Tällainen hörhö soittelee useita kertoja viikossa:
0341089389
https://www.kukasoitti.fi/numero/0341089389
Häiriköivä soittaja 0341089389
6
447
Vastaukset
- Anonyymi
Soitellut minullekin usein. En ole koskaan vastannut.
- Anonyymi
1 a § (13.12.2013/879)
Viestintärauhan rikkominen
Joka häirintätarkoituksessa toistuvasti lähettää viestejä tai soittaa toiselle siten, että teko on omiaan aiheuttamaan tälle huomattavaa häiriötä tai haittaa, on tuomittava viestintärauhan rikkomisesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.
https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1889/18890039001#L24P1a - Anonyymi
Mä estän heti heidän soitot. Tosin niitä soittoja tulee ehkä 1 vuodessa kun onnistuneesti jo operaattori saa heidät blokattua. Numerosta jo näkee että huijari soittelee.
- Anonyymi
Tämä hullu yltyy jos kirjoitat kukasoitti.fi alkaa soitella päivittäin. Soittelee ja menee heti katsomaan onko tullut kommentti.
- Anonyymi
Kun ensimmäinen soitto tulee niin laitan välittömästi eston numerolle. Illalla 22.00 jälkeen kännykkä menee unitilaan, enkä ota puheluita vieraasta numerosta. Tämän opin kun jostain Jamaikan numerosta soiteltiin aamuyön tunteina.
- Anonyymi
Poistaa täältä kommentteja. Jo kaksi poistanut. Numerolla on pelkkiä negatiivisia kommentteja 4 sivua ja yli 2000 katselukertaa. Kylläpä se jostain kertoo.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2172889
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791816Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va731428Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352- 471108
- 991011
- 110896
- 46843
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843