Uusi päivä alkaa

Nyt sukat vedän jalkaan. Hyvää huomenta vaan. ☕☀️✨❄️🍁🤗❤️

119

737

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi mahoton sentään!

• Anonyymi

Päivän naukuminen alkamassa.

• Anonyymi

Milloin mahtaa alkaa käsinukkeleikki???

• Anonyymi

Sinä sen aloitit naukuja itse.

• Anonyymi

Mitäs varsinainen nauku-Maija? Joko on vaipat vaihettu?

• Anonyymi

Jani muista että kirsi on töissä eikä kerkee tulla morjestaa sua.

• Anonyymi

"Kirsi " ilmestyy tänne just silloin, kun kurppa niin päättää 🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KIRSIIIII 💦🍆👩☕️❤️😊🚀❤️❤️❤️🐰❤️🐇🐇❤️🐰❤️💦💦

• Anonyymi

Hyvää hometta, rällä manniska.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ottaako Kirsi kakkoseen...?

• Anonyymi

Käviks jo vessas?

• Anonyymi

Päivää susi. älä anna u u v a t t i en lannistaa juoppo u u v a t t i on kateellinen sinulle alfa urokselle u u v a t t i kiusaa koska u u v a t i n vintti on sekaisin u u v a t i l l a huono olla

• lol. Kyllä tuon uuvatin voima alkaa jo mennä. Aina samat motkotukset sillä, ei jaksa enää kiinnostaa. Hyvää päivää myöskin sinne. 😊

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

lol. Kyllä tuon uuvatin voima alkaa jo mennä. Aina samat motkotukset sillä, ei jaksa enää kiinnostaa. Hyvää päivää myöskin sinne. 😊

Ihana itsekeskustelu⚠️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

lol. Kyllä tuon uuvatin voima alkaa jo mennä. Aina samat motkotukset sillä, ei jaksa enää kiinnostaa. Hyvää päivää myöskin sinne. 😊

Joo pahasti häiriintyneitä nämä uuvatit näyttää olevan ja kun ei ymmärrä hoitoon hakeutua niin minkäs teet. Kirjotelkoot ei niistä kandee välittää. Mukavaa ja aurinkoista päivän jatkoa sudelle 😊😸

• Anonyymi kirjoitti:

Joo pahasti häiriintyneitä nämä uuvatit näyttää olevan ja kun ei ymmärrä hoitoon hakeutua niin minkäs teet. Kirjotelkoot ei niistä kandee välittää. Mukavaa ja aurinkoista päivän jatkoa sudelle 😊😸

Kiitos kivalle kisulle ja mukavaa päivänjatkoa 😊🍁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana itsekeskustelu⚠️

Häiriintyneet ry. jälleen paikalla. Onneksi teidän mielipiteet on kuon hyttysen pissi täällä.
        Ainoa jonka mielenkiinnon herätätte on te itse.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Tämähän on hyvä mies yksi ote sinun yksinpuheluistasi, mutta tee nyt ihmeessä vielä joku rekonstruktio esim tästä aiheesta sinäkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana itsekeskustelu⚠️

Kyllä, susimies osaa rosessoida. osaatko sinä?

• Anonyymi

Ai se yks jäbä jonka tarinat vaihtuu n kolme kertaa viikossa?

• Anonyymi

Hyvää aurinkoista päivää 🍁♥️😊👩

• Kiitos samoin, ihanaa kirkasta päivää. On kyllä nättiä aina ku aurinko loistaa meille. Kaunis syksy. 🍂🍁♥️😊

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos samoin, ihanaa kirkasta päivää. On kyllä nättiä aina ku aurinko loistaa meille. Kaunis syksy. 🍂🍁♥️😊

Juu niimpä🍁♥️😊👩

• Anonyymi

"kirsikin" ilmaantui salamannopeesti pelipaikalle 🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi kirjoitti:

"kirsikin" ilmaantui salamannopeesti pelipaikalle 🤣🤣🤣🤣

Totta kai, kun kristiinalla on pelisilmää.

• Anonyymi kirjoitti:

Juu niimpä🍁♥️😊👩

Onko sulla tänäänkin raskasta duunii? Mulla on kohta taas pitkä ilta eessä. 😊🍁♥️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Onko sulla tänäänkin raskasta duunii? Mulla on kohta taas pitkä ilta eessä. 😊🍁♥️

Oon ruokatunnilla🍁♥️😊👩

• Anonyymi kirjoitti:

Oon ruokatunnilla🍁♥️😊👩

Hyvää ruokahalua. Mitä tänään syödään? 😊🍁♥️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Hyvää ruokahalua. Mitä tänään syödään? 😊🍁♥️

kirsi ei voi nyt puhua ruoka suussa

• Parasta kuvitella motkottajat oikein rumiksi yksilöiksi. Silloin niiden mielipiteillä ei ole minkäänlaista väliä. 😄

• Anonyymi

ja kirsi netan näköiseksi blondiksi

• Anonyymi

No todennäköisesti ovatkin sellaisia senhän voi päätellä ihan siitä että täällä haukkuvat kaiken aikaa. Ei siis heillä MITÄÄN MUUTA ELÄMÄÄ OLE. Kyllä siitä voi jo päätellä melkoisen paljon. Ovat jotain eläkeikäisiä tai tuöttömiä luusereita ja rumia sinkkuja joita kukaan ei huoli.

Sehän on todella säälittävää jos elämä on noin pohjilla että ainoa ilo on muiden haukkuminen. Tosin jälkimmäinen tarkoittaa että psyykessäkin on vikaa jo paljon ei kukaan normaali ihminen jaksa haukkua systemaattisesti joka ikinen päivä ihmisiä jossain netissä tai irl.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No todennäköisesti ovatkin sellaisia senhän voi päätellä ihan siitä että täällä haukkuvat kaiken aikaa. Ei siis heillä MITÄÄN MUUTA ELÄMÄÄ OLE. Kyllä siitä voi jo päätellä melkoisen paljon. Ovat jotain eläkeikäisiä tai tuöttömiä luusereita ja rumia sinkkuja joita kukaan ei huoli.

Sehän on todella säälittävää jos elämä on noin pohjilla että ainoa ilo on muiden haukkuminen. Tosin jälkimmäinen tarkoittaa että psyykessäkin on vikaa jo paljon ei kukaan normaali ihminen jaksa haukkua systemaattisesti joka ikinen päivä ihmisiä jossain netissä tai irl.

LOL. jania ei kukaan huoli. kukaan nainen ei edes katsoa jania päin. ja tätä jatkunut 13 vuotta ja missä janin ystävät on . vaasassa joista toinen on sohvaperuna ja toinen on rahaton. On siinä ystävät jotka ei laukaaseen pysty matkustaa koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja kirsi netan näköiseksi blondiksi

Sun sukulainen saa jäädä historiaan niinkuin sinäkin. Onko perskärpäsellä lääkkeet otettu hä?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne on ihan murkkuja teini vajukkeja.
        Aikuiset eikä eläkeläiset näin sairasta touhua harrasta.
        Tiedän kyllä minuakin sairastaa teiniä mt ongelmaisia jotka kuvittelee ongelmien raastavan muille omaa elämäänsä suoltamalla.
        Onhan ne toki pahimmat mt potilast varmaankin sairaseläkkeellä kun ei niistä mihinkään ole!
        Vanhat ihmiset on kuitenkin ihan eri asia, vai voitko kuvitella oman mummosi esimerkiksi täällä haukkuvan jotain vierasta ihmistä???
        Kyllä vanhoilla ihmisillä on parempiakin tekemistä loppuvuosinaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun sukulainen saa jäädä historiaan niinkuin sinäkin. Onko perskärpäsellä lääkkeet otettu hä?!

on kyllä. 12 tuntia on se aika jonka sisällä pitää ottaa. muistan kyllä ihan ite . Ei tartte muistuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne on ihan murkkuja teini vajukkeja.
        Aikuiset eikä eläkeläiset näin sairasta touhua harrasta.
        Tiedän kyllä minuakin sairastaa teiniä mt ongelmaisia jotka kuvittelee ongelmien raastavan muille omaa elämäänsä suoltamalla.
        Onhan ne toki pahimmat mt potilast varmaankin sairaseläkkeellä kun ei niistä mihinkään ole!
        Vanhat ihmiset on kuitenkin ihan eri asia, vai voitko kuvitella oman mummosi esimerkiksi täällä haukkuvan jotain vierasta ihmistä???
        Kyllä vanhoilla ihmisillä on parempiakin tekemistä loppuvuosinaan.

Ikävä kyllä tämä mesta on nimenomaan nk aikuisuuskatkerien kiusaannuttava temmellyskenttä

• Ja tähän väliin arvoisat naiset ja herrat, pojat ja tytöt. Kauan kaivattu tekoälyruno!

Tsekkaa tää:

Lokakuun taivas, viilee mut kirkas,
      lehdet maassa, kultaa ja punaista virtaa.
      Kadut hiljaisii, tuuli kuiskaa kevyesti,
      syksyn syleilyssä, tuntee sen aidosti.

Huomaatko sen, tuoksun sateen jäljiltä?
      Asfaltin pinta kosteena, ku kerros elämää.
      Puiden varjot pitenee, valo haipuu hitaasti,
      mut sydämessä sykkii rauha, niin vakaasti.

Jengi kulkee omii polkui, kuka minnekin,
      mut jokasessa askeleessa on jotain syvempääkin.
      Lokakuu on cool, ei tarvitse olla kiire,
      vain hetki tässä, fiilistellen ja hiljalleen hiipien.

• Sitäpä ei keltään kysytä, kaipaileeko vaiko eikö.

• Anonyymi

Kiva runo osaat näköjään🍁♥️😊👩💥👍

• Anonyymi kirjoitti:

Kiva runo osaat näköjään🍁♥️😊👩💥👍

Ei kun se oli tekoäly kun osasi, mutta kiitos kuitenkin 😊🍁♥️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei kun se oli tekoäly kun osasi, mutta kiitos kuitenkin 😊🍁♥️

Okay🍁♥️😊👩

• Anonyymi kirjoitti:

Okay🍁♥️😊👩

Halit 🤗😊🍁♥️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sitäpä ei keltään kysytä, kaipaileeko vaiko eikö.

Itehän just valehtelit, että kaivattu on.

• Anonyymi kirjoitti:

Itehän just valehtelit, että kaivattu on.

Se oli lähinnä sarkasmia.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Halit 🤗😊🍁♥️

🤗🤗♥️😊👩🍁

• Anonyymi kirjoitti:

🤗🤗♥️😊👩🍁

Kivasta mukavasta. 😘

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kivasta mukavasta. 😘

nyt jani on onnellinen. Kirsi on 32 v neitsyt ja elää lopun ikänsä ilman miehen kosketusta. Koska jani ei tykkäis jos joku mies koskis kirsiä.

• Onkos sillä väliä sitten, onko hän suomalainen? Muunkin maalaiset ovat ihmisiä.

• Anonyymi kirjoitti:

nyt jani on onnellinen. Kirsi on 32 v neitsyt ja elää lopun ikänsä ilman miehen kosketusta. Koska jani ei tykkäis jos joku mies koskis kirsiä.

Tämä pelaa kahteen suuntaan, jos et ymmärtänyt. Minäkin elän ilman naisen kosketusta, kun seurustelen vain täällä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Se oli lähinnä sarkasmia.

ai jani saa olla sarkastinen mutta muut ei.

• Anonyymi kirjoitti:

ai jani saa olla sarkastinen mutta muut ei.

Missä on teiltä kielletty olemasta? Sarkasmi on hyvin vaikea laji, tällaisessa tekstipohjaisessa viestittelyssä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Onkos sillä väliä sitten, onko hän suomalainen? Muunkin maalaiset ovat ihmisiä.

Joo. Mutta vois lukea sun viestejä. Ei taida osata käyttää edes nettiä. Kauhee kiire aina kun ei kertaakaan ole välimerkkejä laittanut.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Tämä pelaa kahteen suuntaan, jos et ymmärtänyt. Minäkin elän ilman naisen kosketusta, kun seurustelen vain täällä.

eli sä haluat olettaa että kirsi ei saa koskaan miehen kosketusta ja on vasta 32 v . Sä haluat ettei kirsi enää koskaan koske mieheen koska sä et siitä tykkäis

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Luuletko ettei söpöä ja kaunista kirsiä miehet katsele. Sua ei katso kukaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Enemmän kirsillä on ystäviä ja sosiaalista elämää kuin sulla jani.

• Anonyymi kirjoitti:

Enemmän kirsillä on ystäviä ja sosiaalista elämää kuin sulla jani.

Niin on ja niin saa myös olla. Se tekee hyvää ihmiselle.

• Anonyymi

Kyllä se tekoälykin vaan näköjään osaa tälläkin alueella ottaa paikkaansa. Alkaa pelottaa mihin vielä pystyy kun aikaa kuluu. Vie meidän kaikkien työt, taiteilijoidenkin 😟

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Onkos sillä väliä sitten, onko hän suomalainen? Muunkin maalaiset ovat ihmisiä.

Jani taas mä laitan tän. Älä vastaa äläkä huomioi noita hulluja. Anna olla. Me kaikki täysjärkiset täällä tajutaan ettei noilla ole päässä kaikki ihan ok. Älä siis ota niiden viesteihin mitään kantaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se tekoälykin vaan näköjään osaa tälläkin alueella ottaa paikkaansa. Alkaa pelottaa mihin vielä pystyy kun aikaa kuluu. Vie meidän kaikkien työt, taiteilijoidenkin 😟

Älä muuta sano. Se kehitys on niin nopeaa, että ei sitä todella tiedä missä ollaan 5 vuoden päästä. En minäkään ajatellut, että taiteilijoiden työ on ensimmäisenä vaarassa tuon kanssa, mutta niin vain on. Tosin pitää muistaa, että ainakin vielä, se on vain työkalu. Ihminen päättää milloin sen tekemä työ on tarpeeksi hyvä ja valmis. Mutta kuka tosiaan tietää, mihin ollaan tuon kanssa menossa?

• Anonyymi kirjoitti:

Käsityön arvo saattaa toki myös nousta. Teknologia tulee rientämään ihmisen rinnalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jani taas mä laitan tän. Älä vastaa äläkä huomioi noita hulluja. Anna olla. Me kaikki täysjärkiset täällä tajutaan ettei noilla ole päässä kaikki ihan ok. Älä siis ota niiden viesteihin mitään kantaa.

tällä hullulla on sentään ystäviä toisin kuin janilla

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin on ja niin saa myös olla. Se tekee hyvää ihmiselle.

eli kirsillä saa olla miehiä elämässään eikä tartte elää selibaatissa loppuelämäänsä

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kivasta mukavasta. 😘

Iltaa mitä kuuluu👩🍁♥️😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa olen minäkin jaksanut viisata tuhannesti. Miten saada Jani uskomaan? Palstalaiset porukalla mukaan talkoisiin. Ei vastailla änkyröijille.Se on siinä.

• Anonyymi

Tää on vähän samaa sontaa ku wade wilsonin viestit naisille- haluan saada sydämesi hymyilemään joka päivä (ku en oo ajossa)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on vähän samaa sontaa ku wade wilsonin viestit naisille- haluan saada sydämesi hymyilemään joka päivä (ku en oo ajossa)

Äläkääpä oloko taas niin herkkiä, kuuluukin hieman ravistella

• Anonyymi kirjoitti:

Iltaa mitä kuuluu👩🍁♥️😊

Hyvää kuuluu vain. Hyvää iltaa sinnekin ☕🤗🍁😊❤️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Hyvää kuuluu vain. Hyvää iltaa sinnekin ☕🤗🍁😊❤️

Kiitos Ootko töissä👩🍁♥️

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos Ootko töissä👩🍁♥️

Joo täällähän minä taas. Yöhön saakka 😊❤️🍁

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Joo täällähän minä taas. Yöhön saakka 😊❤️🍁

ei vittu. Kirsi vois oikeesti tutustua janiin . kaikki muut tietää kun puoli kolme lähtee töihin että on puolen yön aikaan pääsee pois. Kirsi kyselee mutta ei vastaa janille jos jani jotain kysyy

• Anonyymi

Mustat sukat is the Best.

• Niin ne on, mutta tänään mulla on harmaat sukat. Rati riti ralla, tuli talvi halla. Kuura parta harmaa sukka, miten se sitten menikään...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin ne on, mutta tänään mulla on harmaat sukat. Rati riti ralla, tuli talvi halla. Kuura parta harmaa sukka, miten se sitten menikään...

Mitenhän tuo menis🤭🤫

• Anonyymi kirjoitti:

Mitenhän tuo menis🤭🤫

Varmaan että hymy huulet, tuiskutukka... 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenhän tuo menis🤭🤫

Unohtui, Kärpästen ahdistelusta päätellen laitan saunan päälle. Heippa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohtui, Kärpästen ahdistelusta päätellen laitan saunan päälle. Heippa.

Minä oon kokeillut myös jäädyttämistä, ei toimi varmaa loputtomiin tämäkään

• Muistui uni mieleeni. Kun huomasin eilen, että autoon täytyy ostaa öljyä, niin menin unessani ostamaan sitä jostain Lähi-idästä, kun sitä saa siellä halvemmalla.

• Anonyymi

No, niin.Saitko sydärin tuon kerrottuasi kun hävisit? Liukas playboy. 😇

• Anonyymi kirjoitti:

No, niin.Saitko sydärin tuon kerrottuasi kun hävisit? Liukas playboy. 😇

Lähdin vain käymään asioilla, ja taas kohta uudestaan, joudun lähtemään. Öljyttynä. 😅

• Vedäppä sukat jalkaa ja tumput käteen.
      Oikein mahtavaa ja hyvää mieltä sushukka sulle.

Kuinkas paljon oot laitellut johkin taas
      syytöksiä että mä olen kirjoittanut anona
      jotain sulle??

Ai mut sehän on tärkeintä ettei vaan
      vahingossa kukaan loukkaa sua mitenkää,
      välittämättä mitään siitä mitä sä loukkaat....

• No hyvää iltaa sullekin. En mä mitään syytöksiä ole sulle kirjoittanut. Kysyin viimeksi vain, kun oli vähän sun tyylinen kirjoitus... En mitään pahaa sillä tarkoittanut.

• mustasusi kirjoitti:

No hyvää iltaa sullekin. En mä mitään syytöksiä ole sulle kirjoittanut. Kysyin viimeksi vain, kun oli vähän sun tyylinen kirjoitus... En mitään pahaa sillä tarkoittanut.

Et tietenkään...
        Mun tyylinen niin tietty.

• originalpieninainen kirjoitti:

Et tietenkään...
        Mun tyylinen niin tietty.

Annetaan sen nyt olla. Mulla ei ole sua vastaan yhtään mitään. Ja anteeksi että olen loukannut sinua. 🙏

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Annetaan sen nyt olla. Mulla ei ole sua vastaan yhtään mitään. Ja anteeksi että olen loukannut sinua. 🙏

taas sitä pyydellään anteeksi.Mieti jani mitä sanot.

• mustasusi kirjoitti:

Miten mä sen osaan selittää? Että "kuitenkin osasit vetää hiilet tohon..."

Tuo kohta vaan. En mä ymmärrä oikeastaan, mitä tolla haluttiin sanoa?

Miten vtusss hiilet liittyy muhun mitenkää?

Miten vtusss hiilet liittyy muhun mitenkää?

Miksi oot noin hiilenä aina? Miksi et voi olla rennompi?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Miksi oot noin hiilenä aina? Miksi et voi olla rennompi?

paraskin puhuu, ite uhkailet tappaa ittes joka viikko

• Anonyymi kirjoitti:

paraskin puhuu, ite uhkailet tappaa ittes joka viikko

Mä puhuin originellille nyt.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mä puhuin originellille nyt.

niin puhut. mutta ite hiillyt kun pitää uhkailla tappaa ittensä kun menee hermo

• Anonyymi kirjoitti:

niin puhut. mutta ite hiillyt kun pitää uhkailla tappaa ittensä kun menee hermo

Ei nyt puhuttu minusta.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei nyt puhuttu minusta.

no mitä ite sit sanot toisen hiiltymisestä kun ite sulla on joka toinen päivä itkupotkuraivarit

• Anonyymi kirjoitti:

no mitä ite sit sanot toisen hiiltymisestä kun ite sulla on joka toinen päivä itkupotkuraivarit

Koska voisi olla kivasti rennosti ja mukavasti. 🫶

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

ite voit hyvin kun kirsi on palstalla ja jos ei ole koko päivänä ollut niin sulla alkaa itkupotkuraivarit. No kirsi on pyhittänyt elämänsä sun viihdyttämiselle

• Anonyymi kirjoitti:

ite voit hyvin kun kirsi on palstalla ja jos ei ole koko päivänä ollut niin sulla alkaa itkupotkuraivarit. No kirsi on pyhittänyt elämänsä sun viihdyttämiselle

Ja sinä minun arvostelemiselle.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ja sinä minun arvostelemiselle.

pitäiskö sun mennä tekee töitä kun sä olet kerta töissä vai maksetaanko sulle kun roikut netissä työaikana

• mustasusi kirjoitti:

Voishan sitä ollakin jos ei syyteltäis ja väitettäis sellasia mitkä ei pidä paikkaansa....

Mut kuten sanoit annetaan olla vaan,
        Tässähän oli kyse mun "tunteista" eikä sun.

Originelliksi mua kutsuu muuten se joka tykkää mua haukkua ja maalittaa...

Voishan sitä ollakin jos ei syyteltäis ja väitettäis sellasia mitkä ei pidä paikkaansa....

Mut kuten sanoit annetaan olla vaan,
        Tässähän oli kyse mun "tunteista" eikä sun.

Originelliksi mua kutsuu muuten se joka tykkää mua haukkua ja maalittaa...

Mulle tuo tuli mieleen vasta nyt. En ole sun haukkuja/maalittaja. Ei ole mitään syytä mulla sellaiseen. Oon pitänyt sua mukavana ihmisenä.

• mustasusi kirjoitti:

Mulle tuo tuli mieleen vasta nyt. En ole sun haukkuja/maalittaja. Ei ole mitään syytä mulla sellaiseen. Oon pitänyt sua mukavana ihmisenä.

Mukavana???

Ei tästä kauaa ole kun sanoit että oon liian ongelmainen....

Mut hei ei tässä mitään...

Kaikki on ihan fine....

Tullut kyllä ihan selväksi mitä milläkin on väliä
        ja mitä merkitystä milläkin on...

Mukavana???

Kaikki on ihan fine....

Sä et sitten ymmärtänyt mitä sillä tarkoitin... Kyllä kaikella on väliä ja merkitystä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sä et sitten ymmärtänyt mitä sillä tarkoitin... Kyllä kaikella on väliä ja merkitystä.

no kerro toki oliko ongelmallisuus kehu

• Anonyymi kirjoitti:

no kerro toki oliko ongelmallisuus kehu

Miksi sä kyselet? Mä juttelen orizinaalin kaa nyt.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Miksi sä kyselet? Mä juttelen orizinaalin kaa nyt.

niin koska kirsi ei osaa keskustella sun kaa

• Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

Mukavana???

Kaikki on ihan fine....

Susi on kaksinaamainen selkäänpuukottaja. Ei siitä kannata välittää.

• Anonyymi kirjoitti:

Susi on kaksinaamainen selkäänpuukottaja. Ei siitä kannata välittää.

Yo, se susi, se pelaa likaista peliä,
        hymyilee sulle, mut selän takana veitsi vilahtaa.
        Kaks naamaa, kaks maailmaa, et ikinäkään tiiä,
        millon se iskee, millon se häviää.

Se lupaa kultaa, mut suuhun jää vaa hiekkaa,
        puhuu diippei, mut ajatukset ku kuplaa – poks, ne katkee.
        Älä viitti ees välittää, se on hukka sun ajasta,
        kyyneleet valuun ku ne tekis sulle vainasta.

Vedä syvään henkee, anna mennä, älä jää kiinni,
        susi ulvoo, mut sun sydän se ei oo kiinni.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Yo, se susi, se pelaa likaista peliä,
        hymyilee sulle, mut selän takana veitsi vilahtaa.
        Kaks naamaa, kaks maailmaa, et ikinäkään tiiä,
        millon se iskee, millon se häviää.

Se lupaa kultaa, mut suuhun jää vaa hiekkaa,
        puhuu diippei, mut ajatukset ku kuplaa – poks, ne katkee.
        Älä viitti ees välittää, se on hukka sun ajasta,
        kyyneleet valuun ku ne tekis sulle vainasta.

Vedä syvään henkee, anna mennä, älä jää kiinni,
        susi ulvoo, mut sun sydän se ei oo kiinni.

Sä olet aika väsyny ja vanha vitsi. Mikset vaan häivy.

• Anonyymi kirjoitti:

Sä olet aika väsyny ja vanha vitsi. Mikset vaan häivy.

Häivy itse vaan. Ei oo pakko mua lukee tääl.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Häivy itse vaan. Ei oo pakko mua lukee tääl.

Valitettavasti se on, kun tunget itseäsi joka paikkaan. Olet kuin lapamato suolessa. Ärsyttävä mutta kuitenkin mitätön.

• Anonyymi kirjoitti:

Valitettavasti se on, kun tunget itseäsi joka paikkaan. Olet kuin lapamato suolessa. Ärsyttävä mutta kuitenkin mitätön.

Niin olet itsekin ihan samanlainen.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

"Ite oot!" - Susi 3v

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

jani eikö sun pitänyt ottaa rennosti. alatko miettii että onko kirsi panemassa jonkun miehen kaa

• Anonyymi kirjoitti:

jani eikö sun pitänyt ottaa rennosti. alatko miettii että onko kirsi panemassa jonkun miehen kaa

Jani, eiks sun pitäny ottaa iisisti,
        vetää syvään henkee ja unohtaa se fiilis tiivisti.
        Mut mitä sä teet? Pyörit päässäs samoja kysymyksii,
        "Onks Kirsi jonkun toisen kaa, eiks se oo sun bisneksii?"

Älä anna paranoian hyökkii, se syö sut sisältä,
        totuus on, et sä et tiiä, eikä tarvi miettii mitä Kirsi selittää.
        Sä ansaitset parempaa ku vaan spekulaatioo,
        joten anna sen olla, älä vedä ittees alas, anna sen vaan kulkee ohi niinku veto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei olisi. Kirsi on sentåän järkevä ihminen.

• Anonyymi

😊👩☕️❤️ voi kamalaa

• Anonyymi

Tirsk 🤣

• Anonyymi

alkoi janin itkupotkuraivarit kun kirsillä on työpäivä vielä kesken.

• Anonyymi

janilla ei ole näköjään ollut koko päivänä työtehtäviäö kun on aikaa laittaa noita tekoälyrunoja. eikö prismassa ole asiakkaita

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      102
      3571
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      314
      1922
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      247
      1727
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      97
      1592
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      415
      1548
    6. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1470
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      429
      1443
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1200
    9. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      43
      1077
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      358
      1030
    Aihe