Tapailu johti seurusteluun, ja oltiin 8kk yhdessä. Suhteen aikana kaikki meni ihan hyvin, myös reissuja tehtiin jonkinverran.
Siinä 7kk aikana ehdotti jos muutan hänen luo ja haettiin mun lapselle (tämän sukulaisten luota mm. Lastensänky/leluja hänen luo. Näytti että oli tosissaan mun suhteen kun oli hakennut näitä tavaroita jne.
Myös viikkoa aikaisemmin, kun jätti minut niin kaikki näytti menevän hyvin (tuli tältä oma-aloitteisesti viestejä sydämien kera myös laittoi) vielä oli ottanut mun lähisukulaiseen yhteyttä jos tutustuisi tähän myös (kertoi mulle että haluaa mun sukuun tutustua, ku on mun kanssa) ja sitten meidän oli tarkoitus viettää mun vanhempieni luona viikonloppua, olisi lähtenyt sinne.
Miten voi olla mahdollista: että tämä laittoi muutaman päivä etiäpäin txt ettei halua olla mun kanssa (muuta kuin kaveri) vetosi siihen että on erakko henkinen, ei halua sen luona kenenkään asuvan tai lapsia halua.
Noh muutamia kuukausia etiäpäin oli ladannut tinderin ja kertoo avoimesti etsivän parisuhdetta sekä haluaisi lapsia. :O
Miten voi mies käyttäytyä näin!
16
229
Vastaukset
- Anonyymi
Vai sellainen tarina, melkein samaa mutta ei puhuttu mistään tuntemattomista sukulaisista.
- Anonyymi
Pakko oli purkaa ajatuksia tänne, ja kun vielä oudolla tavalla on toimittu mua kohtaan
- Anonyymi
Jostain syystä ei halunnut sitoutua sinuun (ja lapseesi), vaan haluaa jotain muuta. Todella surullista, ettei uskaltanut kertoa sitä suoraan ja vei asian noinkin pitkälle ennen kuin uskalsi erota.
- Anonyymi
Niimpä, sitä oon miettinyt miksi mulle käy näin. Mulle on aikaisemminkin tehty näin, mutta tosin tapailujen kohdalla kerrottu ettei oo kipinää jne.
Ettei oo eka kerta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä, sitä oon miettinyt miksi mulle käy näin. Mulle on aikaisemminkin tehty näin, mutta tosin tapailujen kohdalla kerrottu ettei oo kipinää jne.
Ettei oo eka kertaJos on ennenkin käynyt, niin onko käytöksessäsi jotain mikä saa miehet epäröimään?
- Anonyymi
Oon sitä miettinyt miksi näin toimittu, koska viihtyi mun kanssa, eikä mitään sellaista syytä ollut että tämmöisen tempun teki
- Anonyymi
Sori. Halusin vain helppoa s*ksiä. Kiitosta vaan siitä.
- Anonyymi
Rakastui toiseen mutta se ei lähtenyt käyntiin, joten meni Tinderiin?
- Anonyymi
Ehkä lapsettomana ei tiennyt mitä on pienen lapsen kanssa elämäminen? Säikähti sitä?
- Anonyymi
Tuohan oli vain nätisti sanottu
"vetosi siihen että on erakko henkinen, ei halua sen luona kenenkään asuvan tai lapsia halua."
Helpompi sanoa noin kuin että ei rakasta. - Anonyymi
Monesko kerta tää on kesän aikana kun jankkaat tätä täällä? Mene hyvä ihminen jo eteenpäin.
- Anonyymi
Ja sä täällä suomi24 asustelet koko ajan, joka päivä lukemassa
- Anonyymi
🤔 miehet tunnetusti voi tehdä just tuohon tyyliin
Tiedän- Anonyymi
No ei mun piireissä noin oo toisille tehty
- Anonyymi
Aika outoa, ettei sulla ollut edes sänkyä lapsellesi. Jos olit elättinä ja tuhlasit hänen rahansa niin ei ole mikään ihme ettei hän jatkanut lypsylehmänä olemista.
- Anonyymi
On mulla omassa kodissa, en puhunut minun kodistani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ihan kamala ikävä nyt
Nyt on leikki kaukana tästä. Aina ollaan oltu suht korrekteja nähdessä. Tällä hetkellä hyppäisin kaulaan, jos näkisin. E238199Muistan kyllä kirkkaasti kaiken
Mitä silloin tapahtui. Ei ole muisti kadonnut minnekään. Mieluummin olisin unohtanut kaiken. Sattui niin noloja juttu552878- 1362642
Petollisten ex-jääkiekkoilija Janne Puhakka on kuollut
Lehtitietojen mukaan hänen kumppaninsa ampui hänet sunnuntai-iltana. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010760884.html1432522- 471708
- 101691
A-nainen, ajatukseni sinussa
Mieleni askartelee sinussa päivät pitkät ja mietin, mitä sinulle mahtaa kuulua. Kuljen ikään kuin matkassasi koko ajan,111681- 451622
En valehtele vaan ihastuin sinuun
Pakko sanoa että sydämeni suli sinun olemuksestasi. Vaikutit rauhalliselta, ystävälliseltä ja sinussa oli jotain mitä en52137066-vuotias miesystävä ampui 29-vuotiaan homokiekkoilijan
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010760884.html POLIISI tutkii epäiltyä tappoa Espoon Henttaalla. IS:n tietojen mukaa741328