Mä joko tapan itseni

Anonyymi-ap

Tai sitten elän erakkona loppuelämäni. Toisaalta en haluaisi mihinkään hoitokotiinkaan myöhemmin. Olen erakkoluonne. Epäonnistun aina ihmisten kanssa. Kai näinkin voi elää. Ihan tunnepalstalle kirjoitin kun menee tunteisiin. Jotkut saattavat odottaa että tappaisin itseni. Ehkä en anna heille sitä riemua.

75

592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tehdään se samaan aikaan. Älä epäröi ja siirrä muuten sinusta ei ole siihen . Vähemmän puhetta enemmän tekoja. Tehdään se heti, kun kello vaihtuu 00.00.

• Anonyymi

Sivusta komppaan tätä. Se olisi helpotus itsellesi, mutta ennenkaikkea yhteiskunnalle. Kiitos jo etukäteen.

• Anonyymi

Kukaan ei epäonnistu aina ihmisten kanssa. Pitää vaan kohdata se oikea ihminen. Siihen voi joskus mennä pitkään. Elämä on sitkeille. Älä luovuta vielä.

• Anonyymi

Mene jo muualle siitä lietsomasta.

• Anonyymi

Itse olen sosiaalinen erakko. Kyllä minä haluan vielä kumppanin, vaikken yhteiskuntaan haluakaan sopeutua. Kaksin olisi kiva puuhastelua kaikkea ja jutella välillä, kun siltä tuntuu.

• Anonyymi

Mene seuranhaku palstalle. Tämä on itsemurha chätti. Kiva kun kävit vielä mukavampi ku lähdet.

• Anonyymi

Nice story bro!

• Anonyymi

Täällä ei tarvita kommentaattoreita. Heippa

• Anonyymi

Oletko Ap jo päättänyt miten lähdet paratiisiin?

• Anonyymi

On mulla tarvittava määrä lääkkeitä, jos siihen päädyn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On mulla tarvittava määrä lääkkeitä, jos siihen päädyn.

Mahtavaa. Vähemmän puhetta enemmän tekoja. 💪

• Anonyymi

Mahtaa. Pääset aloittaja muutaman minuutin päästä taivaaseen. Jumala rakastaa sinua.

• Anonyymi

Minuutin päästä lähtö. Oletko mies vai hiiri?

• Anonyymi

Lopeta heti.

• Anonyymi

Oliko Ap munaa tehdä mitään itsellesi? Vai oliko taas naurettavaa huomionhakua?

• Anonyymi

Tule sä velliperse koittamaan mun kanssa😡äläkä uhkaie nuoria ihmisiä! Vedän sua kuus nolla pataan. Et ehdi kissaa sanoa kun enkelit saapuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tule sä velliperse koittamaan mun kanssa😡äläkä uhkaie nuoria ihmisiä! Vedän sua kuus nolla pataan. Et ehdi kissaa sanoa kun enkelit saapuu

Pojulla on isot puheet. 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin, enkeli saapui paikalle! Mitäs täällä tapahtuu?! Nyt hammaspesulle ja nukkumaan ja huomenna uudet fiilikset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pojulla on isot puheet. 🤣

Iso suu sulla ainakin on 😄😄😄🤣🤣🤣😄😄😆😆😅🤣😡👹tule koittamaan suuret puheet

• Ja nyt sit loppuu toi tollanen 😡
      Kiitos...

Piste...

• Anonyymi

Täytyy sitä palstaystäviä auttaa ja tukea heikolla hetkellä.

• Anonyymi kirjoitti:

Täytyy sitä palstaystäviä auttaa ja tukea heikolla hetkellä.

Ja sanot tän mulle syystä että???

• Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

Ja sanot tän mulle syystä että???

Olit kovin vihaisen oloinen aloittajalle.

• Anonyymi kirjoitti:

Olit kovin vihaisen oloinen aloittajalle.

No sellasta sattuu joskus tälläsissä jutuissa.

Näyttikö se mulle kiukuttelevan takasin?
        Tais haistattelevan?

Sitä paitsi siinä oli Kiitos...

• Anonyymi

Eräs vanhempi naishenkilö haluaisi tutustua sinuun, mutta ilmeisesti koet että hän on liian vanha, niinkö se on?

• Anonyymi

Ei minuun kukaan halua tutustua. Se on fakta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

....ja ikä on vain numeroita, ei sillä ole merkitystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sinun pitänyt tehdä itsellesi jotain? Se on fakta, ettei kukaan halua tutustua mieheen, joka ei ole sanojensa mittainen.

• Anonyymi

Toipas oli tutun kuuloinen juttu.
        Miten se tähän liittyi? Ja miksi sä puhut ees toisesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ethän sä noin voi sanoa, koska et ole ajatustenlukija.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinkas niin ei halua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sinun pitänyt tehdä itsellesi jotain? Se on fakta, ettei kukaan halua tutustua mieheen, joka ei ole sanojensa mittainen.

Olihan siinä toinenkin vaihtoehto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinkas niin ei halua?

Olen niin surkea tapaus, että kaikki karttavat mun seuraa.

• originalpieninainen
        Anonyymi kirjoitti:

Olen niin surkea tapaus, että kaikki karttavat mun seuraa.

Niinkö sä meinaat?
        Pyh!
        😤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olihan siinä toinenkin vaihtoehto.

Huomenna minä ryhdistäydyn ja menen työvoimatoimistoon hakemaan töitä! tai sitten vaan jatkan juopottelua kotona, kuten ennenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän kyllä miksi. Ehkä olisi aihetta ensin mennä peilin eteen ja huomata, ettei ulkonäölleen voi suuria radikaalia muutoksia tehdä, joten niitä on tehtävä korvien väliin ja vielä pään sisäpuolelle.
        Mikäli et kuitenkaan löydä sieltäkään yhtään kohtaa , mikä olisi muutoksen tarpeessa, niin sitten tuo toinen vaihtoehto on ajankohtainen, joskin minusta tuntuu, ettei sinunlaisestasi velliperseestä sen toteuttajaksi ole, se vaatii katos luontoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

....ja ikä on vain numeroita, ei sillä ole merkitystä.

Sivusta - niin ei se meille ole ollut este ja välitän edelleen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ethän sä noin voi sanoa, koska et ole ajatustenlukija.

Jos haluaisi, niin olisi jo ottanut yhteyttä minuun.

• Anonyymi

Minusta tuo kuulostaa jotenkin todella pahalle.

• Anonyymi

En ole koskaan ymmärtänyt tuota itsetuhoisuutta. Olen seurannut vierestä vuosikaudet ja pelännyt aikuisen lapseni puolesta. Ei ole mitään niin surullista kuin tuollainen.

• Anonyymi

Se on hakenut vaan sinulta huomiota ja kun on sitä saanut niin hän ei lopeta sitä koskaan. Anna hänelle vahvoja lääkkeitä, ja välineitä millä voi lopettaa itsensä ja lähde pois. Sano, ettei sinua kiinnosta. Se ”itsetuhoisuus” loppuu siihen, kun hän huomaa ettei sinua kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hakenut vaan sinulta huomiota ja kun on sitä saanut niin hän ei lopeta sitä koskaan. Anna hänelle vahvoja lääkkeitä, ja välineitä millä voi lopettaa itsensä ja lähde pois. Sano, ettei sinua kiinnosta. Se ”itsetuhoisuus” loppuu siihen, kun hän huomaa ettei sinua kiinnosta.

Minua kiinnostaa todella paljon, koska hän on rakas ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua kiinnostaa todella paljon, koska hän on rakas ihminen.

Toimintasi on verrattavissa siihen, että poikasi on n*rkomaani ja ostat sille jokapäivä huumeita, koska välität hänestä.

Tai jos poikasi olisi alkoholisti niin ostat hänelle viinaa jokapäivä, koska välität hänestä.

Oikeaa välittämistä olisi lopettaa se ongelman pitkittäminen ja olla ostamatta sitä viinaa sille pojalle. Joskus hän on sitten itse valmis muutokseen kun haluaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei välttämättä. Moni itsetuhoinen on yrittänyt itsemurhaa jo muutaman kerran tai ainakin viillellyt itseään ennenkuin sanoo siitä ääneen kenellekään. Älä yllytä sellaista. Lempeys toimii paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei välttämättä. Moni itsetuhoinen on yrittänyt itsemurhaa jo muutaman kerran tai ainakin viillellyt itseään ennenkuin sanoo siitä ääneen kenellekään. Älä yllytä sellaista. Lempeys toimii paremmin.

Se on just se ongelma. Tuollainen, kun tekee muutaman viillon käteen ja joku empaattinen tantta menee siihen sen luokse surkuttelemaan ja voivottelemaan ym. niin se tajuaa, että saa huomiota ja tekee sitä jokapäivä lisää. Sen sijaan jos, joku nauraisi sille ivallisesti ja näyttäisi kylmyyttä ja vähättelyä, ottaisi etäisyyttä toimisi huomattavasti paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on just se ongelma. Tuollainen, kun tekee muutaman viillon käteen ja joku empaattinen tantta menee siihen sen luokse surkuttelemaan ja voivottelemaan ym. niin se tajuaa, että saa huomiota ja tekee sitä jokapäivä lisää. Sen sijaan jos, joku nauraisi sille ivallisesti ja näyttäisi kylmyyttä ja vähättelyä, ottaisi etäisyyttä toimisi huomattavasti paremmin.

Tekisit noin omalle lapsellesi. Alkaa puheet menemään jo...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekisit noin omalle lapsellesi. Alkaa puheet menemään jo...

Tekisin aivan varmasti. Jos näkisin lapseni taas yrittämässä hakea huomiota itsemurhayrityksellä niin nauraisin ja laittaisin soimaan Jukka Pojan älä tyri nyt kappaleen. 😂

• Anonyymi

Miten koet epäonnistuvasi ihmisten kanssa?
      Itse en ole pystynyt pitämään yllä suhteita kovin hyvin.

• Anonyymi

Hyvää yötä juuri sinulle, nuku hyvin ❤️

• Anonyymi

Hyvää yötä

• Anonyymi

Itse muutan lebanoniin,

• Anonyymi

Hyvää matkaa. Älä tule takaisin. Ota kaveritkin mukaan. Heippa.

• Anonyymi

😅😅

• Anonyymi

Hitsi sun kanssas...
      Ap eihän kyse ole vain susta vaan myös kaikista läheisistäsi ja heidän tuskasta, sinun äidistä, sinun sukulaisista, kaikista jotka eivät siitä surusta koskaan toipuisi
      Näe se hyvä mitä on
      Näe ne jotka ovat elämässäsi
      Jos olet hän, mun kaivattu (voit hyvinkin olla) auttaisin sua jos tulisit mun luo ja juteltais ja sä tiedät, että olen ainoa jolle olet voinut puhua ja mä olen edelleen täällä sua varten

• Anonyymi

😢 Niin kai sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😢 Niin kai sitten.

Voi muru pupu, kun sun nyyhkytarinat tepsi hyvin. Tule tänne mamin kainaloon, saat pildeä. 😋😛

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi muru pupu, kun sun nyyhkytarinat tepsi hyvin. Tule tänne mamin kainaloon, saat pildeä. 😋😛

Miksi olet noin ilkeä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😢 Niin kai sitten.

Kiitos sanoistasi. Tuska alkaa helpottaa. Ehkä me vielä jutellaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos sanoistasi. Tuska alkaa helpottaa. Ehkä me vielä jutellaan.

Tässä taas minä joka 00:19 kirjoitin
        Ihana että vähän jo helpottaa
        Kyllä kaikki järjestyy vaikka vaatiikin työstämistä
        Paljon on hyvää 🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä taas minä joka 00:19 kirjoitin
        Ihana että vähän jo helpottaa
        Kyllä kaikki järjestyy vaikka vaatiikin työstämistä
        Paljon on hyvää 🤗

Kiitos 🤗 elämä on välillä sellaista vuoristorataa.

• Anonyymi

Onhan sinulla itsessäsi seuraa yhdelle elämälle enemmän kuin kylliksi. Toiset ihmiset muuttuu helvetiksi ennemmin tai myöhemmin. Opettelet tulemaan toimeen itsesi kanssa.

• Anonyymi

Tuo on totta. Opettelen pärjäämään itseni kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oi, että ja elämä taas voitti.

Heitäppä pari kärrynpyörää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oi, että ja elämä taas voitti.

Heitäppä pari kärrynpyörää.

Sä et tiedä mun vaikeuksista mitään. Miksi vittuilet mulle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä et tiedä mun vaikeuksista mitään. Miksi vittuilet mulle?

Se on välittämistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen 7.29 kirjoittanut.
        Ihmisenä kasvetaan,...
        Kun löydetään se hyvä itsestä niin voi sen voimalla kohdata niitä asioita jotka on hyvä kohdata ja kehittyä ihmisenä, jolloin asiat alkavat tulla helpommiksi ja onnistuukin niissä asioissa joissa on kokenut olevansa epäonnistuja...
        Kaikki on mahdollista kun näkee myös sen kaiken hyvän ja potentiaalin itsessä ja on valmis kasvamaan niissä muissa asioissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen 7.29 kirjoittanut.
        Ihmisenä kasvetaan,...
        Kun löydetään se hyvä itsestä niin voi sen voimalla kohdata niitä asioita jotka on hyvä kohdata ja kehittyä ihmisenä, jolloin asiat alkavat tulla helpommiksi ja onnistuukin niissä asioissa joissa on kokenut olevansa epäonnistuja...
        Kaikki on mahdollista kun näkee myös sen kaiken hyvän ja potentiaalin itsessä ja on valmis kasvamaan niissä muissa asioissa

Tuntuu vaan välillä, että minun kehitys on pysähtynyt. Ehkä se vielä saadaan liikkeelle.

• Anonyymi

No siinähän sulla on kaksvaihtoehtoa joista valita heit kruunaa ja laavaa jos on vielä valinnan vaikeus

• Anonyymi

Älä välitä, tulee vielä uusia ihmisiä jotka sopii paremmin elämääsi ja jotka ymmärtää sinua ap. Nyt vain suret surusi ja sitten kohti uusia seikkailuja. Älä luovuta. Unohda ne paskat tyypit. Ei he ole muistamisen arvoisia.

• Älä tee sitä. Elämä loppuu joskus kuitenkin jokaisella. Kannattaa ennemmin katsoa tämä elokuva loppuun saakka.

• Anonyymi

Ja niin elokuva sai onnellisen lopun, kun säälittävä palstapoju ja Mustasusi löysivät toisensa ja elivät elämänsä onnellisesti loppuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja niin elokuva sai onnellisen lopun, kun säälittävä palstapoju ja Mustasusi löysivät toisensa ja elivät elämänsä onnellisesti loppuun.

Hahahahaha 🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnea siis heille! Mukavaa häämatkaa. Ihanaa kun maailma on nykyään niin ennakkoluuloton. ❤️

• Hei kaikki, joilla itsellänne tai läheisellänne on itsetuhoisia ajatuksia,

Itsetuhoisista ajatuksista kannattaisi keskustella ammattilaisen kanssa. On olemassa monia auttavia tahoja, joihin voi olla yhteydessä anonyymisti ja matalalla kynnyksellä. Ao. palveluista voi halutessaan saada tukea ja vinkkejä myös muuhun avun hakemiseen.

- Tukinet.net - Tukipisteesti netissä https://tukinet.net/

Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy mm. MIELI Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/

Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja.

Joka viikko maanantaista keskiviikkon klo 15-19 ja torstaina klo 15-21 on MIELI Kriisichat päivystys, jossa voi jutella kahden kesken päivystäjän kanssa. Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä.

- MIELI Kriisipuhelin

Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin Kriisipuhelin päivystää 24/7 numerossa 09 2525 0111.

- Kriisikeskukset

Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Osassa yksiköistä myös etävastaanotto on mahdollinen. Yhteystiedot löytyvät mm. MIELI Suomen Mielenterveys ry:n nettisivuilta: https://mieli.fi/tukea-ja-apua/keskusteluapua-kriisivastaanotoilla/

Ysätävällisin terveisin
      MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata

• Anonyymi

Taas kuvittelit ilkeydet ja muut vissiin erään kirjoituksiksi vaikkei olleet yksikään.
      Reilua?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5269
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3450
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2850
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      57
      2672
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      172
      2338
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2137
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1889
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1855
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe