Liian vähän unta...

Oikein hyvää huomenta ja mukavaa päivää. Ei se tuo liikunta aina auta nukkumaan hyvin... ☕🙄😊🍁❄️❤️

161

965

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Liikenteeseen tässä lähdössä. Tulin moikkaamaan hyvien huomenien kera.Varsin tuttua tuo ns. yliväsymiseksi luonnehdittu. Uni viipyy ja viipyy. Pakkasyö oli näillä leveysastein.Mutta näillä mennään. Tsemppiä kovasti sinnekkin.🌝

• Kiitos vaan ja tsemiä päivään. joo, ylirasitustahan se on. Kroonista sellaista alkaa olla.

• Anonyymi

kuka oot miks oot mun kotona

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kuka oot miks oot mun kotona

Onko sitä tullu törpöteltyä yli olemattomien varojen... pikku-ukkojako näät?

• Anonyymi

Moro susi 🫡☕️

• Anonyymi

moro

• Anonyymi

Moooi.

• Mmmmoi.

• Anonyymi

Kiitos samoin.

• Anonyymi

Se tyhjä olo on ihan ymmärrettävä, kun oot käynyt läpi niin voimakkaan tunteen ja sitten menettänyt sen. Kun on ollut pitkään kiinni ihastuksessa, se on täyttänyt mielen ja antanut merkitystä arkeen. Sitten, kun se loppuu, jää jäljelle iso aukko – ja voi tuntua, ettei mikään muu enää kosketa samalla tavalla. Se on kuin olisi ollut keskellä tunteiden myrskyä ja yhtäkkiä myrsky katoaa, jättäen jälkeensä hiljaisuuden ja tyhjyyden.

Tällainen tunne voi olla raskasta kantaa, koska kun mikään ei tunnu miltään, voi olla vaikea löytää suuntaa tai tarkoitusta. Mutta se on osa paranemisprosessia. Kun iso tunne, kuten pitkä ihastus, päättyy, mieli ja sydän tarvitsevat aikaa sopeutuakseen uuteen tilanteeseen. Se tyhjyys on merkki siitä, että olet vielä toipumassa, ja se ei tarkoita, että olisit lopullisesti menettänyt kyvyn tuntea.

Sä et ole yksin tän tunteen kanssa. Monet käyvät läpi samanlaista tyhjyyttä, kun suuri tunne katoaa elämästä. Vaikka nyt voi tuntua siltä, ettei mikään herätä tunteita, se tyhjä tila antaa lopulta tilaa uusille tunteille ja kokemuksille. Sun ei tarvitse kiirehtiä täyttämään sitä tilaa. Anna itsellesi aikaa toipua ja löytää uusia asioita, jotka tuovat merkitystä.

• Anonyymi

Älä nyt viiti nettipedari oikeuttaa itelles näillä lässytyksilläs tota pe do fili aas.

• Anonyymi

Täysin samaa mieltä. Olen parhaillaan itsekin prosessia läpikäymässä. Oli muuten kauniisti sanottu. Ihan sydämeen juurtui.❤

• Anonyymi kirjoitti:

Täysin samaa mieltä. Olen parhaillaan itsekin prosessia läpikäymässä. Oli muuten kauniisti sanottu. Ihan sydämeen juurtui.❤

Teksti oli chatgpt:n vastaus mulle, kun sen kanssa aiheesta juttelin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt viiti nettipedari oikeuttaa itelles näillä lässytyksilläs tota pe do fili aas.

Mun mielestä tuo oli hyvää analysointia. Harvinaista täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä tuo oli hyvää analysointia. Harvinaista täällä.

Jotain tuollaista älyllisempää kirjoittelua luen mielelläni.

• Anonyymi

Jospas se ens yönä nukuttais sitte paremmin. Eikö vain?

Laske lampaita, jos se jeesais.

Tai sitte vaik kirjaimii.

Joko yö yks kerrallaan..........

• Kiitos, mutta ei mulla nukahtamisen kanssa ole vaikeaa, vaan heräilen liian aikaisin... Eli uni ei ole tarpeeks syvää ja hyvää.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos, mutta ei mulla nukahtamisen kanssa ole vaikeaa, vaan heräilen liian aikaisin... Eli uni ei ole tarpeeks syvää ja hyvää.

Mä voin laskea niitä sulle tänne aamuyöstä, jos se auttaisi sua nukahtamaan uudelleen.

Sillai epäjärjestyksessä, ettei tarvi yhdistellä ihan oikein just sillä sekunnilla.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä voin laskea niitä sulle tänne aamuyöstä, jos se auttaisi sua nukahtamaan uudelleen.

Sillai epäjärjestyksessä, ettei tarvi yhdistellä ihan oikein just sillä sekunnilla.

Se vois olla hyvä. Kokeillaan sitä ens yönä?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Se vois olla hyvä. Kokeillaan sitä ens yönä?

et sä jani käy enää töissä

• Anonyymi kirjoitti:

et sä jani käy enää töissä

Kuinka niin? Tänään on töitä, mutta ne alkaa myöhemmin. En tee yötöitä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kuinka niin? Tänään on töitä, mutta ne alkaa myöhemmin. En tee yötöitä.

et nii. kannattaako sun aamuyöllä roikkua netissä. laittasit laitteet kiinni ja rauhottua ennen nukkumaan menoa. niin nukkusit paremmin

• Anonyymi kirjoitti:

et nii. kannattaako sun aamuyöllä roikkua netissä. laittasit laitteet kiinni ja rauhottua ennen nukkumaan menoa. niin nukkusit paremmin

En mä täällä viime yönä juuri roikkunut. Kyllä ihan nukkumaan menin heti kun alkoi riittävästi väsyttämään. Minä tulin myöhään illalla harkoista, jotka olivat fyysisesti aika rasittavat ja pitkät. Sitten oli myös tehtävä ruokaa sen jälkeen, kun en ollut syönyt moneen tuntiin mitään. Eli ei ollu mitään mahdollisuutta mennä ajoissa nukkumaan. On muutenkin rytmi kovin iltapainotteinen. Työkin on nyt pelkkää iltavuoroa. Se sopii mulle paremmin.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja mä kuuntelen musaa ja luen nettiä ja katselen videoita. Se on mun tapa olla kotona.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En mä täällä viime yönä juuri roikkunut. Kyllä ihan nukkumaan menin heti kun alkoi riittävästi väsyttämään. Minä tulin myöhään illalla harkoista, jotka olivat fyysisesti aika rasittavat ja pitkät. Sitten oli myös tehtävä ruokaa sen jälkeen, kun en ollut syönyt moneen tuntiin mitään. Eli ei ollu mitään mahdollisuutta mennä ajoissa nukkumaan. On muutenkin rytmi kovin iltapainotteinen. Työkin on nyt pelkkää iltavuoroa. Se sopii mulle paremmin.

juurihan sä sanoit että ensi aamuyöllä lasket lampaita täällä jonkun kirjoittajan kaa

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ja mä kuuntelen musaa ja luen nettiä ja katselen videoita. Se on mun tapa olla kotona.

et sä ole kuullut että älylaitteet pitäis sulkea ajoissa ennen nukkumaan menoa

• Anonyymi kirjoitti:

juurihan sä sanoit että ensi aamuyöllä lasket lampaita täällä jonkun kirjoittajan kaa

Niin lasken, jos satun yöllä heräämään. Sä et lukenu miksi mä nukun huonosti, ja mitä se mulla tarkoittaa. Se ei ole nukahtamisvaikeutta, vaan liian vähäistä unta. Liian aikaisin heräämistä yms.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin lasken, jos satun yöllä heräämään. Sä et lukenu miksi mä nukun huonosti, ja mitä se mulla tarkoittaa. Se ei ole nukahtamisvaikeutta, vaan liian vähäistä unta. Liian aikaisin heräämistä yms.

Aikainen herääminen ja vähäinen uni voivat johtua monista tekijöistä. Tässä muutamia mahdollisia syitä:

1. **Liiallinen fyysinen rasitus**: Kovat treenit, kuten miekkailu ja salilla käyminen, voivat vaikuttaa unen laatuun. Vaikka liikunta on hyväksi, liiallinen rasitus voi aiheuttaa kehon yliväsymystä, mikä puolestaan voi häiritä unta.

2. **Stressi tai ahdistus**: Jos mielessä on paljon ajatuksia tai stressaavia asioita, se voi vaikeuttaa rauhoittumista ennen nukkumaanmenoa, mikä voi johtaa varhaiseen heräämiseen.

3. **Uniympäristö**: Huono uniympäristö, kuten liian kirkas tai meluisa huone, voi myös vaikuttaa unen laatuun. Varmista, että makuuhuoneesi on rauhallinen ja pimeä.

4. **Unirutiinit**: Epäsäännölliset nukkumaanmenoaikataulut voivat häiritä kehon sisäistä kelloa, mikä voi johtaa aikaisiin heräämisiin. Yritä mennä nukkumaan ja herätä samaan aikaan joka päivä.

5. **Kofeiini tai alkoholi**: Liiallinen kofeiinin tai alkoholin käyttö, erityisesti iltaisin, voi vaikuttaa unen laatuun.

6. **Ruoan vaikutus**: Myöhäinen tai raskas ateria ennen nukkumaanmenoa voi myös vaikuttaa uneen.

Jos tilanne jatkuu ja se alkaa vaikuttaa hyvinvointiisi, voisi olla hyvä keskustella asiasta ammattilaisen kanssa. Unenlaatuun voi vaikuttaa monia asioita, ja joskus pieni muutos rutiineissa voi auttaa.

• Anonyymi kirjoitti:

En mä käytä nettiä kotona millään kännykällä, kun mulla on tehokastietokone ja iso näyttö.

• mustasusi kirjoitti:

En mä käytä nettiä kotona millään kännykällä, kun mulla on tehokastietokone ja iso näyttö.

Näen kaikki veetuilutkin kissan kokoisilla kirjaimilla.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

luin kyllä. jää sä tänne odottaa kirsiä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

joo mutta se koskee myös tietokonetta

• Anonyymi kirjoitti:

joo mutta se koskee myös tietokonetta

Mä tykkään kuunnella musaa. Kyllä mua alkaa nukuttamaan ja silloin siirryn sänkyyn. Kuten nyt...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mä tykkään kuunnella musaa. Kyllä mua alkaa nukuttamaan ja silloin siirryn sänkyyn. Kuten nyt...

no mene nukkuu. sä oot toitottanut sitä ihan tarpeeksi. niin laita netti kiinni

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Tulittekin lähes yhtä aikaa orgin kanssa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sinä olet kova poika puhumaan myös puhelimessa??

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Näen kaikki veetuilutkin kissan kokoisilla kirjaimilla.

Pusi,Pusi.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Minä nukahdan parhaiten, jos saan tulla suden kainaloon. Siellä on lämmintä ja suloista. 💤🤗💤

• Anonyymi kirjoitti:

Minä nukahdan parhaiten, jos saan tulla suden kainaloon. Siellä on lämmintä ja suloista. 💤🤗💤

Kiva kun ajattelet niin. 😊🫶

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

jani haluu ajatella että tuo on 18 v teinityttö.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä sä taas sekoitat mua tähän?
        Kerrotko koska mä tulin sun mielestä ja minne.
        Tai miten tulin 😉

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

no näkykö niitä nuoria kauniita naisia ulkona

• Anonyymi kirjoitti:

Tää aloitus on tehty 9 pintaan, mä nukuin sillon.

• Anonyymi kirjoitti:

jani haluu ajatella että tuo on 18 v teinityttö.

No voi voi nyt taas...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No voi voi nyt taas...

mistä sä tiedät ton ikää tai onko blondi timmi sporttimimmi

• Anonyymi kirjoitti:

no näkykö niitä nuoria kauniita naisia ulkona

Ei niitä ulkona näkynyt.

• Anonyymi kirjoitti:

mistä sä tiedät ton ikää tai onko blondi timmi sporttimimmi

En tiedä, eikä sillä ole nyt niin suurta väliä täällä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

eli ei haittaa vaikka olis ollut mies. Niin sekin kelpaa olla sun kainalossa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä oot ku pers'kärpänen Janin kimpussa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sivusta, mulla myös iso LG näyttö pöytätietoneeseen liitettynä. Tosi hyvä ja toimiva pari. Totta Mooses on telkkariki, mutta enimmäkseen roikun tietsikalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä tarkoitat? Sano se suomeksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Sivusta, mulla myös iso LG näyttö pöytätietoneeseen liitettynä. Tosi hyvä ja toimiva pari. Totta Mooses on telkkariki, mutta enimmäkseen roikun tietsikalla.

Kiva! Onko kaareva näyttö? Mulla 4k kaareva 32". On ihan mielettömän hyvä kuva ja värit. Kiva katsoa leffojakin. Mulla ei ole telkkua, mutta videotykki löytyy.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiva! Onko kaareva näyttö? Mulla 4k kaareva 32". On ihan mielettömän hyvä kuva ja värit. Kiva katsoa leffojakin. Mulla ei ole telkkua, mutta videotykki löytyy.

niin voihan sen kaiken vapaa ajan kuluttaa kotona sisällä kuin nähdä ystäviä ulkona

• Anonyymi kirjoitti:

niin voihan sen kaiken vapaa ajan kuluttaa kotona sisällä kuin nähdä ystäviä ulkona

Mitä ystäviä siellä on? Olis joku ihana typy, jota mennä katsomaan, niin vois ulos mennäkin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sama koko muttei kaareva. Käy tosiaankin telkusta. Aika hurahtaa kuin siivillä. Ei tarvi pi pientä tietsikkaa yksin tihrustella. Hoituu tärkeät asiat ja samalla viihteellä.Veetuilut lakaisen roskikseen ,mikä tarkoittaa niiden ilmaamista = ikäänkuinn en.olisi niitä nähnytkään.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mitä ystäviä siellä on? Olis joku ihana typy, jota mennä katsomaan, niin vois ulos mennäkin.

no sun ystäviä joita voisit nähäd. käydä esim kävelemässä, syömässä, leffassa, rupatella. oot sä jani oikeesti noin idiootti

• Anonyymi kirjoitti:

no sun ystäviä joita voisit nähäd. käydä esim kävelemässä, syömässä, leffassa, rupatella. oot sä jani oikeesti noin idiootti

En pysty kun asuvat kaukana. Mutta voi olla jotain hauskaa vielä harrastusporukan kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Sama koko muttei kaareva. Käy tosiaankin telkusta. Aika hurahtaa kuin siivillä. Ei tarvi pi pientä tietsikkaa yksin tihrustella. Hoituu tärkeät asiat ja samalla viihteellä.Veetuilut lakaisen roskikseen ,mikä tarkoittaa niiden ilmaamista = ikäänkuinn en.olisi niitä nähnytkään.

Hienoa. Kyllä pöytäkoneet on edelleen hyviä laitteita. 😊

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En pysty kun asuvat kaukana. Mutta voi olla jotain hauskaa vielä harrastusporukan kanssa.

niin saunailta jossa istut hiljaa syrjässä syömässä yksin makkaraa. miksi et heidän kaa käy ulkona viettämässä aikaa jos ovat sun kavereita

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

niis vaasan kaveri ei jaksanut lähteä sun kaa edes ulos koska on ihramaha

• Anonyymi kirjoitti:

Ei häntä ole iltaelämä kiinnostanut koskaan missään kaupungilla. Minua kiinnostaa kyllä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei häntä ole iltaelämä kiinnostanut koskaan missään kaupungilla. Minua kiinnostaa kyllä.

ja sun toinen vaasan kaveri on rahaton

• Anonyymi kirjoitti:

ja sun toinen vaasan kaveri on rahaton

Hän on kyllä enemmän sen toisen kaveri varsinaisesti.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Hän on kyllä enemmän sen toisen kaveri varsinaisesti.

LOL sun seurassa viihdy kukaan. eli sulla on yksi kaveri ja sekin on sohvaperuna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen mitoittaa omat menonsa ja vapaa-aikansa . Siitä sulle ei olla tilivelvollisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä vitun tenttaaja oot? Pitäskö mun järjestää sulle isomulukkusen engelsmannin kertakäsittely? Saisit molempiin reikiis. Rauhottas kummasti.

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä vitun tenttaaja oot? Pitäskö mun järjestää sulle isomulukkusen engelsmannin kertakäsittely? Saisit molempiin reikiis. Rauhottas kummasti.

😅😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eli ei haittaa vaikka olis ollut mies. Niin sekin kelpaa olla sun kainalossa

Ootko ehtiny käymään kusella ees ku oot tuntikausia hännystelemässä sutta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauanko sulla jatkunu työttömyys vai oletko ottanu rokulia koulusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

LOL sun seurassa viihdy kukaan. eli sulla on yksi kaveri ja sekin on sohvaperuna.

Joo ja ite kyllä viihyt susipalstalla , kaveriks voi hyvällä syyllä luokitella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😊☺️😁😅😂🤣

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

🙄😪

• Kahvi juotu, niin voikin mennä takaisin sänkyyn ja ottaa vähän lisäunta, toivottavasti ei vielä satais lunta.❄️

• Anonyymi

Jäljet jää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jäljet jää.

Selvä jälki jää,kun kusee lumihankeen.

• Missäs se Kirsi oiken mennee? Mukavaa päivää vaan. 😊🍁❄️❤️

• Anonyymi

kai tiesit että se tekee pitkiä työpäiviä ja ei ehdi moikkaa sua. joko janilla alkaa itkupotkuraivarit

• Anonyymi kirjoitti:

kai tiesit että se tekee pitkiä työpäiviä ja ei ehdi moikkaa sua. joko janilla alkaa itkupotkuraivarit

Sitähän te tässä kärkytte. Mutta ei enää kiinnosta kimpoilla.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

kirsi tulee illalla kun sen työpäivä loppuu.

• Anonyymi kirjoitti:

kirsi tulee illalla kun sen työpäivä loppuu.

Ei tullu eilenkään sanomaan hyvää yötä. Että ehkä ei tulekaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei tullu eilenkään sanomaan hyvää yötä. Että ehkä ei tulekaan.

sähän olit eilen onnellinen eli sä vaan valehtelit siitäkin. kirsi on susta mukavista mukavin niin anna hänen tehdä töitä. Töitä hän tekee omien sanojensa mukaan.

• Anonyymi kirjoitti:

sähän olit eilen onnellinen eli sä vaan valehtelit siitäkin. kirsi on susta mukavista mukavin niin anna hänen tehdä töitä. Töitä hän tekee omien sanojensa mukaan.

No mikä hemmetin vartija susta on täällä tullut. Ohjailemassa muiden tunteita ja kaipauksia.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No mikä hemmetin vartija susta on täällä tullut. Ohjailemassa muiden tunteita ja kaipauksia.

itehän sä sanoit että sä olet onnellinen. vittu pitääkö mun taas kopioida sulle mitä oot sanonut

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Jani, tunnistan tuon pillupoliisin tautofonisesta sanavalinnasta mä ja sä tyyliin.Kohta alkaa hikinen kirsikuumotus .Nämähän loisivat sivustoilla kuin lampaat toisiaan matkien. Kuka lohkaisisi osuvimmin. Ai sitä vitutuksen määrää, jos niihin ei reagoida. Se on käsin kosketeltavaa. Itse en ole kertaakaan heille kommentoinut mitään. Kuurupiilosta trollailu ja krooninen pahanilkisyys voitaisiin hyvällä syyllä luokitella mielen sairaudeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

itehän sä sanoit että sä olet onnellinen. vittu pitääkö mun taas kopioida sulle mitä oot sanonut

Vakijengi tittelöi sut potkulla persuuksiin palstan rällä manniskaksi . Onnittelut oikein kohdistuneesta valinnasta.

• Eipä näytä olevan, kuin hulluja paikalla, joten täytyy lähteä nyt itsekin...

• Anonyymi

no lähe. ole hyvä ja mene

• Anonyymi kirjoitti:

no lähe. ole hyvä ja mene

Kikkelix Kokkelix vaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kikkelix Kokkelix vaan.

jos sä uhkailet mennä pois niin mene sitten. sua ei tarvita

• Anonyymi kirjoitti:

jos sä uhkailet mennä pois niin mene sitten. sua ei tarvita

Missä väitin poistuvani kokonaan täältä. Mä lähden nyt live elämään.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Missä väitin poistuvani kokonaan täältä. Mä lähden nyt live elämään.

no mene. mä kävin jo ulkona

• Anonyymi kirjoitti:

no mene. mä kävin jo ulkona

Lähden ihailemaan kauniita nuoria naisia.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Lähden ihailemaan kauniita nuoria naisia.

no mene jo. että ehdit näkee

• Anonyymi

Liikunta auttaa vähän, kireäksi treenaus paljon.

• Anonyymi

Tee kuin minä teen: herään monestikin kolmelta aamukahville virkeänä aamuyöllä... jos on hyvin nukkunut niin on oikein turbo-vaihde päällä aamutuimaan, tai kuin virityskaasuttimen kiihdytyspumppu kaasuttimessa roiskaisee kuin pikkupojan pissa bensaa sylintereihin...

Ja sitten nukkumaan uudetaan 0900 jatkounille...

• Anonyymi

Kaipaan rakkautta

Siulta

• Anonyymi

silloin pitää mennä live-elämään kun töihin pitää mennä. tosin kirsi tekee töitä kotona

• Anonyymi

"Kirsi" 🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Hyvää alkuiltaa Susi Hukkanen

🐈

• Kiitos. Hyvää iltaa kisullekin. 😊

• Anonyymi

Hyvää iltaa👩♥️😊

• Hyvää iltaa sinulle. Kuinka on päivä mennyt? 😊🤗❤️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Hyvää iltaa sinulle. Kuinka on päivä mennyt? 😊🤗❤️

Kirsillä on taas pitkä työpäivä. Luulis olevan väsynyt kún joka päivä on töissä aamusta yöhön.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Hyvää iltaa sinulle. Kuinka on päivä mennyt? 😊🤗❤️

Hyvin hitaasti töissä miten sinulla👩♥️😊

• mustasusi
        Anonyymi kirjoitti:

Töissä täälläkin. Äsken sain juosta aika kovaa, että ei ihan tylsä ilta 😁🫶🤗❤️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

älä vaan kysy mitä kirsi tekee työksensä aamusta iltaan

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

eikö jania kiinnosta monelta kirsin työpäivä loppuu

• Anonyymi kirjoitti:

Mä pääsen tänään yöllä vasta. Mites sulla? ❤️😊

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

jani pitääkö mun kysyä sun puolesta kaikki kun et ite osaa jutella

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Hienoa hyvä sinä👩♥️😊

• Anonyymi kirjoitti:

Hienoa hyvä sinä👩♥️😊

Kiitos. 🤗❤️😊

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

ei lähde tänäänkään kirsillä juttu luistaa. ei ole niin tylsää kun ei vastaa janille

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Pääsin viideltä oli ylitöitä Aijka poikki👩♥️😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

öööööö sähän sanoit että sä oot töissä . no mene toki nukkuu niin ei tartte janin kaa jutella ettet vaan paljasta sun elämästä mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

on se puhelinmyyjän työ rankkaa. vaihda alaa jos puhuminen puhelimessa on noin rankkaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

öööööö sähän sanoit että sä oot töissä . no mene toki nukkuu niin ei tartte janin kaa jutella ettet vaan paljasta sun elämästä mitään

Päivä meni hyvin hitaasti töissä👩😒🍁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivä meni hyvin hitaasti töissä👩😒🍁

ja sua väsyttää vaikka sulla ei ollut kiire. syö vaikka vitamiinejä purkista tohon sun väsymykseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

on se puhelinmyyjän työ rankkaa. vaihda alaa jos puhuminen puhelimessa on noin rankkaa

🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣

tollanen jatkuva väsymys ei ole hyvä juttu ja varsinkin kun kirsi sairastuu helposti. kuitenkin vasta 32 v ja potee jatkuvaa väsymystä vaikka menee yheksältä nukkuu

• Anonyymi kirjoitti:

Onko se raskasta työtä? ❤️😊

• Anonyymi kirjoitti:

Kiva kun voit nyt ottaa rennosti ❤️🤗

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

puhelinmyyjän työ on tosi fyysistä ja rankkaa. istua koko päivä luurit päässä ja myydä ihmisille tavaroita

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

niin ja tätä joka päivä ja jani itkee kun kirsi on hylännyt kun vapaa-aika mene nukkuessa ja levätessä

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ihan muuta työtä ja huomenna jatkuu😊👩♥️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Nukkumaan joutaa kohta😊👩♥️🥱💤

• Anonyymi kirjoitti:

Niin. Mä joudun vielä valvomaan tänään. Kiva kun pääset nukkumaan. 😊❤️🤗❄️🍁

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan muuta työtä ja huomenna jatkuu😊👩♥️

Ok. Hyvä kun on töitä 🤗❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no mene ihmeessä että jaksat olla huomennakin väsynyt

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

jani joo tiedetään että pääset puolen yön aikohin

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Pitää sitä välillä levätä juu👩♥️🥱😊🍁🌌💤

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

niin ei töissä yleensä voi nukkua eli silloin pitää valvoa. pyhä yksinkertaisuus

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ok. Hyvä kun on töitä 🤗❤️

aivan että voi ottaa saikkua ja viettää aikaa frendien saikulla

• Anonyymi kirjoitti:

Pitää sitä välillä levätä juu👩♥️🥱😊🍁🌌💤

Hyvää yötä kivalle 😊🤗❤️😘

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kirsi mahdollisesti tekee jotain laitosduunia, ehkä siivooja tai vaikkapa vt. hoiva-avustaja. Raskasta työtä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kirsi mahdollisesti tekee jotain laitosduunia, ehkä siivooja tai vaikkapa vt. hoiva-avustaja. Raskasta työtä.

Voi ollakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

puhelinmyyjän työ on tosi fyysistä ja rankkaa. istua koko päivä luurit päässä ja myydä ihmisille tavaroita

En usko että ois puhelinmyyjänä.

• Anonyymi

Jännä että saikulla jaksoi olla päivän frendinsä kaa mutta kun töitä pitäis tehdä eli istua koko päivä puhelimessa niin se on tosi rankkaa ja fyysistä työtä

• Anonyymi

jani älä odota kirsiä huomenna kun sillä on taas pitkä työpäivä ja sen pitää levätä sitten koko päivä. ei jaksa enää töiden jälkeen jutella

• Anonyymi

Ja lepäämisen jälkeen juo kahvia. Sitten menee nukkumaan.

• Anonyymi

Ei se liikunta autakaan, jos sitä harrastaa liian myöhään lähellä nukkumaanmenoa. Ainakaan minulla vaan päinvastoin.
      Itse olin eilen iltavuorossa ja olin kymmeneltä kotona. Iltapesujen ja -palan jälkeen menin suoraan nukkumaan tai oikeastaan lukemaan kirjaa sänkyyb, mutta nukahdin aika nopeaan.
      Kuuden aikaan havahduin ja meinasin nousta ylös kun olin menossa klo 9 jumppaan. Päätin kuitenkin pötköttää hetken ja heräsin vasta vähän yli kahdeksan joten jumppakin meni ohitse.
      En ymmärrä miten onnistuin nukkumaan noin pitkät unet, mutta ehkä ne oli tarpeeseen. :)

• Kroppa kyllä tietää milloin kuuluu levätä. Mulla tuo harrastus osuu ilta aikaan. Sille ei oikein voi mitään. Salille menon voin päättää vapaammin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kroppa kyllä tietää milloin kuuluu levätä. Mulla tuo harrastus osuu ilta aikaan. Sille ei oikein voi mitään. Salille menon voin päättää vapaammin.

mä olen ymmärtänyt että se miekkailu loppuu kyllä hyvissä ajoin illalla.

• Anonyymi kirjoitti:

mä olen ymmärtänyt että se miekkailu loppuu kyllä hyvissä ajoin illalla.

Ei lopu hyvissä ajoin. Mä oon monesti vasta 22:30 vasta kotona. Sitten pitää mennä suihkuun ja syödä yms. Onhan mulla pitkä ajomatka kotiin sieltä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei lopu hyvissä ajoin. Mä oon monesti vasta 22:30 vasta kotona. Sitten pitää mennä suihkuun ja syödä yms. Onhan mulla pitkä ajomatka kotiin sieltä.

vali vali. ite olet valinnut tollasen raskaan liikuntamuodon

• Anonyymi kirjoitti:

En mä mitään valita. Se on just parasta kun on raskasta.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En mä mitään valita. Se on just parasta kun on raskasta.

siellä sulle ollaan kilttejä mutta eivät pyydä sua esim kaupungille viettää iltaa. teillä on saunailloissakin ne pyjamat päällä. et sä ikinä pidä normaalivaatteita päällä kun näät sun miekkailukavereita

• Anonyymi kirjoitti:

siellä sulle ollaan kilttejä mutta eivät pyydä sua esim kaupungille viettää iltaa. teillä on saunailloissakin ne pyjamat päällä. et sä ikinä pidä normaalivaatteita päällä kun näät sun miekkailukavereita

Ei siellä ole pyjamat päällä, vaan ihan normi vaatteet.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kroppa kyllä tietää milloin kuuluu levätä. Mulla tuo harrastus osuu ilta aikaan. Sille ei oikein voi mitään. Salille menon voin päättää vapaammin.

Sulla lienee iltavuoro ihan liikkeen sulkemiseen kenties yksiintoista. Pitääkö itse pestä virallinen työasu? Puoliltaöin lienet vasta kotona.Jyväskylästä pimeään yönselkään kotipesää kohti. Ajahan turvallisesti.

• Anonyymi kirjoitti:

Sulla lienee iltavuoro ihan liikkeen sulkemiseen kenties yksiintoista. Pitääkö itse pestä virallinen työasu? Puoliltaöin lienet vasta kotona.Jyväskylästä pimeään yönselkään kotipesää kohti. Ajahan turvallisesti.

Juu suurinpiirtein noin. Kyllä itse huolehdittava varusteista. Kiitos ja hyvää yötä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei siellä ole pyjamat päällä, vaan ihan normi vaatteet.

kuten oli pikkujouluissa. onko toi sun mielestä normi pukeutuminen. anna mun nauraa

• Anonyymi kirjoitti:

kuten oli pikkujouluissa. onko toi sun mielestä normi pukeutuminen. anna mun nauraa

Se oli kokonaan eri asia.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Se oli kokonaan eri asia.

ai teillä pukeudutaan pikkujouluissa pyjamiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko miekkailu raskasta???

• Anonyymi kirjoitti:

Onko miekkailu raskasta???

On se kuntoa vaativaa. Riippuu myös miten varustautuu. Kunto kasvaa siinä samalla.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

On se kuntoa vaativaa. Riippuu myös miten varustautuu. Kunto kasvaa siinä samalla.

mutta edelleen sulla on paino yli 100 kilon. sä oot vuoden jo laihduttanut ja painoa tippunut kuinka paljon

• Anonyymi kirjoitti:

mutta edelleen sulla on paino yli 100 kilon. sä oot vuoden jo laihduttanut ja painoa tippunut kuinka paljon

On tippunut jo 3 kg ja kohta oon alle 100.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

On tippunut jo 3 kg ja kohta oon alle 100.

vuodessa 3 kiloa. se on hyvä tahti

• Anonyymi

Lunta piäisi olla enemmän tyhjien ajatteluitten sijaan. Lumi kun osoittaa Jlumalan mahtavuuden. Tosin lumi on omiaan pakanoille. Pakanat kun sijoittaa enemmän niihin traktoreihinkin. Sade on lahja jota juntti yrittää varastaa.

• Anonyymi

Lääkkeet ottamatta!

• Anonyymi

Upppp

• Anonyymi

Upppp

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      102
      3551
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      312
      1914
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      247
      1727
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      97
      1592
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      414
      1545
    6. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1450
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      428
      1432
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1200
    9. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      38
      1065
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      358
      1030
    Aihe