Olisi täydellistä saada kokea pillunnuolentaa joltai kivalta ja mukavalta mieheltä. Ekaa kertaa. Jos kemiat toimisi, niin miks ei menisi pidemmällekkin.(haluaisin kokeilla miehen kanssa, ollut vaan naisten kanssa). Oiskohan täällä avarakatseisia kundeja
Ftm miehelle nuolentaa
7
634
Vastaukset
- Anonyymi
Hei
Olisin kiinnostunut. Oon 38v mies turusta ja rakastan antaa naiselle suuseksiä. Pillu tuntuu mahtavalta kielelssä ja huulissa ja rakastan kuunnella naisen kiihkeää voihkintaa samalla kun nuolen pillua. Olen sinkku joten parisuhdekkin olisi kiva. Oon 9v poika Tahdon kokeilla joten käykö
- Anonyymi
Viestiä suoraan keikkamiehesi (at) gmailpistecom osoitteeseen niin jatketaan sitä kautta
- Anonyymi
Täällä Kuopiosta nuolija. Laita Kik viestiä imurinepalissa
- Anonyymi
Kieliherra(a)meiliboxi.fi palvelee naisia pääkaupunkiseudulla, luottamuksella ja turvallisesti.
- Anonyymi
Laita viestiä ja katsotaan, kik odotanko
kyllä kiinnostaisi erittäin paljon, mikäli olet pks.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4126006- 825346
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484384- 523941
- 523729
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1723447Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1103209Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky613196- 432279
- 492205