Cuckold juttujen aloittaminen

Anonyymi-ap

Olen 40+ sopusuhtainen naimisissa oleva nainen. Tekisi mieleni kokeilla tuota mieheni edotusta, mutta miten kannattaisi aloittaa, että koko juttu ei menisi ihan karille ? Asiallisia vastauksia, kiitos.

14

677

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Anna tuon aisurimiehesi suunnitella sessio itse, jos hän on sitä ehdottanutkin. Kannatta kyllä sopia yhdessä, ne jutut mitkä ei käy.

• Anonyymi

Niinpä niin. Osa pareista jää tuohon koukkuun. Jatkossa sitten etsitään uusia kuvioita. Osalle tuo jää yhteen kokeiluun. Voi tulla mustasukkaisuutta tai morkkiksia ja se on sitten siinä. Kokeilemalla tietää. Etsikää joku nuori jantteri tuohon. Miehesi ei tuntisi häntä kilpailijakseen. Ja toisaalta, noista harvemmin löytyy niitä "törkymöykkyjä". Tekevät siten, kuin on sovittu, eivätkä urputa vastaan.

• Anonyymi

Jää koukkuun... todellakin, siis jos kumpikin siitä tykkää. Ei pöllömpi harrastus, kyllä ihmiset tekee huononpiakin juttuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jää koukkuun... todellakin, siis jos kumpikin siitä tykkää. Ei pöllömpi harrastus, kyllä ihmiset tekee huononpiakin juttuja.

Onko kokemusta ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko kokemusta ?

Onhan sitäkin sekä henkilökohtaisesti, että sivusta seuranneena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan sitäkin sekä henkilökohtaisesti, että sivusta seuranneena.

No ketä olet seurannut sivusta?

• Tätä olen itsekin pohtinut kuinka touhun voisi aloittaa ilman että se pilaa avioliittoa. Olemme vaimon kanssa asiasta keskustelleet kun olen tuonut asian esille fantasiana. Vielä emme ole siinä vaiheessa että hankittaisiin vierasta vaimolle.

• Anonyymi

Muutama neuvo tuohon asiaan. Osa näistä olikin tuolla viestiketjussa aikaisemmin. Sopikaa yhteisesti mitä sallitaan ja mitä ei, ja jos jommalle kummalle ei käy, niin se ei sitten kertakaikkiaan käy. Niiden pyörien kanssa ei pidä alkaa seurustelemaan. Stag tai Bull on vain kyrpä, joka tulee, panee ja lähtee, eikä soittele perään. Jos on aiheellista pitää yhteyttä, niin te teette sen. Me kokeiltiin yksi kerta ja sitten summattiin, onko se meidän juttu. Tuo aikaisemman kirjoittajan huomio vaimoa paljon nuoremmasta kolmannesta pyörästä on hyvä.

• Anonyymi kirjoitti:

Muutama neuvo tuohon asiaan. Osa näistä olikin tuolla viestiketjussa aikaisemmin. Sopikaa yhteisesti mitä sallitaan ja mitä ei, ja jos jommalle kummalle ei käy, niin se ei sitten kertakaikkiaan käy. Niiden pyörien kanssa ei pidä alkaa seurustelemaan. Stag tai Bull on vain kyrpä, joka tulee, panee ja lähtee, eikä soittele perään. Jos on aiheellista pitää yhteyttä, niin te teette sen. Me kokeiltiin yksi kerta ja sitten summattiin, onko se meidän juttu. Tuo aikaisemman kirjoittajan huomio vaimoa paljon nuoremmasta kolmannesta pyörästä on hyvä.

Hyviä pointteja. Mitä te päätitte jatkosta yhden kokemuksen jälkeen?

• Anonyymi

Stag ja Bull. Miksei voi käyttää kunnollisia suomalaisia vastineita uros, ori ja sonni? Mistä tämä naurettava amerikkalaisuuden leikkiminen joka saralla suomea puhuttaessa / kirjoitettaessa näin sivumainintana? Vai onko oman kielen sanasto mielessä tosiaan niin köyhä, ettei sitä pysty käyttämään, vaan pitää sekamelskaa vääntää?

• Anonyymi

Meillä tuo on ratkaistu niin, että vaimoa panee joka kerta eri mies. Jännitys säilyy ja minua kiihottaa pillu sitä enemmän mitä enemmän kyrpiä sinne on lauennut.

• Anonyymi

Tuo on varmaan viisasta. Noin menetellessä ei ala syntymään tuota mainittua seurustelusuhdetta.

• Anonyymi

Tuolla konseptilla " kerta ja karkuun" ei tule ongelmia jälkeenpäin. Ja tuolle kolmannelle pyörälle tulee tehdä tuo asia selväksi myös. Sotapojat ovat hyviä, tiedän tuon kokemuksesta.

• Anonyymi

Mikäli mahdollista niin molemmat mukaan,mies näkee naisen nautinnon ja jää se epäilys ettei ole kaikkea kerrottu. Ei altistusta sillä siinä on jo jännitys momenttia kun vieras mies nauttii vaimosta. Nainen on se joka nauttii ja mies saa tyydytyksen naisen nautinnosta.
      Se nuori mies on hyvä pointti, ja ihan turhaa sanoa että nuori mies ei osaa. Reikä takuulla löytyy naisesta nuorella miehellä. Ja nuoressa miehessä on muitakin lisä bonuksia naiselle.
      Komeus ,kyltymättömyys ,kunto jolla jaksaa,lisäksi nuoren miehen spermassa on sitä voimaa mikä saa naisen Loimaan,kiihoittumaan.
      Ainakin meillä on sattunut useampi nuori mies ,jolle vaimoni on ollut ensimmäinen nainen.
      Ja nuoren miehen kyvykkyys,vaimo on saanut spermat pilluun ja nuori mies on jatkanut polkemista eikä stondis ole loppunut siemensyöksyn. Ja kymmenen minuutin päästä on alkanut uudestaan voihkiminen.
      Hyvin harvoin nuorimies on jäänyt vonkaamaan,vaan halu on ollut vaimolla joka on halunnut nuoren miehen uudestaan naimaan.
      Meillä miehet on löytyneet suurelta osin ravintolan tanssi lavalta,sopivasti siideriä vaimolle ja tanssimaan,mies pyydetään pöytään juttelemaan, syyllä että muut miehet pysyvät pois kun mieluinen vieras mies on löytynyt.
      Siitä on helppo pyytää tanssittaja tai tanssittajat jatkoille mökille. Jos se ei käy niin ei ole pelkoa kasvojen menetykseen. Tähän mennessä kaikki miehet on tienneet miksi heidät on pyydetty jatkoille.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe