https://youtu.be/vyEtNriTfZ4?si=elGeFedlGBLeGVNZ
Aivan uskomaton sestominen yhdessä polttopuusäkissä jossa puita on vaivainen yksi pinokuutio!
Tuo määrä polttopuuta kulkee traktorin peräkauhassa.
Pitääkö hölmöinä
41
471
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä se sellainen sestominen on? Eli se sestoaminen on siis polttopuiden mukana säkissä?
Selvennä vähän että mitä yrität sanoa??- Anonyymi
Eikö lahollamäellä ole etukuormaajaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei spurguilla ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasit sitten kysymykseen kysymyksellä. No, eipä siinä sitten sen kummempaa 😏
- Anonyymi
Tuo olisi mukavaa ironiaa pientilallisten puuhastelusta mutta kun ei ole, vaan on totisinta totta, noin täällä maalla pientilalliset ja eläkeläisukot vätvövät.
Maatalousyrittäjillä, koneyrittäjillä ja myös metsätalousyrittäjillä aivan erilainen ralli päällä.
Lyhyt kesä ei vätvöessä riitä jos ei osaa töitään suunnitella.- Anonyymi
Tuusniemi pitää nimetä mahdollisimman pian Vätvöläksi.
- Anonyymi
Sestossa tuli käytyä lönkan ja ykän kulmassa joskus.
- Anonyymi
Kuraperse vie puuta PH kurahaaralle, enon möysään, kohta näkkyy kait vastaanotto möysän hoitamattomassa laanissa.
- Anonyymi
Jos kolmas kausi tubettavista konemiehistä tulee niin toivottavasti tekijät muuttavat tv-sarjan nimeksi Vätvöjät.
- Anonyymi
"Kuraperse vie puuta PH kurahaaralle, enon möysään, kohta näkkyy kait vastaanotto möysän hoitamattomassa laanissa."
Perillä sama puolen tunnin näytelmä kun haroo säkkiä liiteriin, vai rappusten pieleenkö säkin jättää. - Anonyymi
Aikuisella mlehellä on metsätyökoneita kuin Makkosella oli ennen vanhaan linja-autoja silti vätvöö pilkkeitä käsipelissä pieneen liiteriin kuin persesilmään.
- Anonyymi
Mestari ei ole velliperse ruikuttaja narukäsi vaan treenaa kovaa kuntoaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mestari ei ole velliperse ruikuttaja narukäsi vaan treenaa kovaa kuntoaan.
Yhtiön talousvaikeuksien taustalla ovat myös Venäjän Ukrainaan kohdistama hyökkäyssota, inflaatio ja tilojen vuokrien korotukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtiön talousvaikeuksien taustalla ovat myös Venäjän Ukrainaan kohdistama hyökkäyssota, inflaatio ja tilojen vuokrien korotukset.
Kenen yhtiön?
- Anonyymi
Suomen pahenevan kurjuuden kierteen syy näkyy tuusniemeläisten tubettajien Youtube videoilla
Suomalaiset ovat lopettaneet oikean työnteon ja alkaneet leikkimään.
Kaikkiin suomalaisiin on iskenyt kova hinku päästä työnorjuudesta, kylmiltä holveilta ja hikipajoista kotiin leikkimään. - Anonyymi
Jopa tubettaja amskin videoiden sisältö on pelkkää leikkin yllyttämistä.
Satojen tuhansien eurojen arvoisilla traktoreilla on varaa leikkiä pellolla, silti kaikilla on perse auki.
Oikeassa työssä suuret komeat ja mielettömän hintaiset tratorit ovat vain muutamana päivänä kesällä.
Missä ne komeat traktorit ovat ne loput 360 päivää?
Eikö sinne konehalliin pölyttymään riittäsi aivan tavallinen traktori.
https://youtu.be/yMYYJ5j3wuI?si=X1Bprj1cHYDgto4q
"Tämä on kivaa häh häh hääääää"- Anonyymi
Siis nyt spurgu itkee kun ei olekkaan lahollamäellä komeaa konekantaa. hähhäää mik akka.
- Anonyymi
Kun ihan tavallinen umpimieli maalaisukko tai räkättävä pyryharakka lataa yhden kuvaamansa videon Youtubeen ja saa luomukselleen muutaman katsojan niin sisäinen taiteilja kömpii esiin sielun sopukoista niin, että päätä alkaa huimata.
Nyt minä oon taiteilija, sisällöntuottaja, mielipidevaikuttaja, tiijättäkö mikä minä nyt oekeen oon, minä oon jottaen!- Anonyymi
Mestarit näyttää suuntaa aina. Sitähän sinä kadehdit ja ihailet.
- Anonyymi
Seuratkaa kaikki maa- ja metsätilalliset metsämanin jalanjälkiä ja ryhtykää leikkimään ja tuottamaan luomuksia Youtubeen.
Komeat koneet ja upeat maisemat kiehtovat köyhiä.
Koneitakaan ei kuvaaminen kuluta.- Anonyymi
Miten se on sulta pois? Tekeehän naiset Onlyfanssissakin leikkejä.
- Anonyymi
Minä vuan oon jottaen, sinä et oo mittään.
Minulla vuoan on jottaen, sinulla ee oo mittään.- Anonyymi
Se on spurgun ongelma.
- Anonyymi
Ajattelevatko metsämanit ja amskit maaseudusta satukirjaa värittäessään niitä satoja tuhansia ihmisiä jotka täältä satumaailmasta, pelloilta ja metsistä pois ajettiin!?
Ajatelkaa meitä joilla ei ollut samanlaisia kykyjä ja taitoja kuin teillä, eikä kaikilla perämetsiäkään tehdä maalla elämisestä värikästä satua, vaan joka ikinen päivä oli taistelua koko perheen toimeentulosta.
Nyt ollaan arvottomia luusereita mikä missäkin.
Meillä- Anonyymi
Lahomäki siis ajettiin vittuun makaamasta tilalta. En kyllä ihmettele..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli lahomäki on siis sukunimi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Lahomäki siis ajettiin vittuun makaamasta tilalta. En kyllä ihmettele.."
Olipa hieno veto metsämanilta valita uudeksi polttoöljysäiliökseen Italiassa suunniteltu ja Puolassa valmistettu Tango Oil farmarisäiliö.
Ajetaan suomalaiset vasemmistolaiset venkulat tehtaista viittuun makaamaan.
Kyllä me perintöpojat täällä peltojen ja metsien keskellä pärjätään
Eikö se ole teille lahopäille runkkareille aivan oikein? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Lahomäki siis ajettiin vittuun makaamasta tilalta. En kyllä ihmettele.."
Olipa hieno veto metsämanilta valita uudeksi polttoöljysäiliökseen Italiassa suunniteltu ja Puolassa valmistettu Tango Oil farmarisäiliö.
Ajetaan suomalaiset vasemmistolaiset venkulat tehtaista viittuun makaamaan.
Kyllä me perintöpojat täällä peltojen ja metsien keskellä pärjätään
Eikö se ole teille lahopäille runkkareille aivan oikein?Mikäs hätä vasemmistolaisilla spurguilla on kelahan ne elättää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli lahomäki on siis sukunimi?
Lahomäki on pakolaislapsena maatilalle tippunut ja potkittu sitten helvettiin.
- Anonyymi
Jänskättää jotta suapiko saekku saekkuva ja mite paljo. 100 000 euro vuostuloloela voep päevärahuli olla melekose aekamoene.
- Anonyymi
Ansiotulosta se lasketaan.
- Anonyymi
Maksaako koneman kaikista pömpeleistään kiinteistöveroa, tilalla on kaksi asuintaloakin?
- Anonyymi
Meinaatko spurge ettei verottaja tajua verottaa koirankopitkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko spurge ettei verottaja tajua verottaa koirankopitkin.
Kirjoitin spuge, että tilalla on kaksi asuintaloa, koirankopista en tiedä.
- Anonyymi
"Aivan uskomaton sestominen yhdessä polttopuusäkissä jossa puita on vaivainen yksi pinokuutio!
Tuo määrä polttopuuta kulkee traktorin peräkauhassa."
Tämänkin viestiketjun aloituksessa oli vain havainto puusäkki videosta.
Silti havainnon tekstiksi kirjoittaneelle alettiin vittuilemaan.
Kirjoittakaa itse parempia havaintoja. - Anonyymi
Trolli moderaattori on poistanut jo 9 itselleen epäedullista viestiä joissa kerrottiin kuinka kieroa peliä moderaattori pelaa.
Aivan samaa peliä kuin Ylilaudalla moderoidessaan. - Anonyymi
Nyt jo 12 viestiä poistanut?
- Anonyymi
Jo 14 viestiä poistanut.
- Anonyymi
Poistanut aamuvarhaisesta lähtien jo 20 viestiä.
- Anonyymi
Tietääkseni Suomi24 keskusteluun osallistuminen ei vaadi osoite ja henkilötietojen julkaisua!
- Anonyymi
Miksi Ylilaudallakin nettivittuilijana tominut henkilö itse vittuilee nimettömänä kirjoittajille?
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983