Pian on taas pakkaset ja olisi tarve mukavalle ajoasulle tuohon Skoda Octaviaan, niin että olisiko tuo linkissä oleva hyvä?
https://prd.cc.duluthtrading.com/dw/image/v2/BBNM_PRD/on/demandware.static/-/Sites-dtc-master-catalog/default/dw602cc485/images/large/94220_alt_02.jpg?sw=980
Kysymys talvea varten.
11
289
Vastaukset
- Anonyymi
Hej på dig! Det skulle vara en mycket bra klädning på rastplats. Lätta att öppna bakdörren. Du vet. Tack! Palle
- Anonyymi
Hejsan Palle! Vad tycker du om den här suit? Också kul i rastplatsen när vi går till bakloostern? Tack! Terry
https://www.ubuy.co.in/product/4723UO140-yonghs-mens-ice-silk-see-through-panties-pantyhose-tights-footed-body-suit-stockings-underwear
- Anonyymi
pukeudu suursäkkiin
sullo itsesi merikonttiin
ja siirry kiinaan
siellä ei ole skodia- Anonyymi
Mielenkiintoista kun yksi automerkki saa ihmisen noin sekaisin. Mikä ihmisen kuupassa menee oikosulkuun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista kun yksi automerkki saa ihmisen noin sekaisin. Mikä ihmisen kuupassa menee oikosulkuun?
Otan sanani takaisin. Yhtä mielenkiintoista kun kaikki ne lähiöiden juoppojen tarinat miksi niistä on tullut juoppoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista kun yksi automerkki saa ihmisen noin sekaisin. Mikä ihmisen kuupassa menee oikosulkuun?
Jenkem tuhoaa aivosoluja.
Moni firma on halunnut aikanaan olla venäjään päin tarjoten skodia työsuhdeautoiksi.
Tästä johtuen moni on pysyvästi menettänyt työkykynsä sekä älykkyytensä.
Moni menetetty sielu yrittää palstalla kertoa skodien vaarasta, mutta ne menevät kuuroille korville.
Olkaa varovaisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista kun yksi automerkki saa ihmisen noin sekaisin. Mikä ihmisen kuupassa menee oikosulkuun?
Kun ajaa liian kauan Toyotalla ja sitten vihdoin tajuaa kuinka paljon parempaa saa samalla rahalla tai jopa halvemmalla ja Skoda menee kaikessa edelle, niin toisilla menee menttaali kerrasta ja lopullisesti sekaisin, ei meillä muuten olisi Toyotan omapoikaa ja sitä toista palsta aktiivia.
- Anonyymi
Skodan lähelle menevälle suositellaan nk. hazmat-pukua. Koskee muitakin päästöhuijauskonsernin tuotoksia.
- Anonyymi
Tuo pukuhan oli jo varattu Toyotan omistajille, värikin sen kertoo. Jalkaan varrelliset Hankiset ja jos Tena valskaa niin tarvitse lähteä Prisman kassajonosta häpeillen pois kun satsit pysyy puntissa.
- Anonyymi
On hyvä asu skodistille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463