan

• Anonyymi

Jostain syystä ei halunnut sitoutua sinuun (ja lapseesi), vaan haluaa jotain muuta. Todella surullista, ettei uskaltanut kertoa sitä suoraan ja vei asian noinkin pitkälle ennen kuin uskalsi erota.

• Anonyymi

Niimpä, sitä oon miettinyt miksi mulle käy näin. Mulle on aikaisemminkin tehty näin, mutta tosin tapailujen kohdalla kerrottu ettei oo kipinää jne.
        Ettei oo eka kerta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niimpä, sitä oon miettinyt miksi mulle käy näin. Mulle on aikaisemminkin tehty näin, mutta tosin tapailujen kohdalla kerrottu ettei oo kipinää jne.
        Ettei oo eka kerta

Jos on ennenkin käynyt, niin onko käytöksessäsi jotain mikä saa miehet epäröimään?

• Anonyymi

Oon sitä miettinyt miksi näin toimittu, koska viihtyi mun kanssa, eikä mitään sellaista syytä ollut että tämmöisen tempun teki

• Anonyymi

Sori. Halusin vain helppoa s*ksiä. Kiitosta vaan siitä.

• Anonyymi

Rakastui toiseen mutta se ei lähtenyt käyntiin, joten meni Tinderiin?

• Anonyymi

Ehkä lapsettomana ei tiennyt mitä on pienen lapsen kanssa elämäminen? Säikähti sitä?

• Anonyymi

Tuohan oli vain nätisti sanottu
      "vetosi siihen että on erakko henkinen, ei halua sen luona kenenkään asuvan tai lapsia halua."
      Helpompi sanoa noin kuin että ei rakasta.

• Anonyymi

Monesko kerta tää on kesän aikana kun jankkaat tätä täällä? Mene hyvä ihminen jo eteenpäin.

• Anonyymi

Ja sä täällä suomi24 asustelet koko ajan, joka päivä lukemassa

• Anonyymi

🤔 miehet tunnetusti voi tehdä just tuohon tyyliin

Tiedän

• Anonyymi

No ei mun piireissä noin oo toisille tehty

• Anonyymi

Aika outoa, ettei sulla ollut edes sänkyä lapsellesi. Jos olit elättinä ja tuhlasit hänen rahansa niin ei ole mikään ihme ettei hän jatkanut lypsylehmänä olemista.

• Anonyymi

On mulla omassa kodissa, en puhunut minun kodistani

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ihan kamala ikävä nyt

Nyt on leikki kaukana tästä. Aina ollaan oltu suht korrekteja nähdessä. Tällä hetkellä hyppäisin kaulaan, jos näkisin. E
      Ikävä
      23
      8199
    2. Muistan kyllä kirkkaasti kaiken

Mitä silloin tapahtui. Ei ole muisti kadonnut minnekään. Mieluummin olisin unohtanut kaiken. Sattui niin noloja juttu
      Tunteet
      55
      2878
    3. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      136
      2642
    4. Petollisten ex-jääkiekkoilija Janne Puhakka on kuollut

Lehtitietojen mukaan hänen kumppaninsa ampui hänet sunnuntai-iltana. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010760884.html
      Maailman menoa
      143
      2522
    5. Toinen leikki:kirjoita yksi sana

jolla kaivattusi voisi tunnustaa juuri sinut.
      Ikävä
      47
      1708
    6. Näin tässä taannoin taas mielitiettyäni

Olitpa taas lihonut ja muutenkin komistunut.
      Ikävä
      10
      1691
    7. A-nainen, ajatukseni sinussa

Mieleni askartelee sinussa päivät pitkät ja mietin, mitä sinulle mahtaa kuulua. Kuljen ikään kuin matkassasi koko ajan,
      Ikävä
      11
      1681
    8. Ikävän kohteesi paras

piirre tai ominaisuus? Sexikkäät hymykuopat ja hauis 💪. -ap
      Ikävä
      45
      1622
    9. En valehtele vaan ihastuin sinuun

Pakko sanoa että sydämeni suli sinun olemuksestasi. Vaikutit rauhalliselta, ystävälliseltä ja sinussa oli jotain mitä en
      Ikävä
      52
      1370
    10. 66-vuotias miesystävä ampui 29-vuotiaan homokiekkoilijan

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010760884.html POLIISI tutkii epäiltyä tappoa Espoon Henttaalla. IS:n tietojen mukaa
      Maailman menoa
      74
      1328
    Aihe