Palvelu kraudassa

Anonyymi-ap

Yksi myyjä saa liikkeestä sellasen vaikutelman ettei tee mieli käydä enää.

138

5613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mene sitten johonkin toiseen liikkeeseen ei siinä sen kummempaa.

    • Anonyymi

      Niinhän minä olen mennytkin😅

    • Anonyymi

      Hyvää matkaa.

    • Anonyymi

      Me joilla on rahaa maksaa niin saamme kyllä palvelua liikkeessä kuin liikkeessä.

      • Anonyymi

        Mistä ne liikkeessä sinun rahavarat tietävät? Lyötkö heti tiliotteesi ensimmäisen vastaantulevan myyjän kouraan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ne liikkeessä sinun rahavarat tietävät? Lyötkö heti tiliotteesi ensimmäisen vastaantulevan myyjän kouraan?

        Kyllä Pudasjärvellä tyhjätaskut tiedetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Pudasjärvellä tyhjätaskut tiedetään.

        XD


      • Anonyymi

        Ai jaa pudasjärvellä pitää esittää tili ote ennenkuin saa palvelua no eipä ihme kun katsoo kaupunkin touhua


    • Anonyymi

      Näin on.

      • Anonyymi

        Näin on. Rahalla ja maineella pääsee. Jos oot tunnettu kommari niin kaikki tietää ei sulla rahaa ole


    • Anonyymi

      Suosittele sitten jotain rautakauppaa.

    • Anonyymi

      Oulusta löytyy rautakauppoja hyvän palvelun kera.

      • Anonyymi

        Kaukana on.


    • Anonyymi

      Mutta halvempaa ja hyvä palvelu.

    • Anonyymi

      Itte käyn petteriltä ostamasa

    • Anonyymi

      Kraudassa omistajan vaihtuessa olis pitänyt myyjätkin vaihtaa.

      • Anonyymi

        Onneksi vaihtu edes omistaja, kun oli pakko.


    • Anonyymi

      Itse olen käynyt täällä asioimassa vanhan ja uuden kauppiaan aikana ja palvelu on ollut aina erinomaista, jopa verrattuna Oulun ja muiden paikkakuntien liikkeisiin.

    • Anonyymi

      Oulussa kyllä myyjät ovat ystävällisiä verrattuna Pudiksen rautakauppaan.

      • Anonyymi

        Oulussa myyjät eivät myöskään tunne teitä Pudiksen perseaukisia muuten kuin hajun perusteella!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oulussa myyjät eivät myöskään tunne teitä Pudiksen perseaukisia muuten kuin hajun perusteella!

        Pudasjärven palvelut on täyttä kuraa ei ihme että on niin junttila


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pudasjärven palvelut on täyttä kuraa ei ihme että on niin junttila

        Ei kait tuommonen juntti mitää hyvää palvelua ansaisekkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kait tuommonen juntti mitää hyvää palvelua ansaisekkaan.

        Ettehän te osaa juntit palvella.asiakkaita ootte niin saatanan pystymetsästä haettu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kait tuommonen juntti mitää hyvää palvelua ansaisekkaan.

        Ja se on huomattu k-kaupassa myyjät on kuin kyrvän nieleitä on siinä kauppiaalla oikea juntti porukka töissä


    • Anonyymi

      Aloittaja saisi hakea K-Raudasta lämpimän pipon päähän ja vetää sen syvälle päähän!
      Hanskojakin löytyy.

      • Anonyymi

        Taitaa olla aloittajalla krooninen eturauhastulehdus


    • Anonyymi

      Kun 70-luvun alkupuoliskolla pääsin kaupan alalle kesätöihin, muistan esimiehen tähdennyksen, että "asiakas on aina oikeassa, vaikka vi...un haistattaisi". Olin silloin viriili, juuri sukukypsäksi tullut nuori mies ja joskus kävi mielesä, että tulispa semmonen runsaspovinen blondi ja toteuttas esimiehen tähdennyksen. No aikaa on kulunut ja viriiliys muuttunut seniiliydeksi. Silti tuo tähdennys kiehtoo edelleen....

    • Anonyymi

      Yksi myyjä saa liikkeen vastenmieliseksi.

      • Anonyymi

        Voi kun minä olen nyt niin mieleni pahoittanut, Tarvitko terapiaa?


    • Anonyymi

      Ai täälläkin on K-raudan asiakaspalauteportaali....

    • Anonyymi

      Vaikutta sille, että aloittaja ei ole saanut tuotetta alle nettohinnan. Tingannut itkunpiukealla äänellään, tinkaamasta päästyäänkin. Väittänyt, että Bauhausista Oulusta saa saman tuotteen kolme euroa edukkaammin. Ja lähtenyt lopulta mielensä pahoittaneena ulos ja avannut suomi24....

    • Anonyymi

      Väärin arvattu.

    • Anonyymi

      Surkeaa palvelua

      • Anonyymi

        Ei sitä velaksi enää ostella, sinulla entisetkin maksamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä velaksi enää ostella, sinulla entisetkin maksamatta.

        Pitää kai sitä tulojakin olla, että voi maksella 200k€:n velkoja poies hiljalleen. Ei kai sitä jokaiselle noin suuria summia annettaisikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää kai sitä tulojakin olla, että voi maksella 200k€:n velkoja poies hiljalleen. Ei kai sitä jokaiselle noin suuria summia annettaisikaan.

        Paljompa olet ulosottomaksuja ja korkoja saanut kerrytettyä! Ei siihen tosiaankaan kaikki pysty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljompa olet ulosottomaksuja ja korkoja saanut kerrytettyä! Ei siihen tosiaankaan kaikki pysty.

        No kerro ihmeessä paljonko sinulla on?
        Minulla ei yhtään


    • Anonyymi

      No minähippä sanon että ikinä en ole kraudasta velaksi ostanut.

      • Anonyymi

        Kaikkea saa kysyä, tarvittaessa osamaksulla.


    • Anonyymi

      En minäkää oo velaksi ees pyytänyt.

    • Anonyymi

      Aikoinaan kun on oli torilla kaksi grilliä, ei Kynkään grilli vaan se toinen jonka nimeä en muista niin tuli ostettua kärkkäreitä sippivihkolle noin kymmenvuotiaana. En tiiä miten se edes möi meille. Kai se nainen oli niin rahapulassa. Jossain vaiheessa se soitti sitten kotiin, että pitäs maksaa nuo makkarat jo pois. Äiti oli vihainen mulle ja myös grillinpitäjälle kuinka sitä pikkupojille makkaraa myydään velaksi.

      Tupakkaa ostettiin lähes joka paikasta itse väärennetyllä lapulla jonka mukaan ostettiin muka tupakkaa isälle. Piti aina kytätä kuka oli myymässä, koska kaikki ei myynyt. Homo-Manelta sai tupakkaa aina. Minä ostin Manelta tupakkaa ainakin siltä huoltoasemalta mikä oli ennen Parkkilantien ja Kuusamontien risteyksessä, sekä Unionila mistä tuli sitten myöhemmein Koillisportti. Manelta sai tupakkaa, mutta kaikki tiesi mitä miehiä hän on ja aina puistutti millä silmällä hän meitä pikkupoikia kattoi. Monet kylän pojat kävi Manen luona kattomassa pornoa.

      • Anonyymi

        K-Raudassa ei myydä tupakkaa.


    • Anonyymi

      Ja se yksi myyjä pilaa koko kaupan.

      • Anonyymi

        Voisko joskus olla peiliin katsomisen paikka?


    • Anonyymi

      Useampi

    • Anonyymi

      Meidän mielestä yksi asiakas käydessään pilaa kaikkien päivän.

      • Anonyymi

        Meidän mielestä siellä saa hyvää palvelua


    • Anonyymi

      On kuulemma oikeasti niin kallis kauppa että kannattaa hakea satsit Oulusta.

      • Anonyymi

        On kuulemma kallista rahattomille Kelan asiakkaille!


      • Anonyymi

        Köyhälle kaikki on kallista.


    • Anonyymi

      Kallis kauppa ja huono palvelu.

      • Anonyymi

        Rahattomille kaikki on kallista, palvelun suhteen niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan! Perseaukisten ei ole pakko mennä mihinkään kauppaan. Kukaan ei jää kaipaamaan.


    • Anonyymi

      Oulusta saa halvemmalla plus hyvällä palvelulla,joten säästyy rahaa muuhunkin👍

      • Anonyymi

        Pappa pääsee Kelan tilipäivänä Ouluun örmimään! Unelmia pitää olla, milloin Rukalla, milloin Oulussa. Kyllikin viereen on hyvä nukahtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pappa pääsee Kelan tilipäivänä Ouluun örmimään! Unelmia pitää olla, milloin Rukalla, milloin Oulussa. Kyllikin viereen on hyvä nukahtaa.

        No miten sinulla?


    • Anonyymi

      Tilasin juuri netin kautta halvemmalla.

      • Anonyymi

        Mitä tilasit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tilasit?

        Varmaan se tilasi TEMUsta


    • Anonyymi

      Väärin arvattu.

    • Anonyymi

      Joo,kannattaa ottaa lopputili jos kerta ei työ kiinnosta,tupakalle vaan varaston puolelle.

      • Anonyymi

        Häh kuka?


    • Anonyymi

      Työ ei maistu.

      • Anonyymi

        Kellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kellä?

        Pudasjärvi takapajula juntteja täynnä😥😥😥


    • Anonyymi00068

      Pudiksen K-rauta pitäs siirtää keskustaan,kokeilla olisko sitten kävijöitä.

      • Anonyymi00069

        Elikkä minne?


    • Anonyymi00070

      Vaikka entiseen m- kaupan kiinteistöön ja onhan siellä muitakin tyhjillään olevia paikkoja.

    • Anonyymi00071

      Muuten hyvä paikka,mutta onkohan jo niin huonokuntoinen.

    • Anonyymi00072

      Yks ja sama onko aspat naama norsunvitulla vai väkisin väännetyllä feikkihymyllä palvelemassa kunhan saa tuotteen mitä tarvii ja sillä selvä.

      • Anonyymi00073

        Vaan on niin kallis putiikki ettei toista.


    • Anonyymi00074

      Siellä on lapin lisää pistetty hintoihin.

      • Anonyymi00075

        nelijä kertaa viikkoon kun hakee puutteita oulusta ja rovaniemestä, niin, ei se kait ole tullut sen halvenmaksi. nimim;KOkemusta on,


      • Anonyymi00076
        Anonyymi00075 kirjoitti:

        nelijä kertaa viikkoon kun hakee puutteita oulusta ja rovaniemestä, niin, ei se kait ole tullut sen halvenmaksi. nimim;KOkemusta on,

        Juuri noin. Kävin viime viikolla pari kertaa K-Raudasssa, kaikki löytyi mitä tarvitsin ja palvelu pelasi.👍


      • Anonyymi00079
        Anonyymi00075 kirjoitti:

        nelijä kertaa viikkoon kun hakee puutteita oulusta ja rovaniemestä, niin, ei se kait ole tullut sen halvenmaksi. nimim;KOkemusta on,

        Ei kait sitä niin montaa kertaa tarvii hakea,tuopi kerralla viikon tarpeet.


    • Anonyymi00077

      Hyvin on kraudassa aina hommat hoitunu. Ei kannata joka asiasta valittaa ja vaahdota. Mee ja osta mitä tarvit ja sillä siisti. Ei tarvi joka mutkassa pokkuroida ja kumarrella. höpöhöpö.

    • Anonyymi00078

      Oulun Bauhausissa palvelu pelaa ja hinnat on kohdillaan.
      Haen monesti sieltä tai tilaan.
      Kotiinkuljetuskin Pudasjärven rautakaupassa maksaa maltaita ja vähän päälle.

    • Anonyymi00080

      Kuka nyt Kraudasta ostaa ku muualta saa halavemmalla hyvän palvelun kera.

      • Anonyymi00081

        Kovaa taloudellista tulosta näkyy rautakauppa tekevän! Perseaukiset ulisijat saavat pysyä jatkossakin kaukana kaupasta.


      • Anonyymi00082
        Anonyymi00081 kirjoitti:

        Kovaa taloudellista tulosta näkyy rautakauppa tekevän! Perseaukiset ulisijat saavat pysyä jatkossakin kaukana kaupasta.

        Näin on! Pysymme jatkossakin ulisemassa täällä. Emme myöskään astu kuraisilla kengillä sotkemaan teidän lattioita. Kovaa tulosvuotta toivottaen : ulisijoiden lupi.


      • Anonyymi00083
        Anonyymi00082 kirjoitti:

        Näin on! Pysymme jatkossakin ulisemassa täällä. Emme myöskään astu kuraisilla kengillä sotkemaan teidän lattioita. Kovaa tulosvuotta toivottaen : ulisijoiden lupi.

        Yksi ammattivonkuja voi pysyä kaukana kaikkien ihmisten lattioiden sotkemisesta! Ethän sinä käy muutenkaan missään Pudiksen kaupassa, kaikki on Pudiksella aina päin p..estettä sinun mielestäsi.


      • Anonyymi00084
        Anonyymi00081 kirjoitti:

        Kovaa taloudellista tulosta näkyy rautakauppa tekevän! Perseaukiset ulisijat saavat pysyä jatkossakin kaukana kaupasta.

        Varo vain ettet sinä muutu peraukiseksi kun kovin patuleeraat kraudassa.


      • Anonyymi00085
        Anonyymi00084 kirjoitti:

        Varo vain ettet sinä muutu peraukiseksi kun kovin patuleeraat kraudassa.

        Ei taida olla massia,itse on se persaukinen ettei ole varaa kuin käydä katsomassa kraudan ovella.


      • Anonyymi00086
        Anonyymi00085 kirjoitti:

        Ei taida olla massia,itse on se persaukinen ettei ole varaa kuin käydä katsomassa kraudan ovella.

        Miten lie luottotietonsa menettäneellä, kymmenessä paikassa yhtäaikaa asuvalla kaikkien alojen mestarilla, tuo massin laita?


    • Anonyymi00087

      Eipä oo ikinä luottotiedot menny niinku sulla,ja asuinpaikkakin on yks ja sama,aloja kyllä hallitsen useampia myöskin Massia riittää. Nyt tämä kyllä meni K-rauta aiheesta ihan muualle ,mutta olkoon nyt.

    • Anonyymi00088

      niin,ja Sama täällä.Tahi tuoolla. , että kuuluuko.?Mi-tään en osta , selviskö.?

    • Anonyymi00090

      Mitä sinä sönkötät,sano asiasi kunhan olet selvin päin.

    • Anonyymi00091

      Kyllä se M-kaupan rautaosasto palveli ensiluokkaisesti verrattuna ”oikeaan” rautakauppaan.

      • Anonyymi00092

        Siellä oli palvelu ensiluokkaista.


      • Anonyymi00093
        Anonyymi00092 kirjoitti:

        Siellä oli palvelu ensiluokkaista.

        Sanoo hyvä veli lestadiolainen.🤣🤣🤣


      • Anonyymi00101
        Anonyymi00092 kirjoitti:

        Siellä oli palvelu ensiluokkaista.

        Myyjä oli M- kaupassa kuin sketsi ohjelmassa hautausurakoitsija yhtä vakavailmeinen ,kai kyrsi palvella syntisiä asiakkaita.😅😅😅😅


      • Anonyymi00102
        Anonyymi00101 kirjoitti:

        Myyjä oli M- kaupassa kuin sketsi ohjelmassa hautausurakoitsija yhtä vakavailmeinen ,kai kyrsi palvella syntisiä asiakkaita.😅😅😅😅

        Se on tämä henkilö jälleen aktivoitunut jolle elämä on niin vastenmielistä .


    • Anonyymi00094

      En minä ainakaan vielä ole lestadiolainen.

    • Anonyymi00095

      Ranualla on edullinen rautakauppa ja siellä todellakin saa hyvää palvelua.

    • Anonyymi00096

      Käsittämättömän huonoa palvelua Pudasjärvellä jokaisessa kauppaliikkeessä pois lukien Tokmanni ja Koillistele.

    • Anonyymi00097

      Ei kaikista ole palvelualalle,mutta jos ei homma kiinnosta niin kouluttaudu muulle alalle,onhan niitä mahdollisuuksia.

    • Anonyymi00098

      Kraudassa myyjät vähenee.

      • Anonyymi00099

        Talvilomia pitävät ja harrastavat perheineen talvisia aktiviteetteja, siinä ohessa saa tietomehet kirjoitella tylsistyksissään arvioita, miten maailma mataa.


    • Anonyymi00100

      Niin ja jos ei ole asiakkaita niin mitäpä sitä turhaan myyjiä seisottaa.

      • Anonyymi00103

        Eihän siellä ole kellään varaa ostaa mitään!


    • Anonyymi00104

      Jokohan Pudiksen kraudassa on palvelu parantunut?

      • Anonyymi00105

        Jokohan pääkopassasi on......


      • Anonyymi00106

        Tuskinpa vain. Aivan anhitonta palvelu kaikissa kylän kauppaliikkeissä.


      • Anonyymi00107
        Anonyymi00106 kirjoitti:

        Tuskinpa vain. Aivan anhitonta palvelu kaikissa kylän kauppaliikkeissä.

        Onko kuupan hoito jäänyt hunningolle?


      • Anonyymi00108
        Anonyymi00107 kirjoitti:

        Onko kuupan hoito jäänyt hunningolle?

        Kyllä siinä alkaa hummeetivesi kiertämään väärään suuntaan kun K-rauta on kylän ainoa rautakauppa.


      • Anonyymi00109
        Anonyymi00108 kirjoitti:

        Kyllä siinä alkaa hummeetivesi kiertämään väärään suuntaan kun K-rauta on kylän ainoa rautakauppa.

        Ai on vai ?


    • Anonyymi00110

      Kyllähän se on onneton puoti.

    • Anonyymi00111

      Se pitäs olla että myyjät vaihtoon muutaman vuoden välein.

    • Anonyymi00112

      Six Seven 🙃

    • Anonyymi00113

      Arka myyjä kraudassa tai laiska,lähtee vain varaston puolelle sätkälle.

    • Anonyymi00114

      Nainen? kait?

      • Anonyymi00115

        Myyjät on fiksuja ,mutta asiakkaat täysmulkkuja ,siinä se on syy .🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi00116
        Anonyymi00115 kirjoitti:

        Myyjät on fiksuja ,mutta asiakkaat täysmulkkuja ,siinä se on syy .🤣🤣🤣🤣🤣

        Sanoo myyjä kraudasta.


    • Anonyymi00117

      Niin kallis kauppa että ei siellä voi käydä.
      Sehän onkin K-maatalous lantapuntareille.

    • Anonyymi00118

      Kyllä rautakaupassa on kesällä mukava asioida.
      Ilmastointi pelaa ja palvelu on viileää.

      • Anonyymi00121

        Olisipa tänäänkin voinut mennä käymään K-raudassa.
        Sen verran lämmin oli!


    • Anonyymi00119

      Pudiksen krauta on varmasti suomen huonoin.

      • Anonyymi00120

        Varmasti jossain on huonompikin.


    • Anonyymi00123

      Kun sais ees viileää palvelua,mutta vaikka itse valitsee tuotteen ja kävelee kassalle maksamaan niin myyjä lähtee takahuoneeseen,tupakantuska vissiin niin kova.....

    • Anonyymi00124

      Kyllä meitä on palveltu aina hyvin, ammattitaitoisesti ja pioteetillä. Hinnatkin kohdallaan ja monipuolinen valikoima. Suosittelut annamme.

    • Anonyymi00125

      Minä käyn Kiimingistä pudasjärven K-raudassa hyvän palvelun ja hintojen vuoksi.

      • Anonyymi00126

        Hyvä kello kauas kuuluu. Meidän perhe käväisee myös aika-ajoin, tosin asumme nyt Haukiputaalla.

        Aina mökkimatkalla poikkeamme myös joka tapauksessa. Erittäin onnistunut kokonaisuus.


      • Anonyymi00128

        Et kyllä varmasti käy. Bauhausiin menet kuitenkin.


      • Anonyymi00131
        Anonyymi00126 kirjoitti:

        Hyvä kello kauas kuuluu. Meidän perhe käväisee myös aika-ajoin, tosin asumme nyt Haukiputaalla.

        Aina mökkimatkalla poikkeamme myös joka tapauksessa. Erittäin onnistunut kokonaisuus.

        Ja huono vielä kauemmaksi.


    • Anonyymi00127

      Kyllä on hyvä palvelu rautakaupassa.

    • Anonyymi00129

      Jopa nyt myyjät kehuvat kauppaa jossa ovat töissä,kukapa se kissan hännän nostaa jos ei kissa ite.

      • Anonyymi00132

        Kuluneita sutkautuksia.


    • Anonyymi00133

      Vaan silti monta kertaa asiaan sopivia.

      • Anonyymi00134

        Näsäviisautta.


    • Anonyymi00135

      Höpöhöpö,näsäviisaus on aivan eri asia😃

    • Anonyymi00136

      Facebookissa kehutaan paikallisia yrityksiä.
      Eipä kukaan kehu K-Rautaa!

    • Anonyymi00137

      Älkää valittako! Hienoa, kun on paikkakunnalla K-Rauta. Eivät nämä palvelut mikään itsestäänselvyys ole! Aina kai sieltä löytyy toinenkin myyjä, jos yksi ei miellytä.

      • Anonyymi00138

        On se hieno kauppa ja hyvä palvelu.


    • Anonyymi00139

      Kauppa on kyllä hieno,mutta ei myyjä(t)

      • Anonyymi00144

        Käypä joskus Bauhausissa ja ihmettele.


    • Anonyymi00140

      Palvelu ei oo hyvä jos myyjä lähtee tupakalle kun asiakas tulee maksamaan valitsemaansa tuotetta.

      • Anonyymi00141

        En polta.


    • Anonyymi00142

      Monenlaista kitinää näkyypi olevan. Pelkkää hyvää kuullut tästä paikasta ja tarvitsemat palvelut sekä remonttitavarat saatu ongelmitta👍

    • Anonyymi00143

      On siinä kaupassa kyllä kaks semmosta myyjää etteivät varmasti tee töitänsä jos ei oo omistaja paikalla,jos tekevät sittenkään.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      191
      1980
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      123
      1081
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      785
    5. 58
      776
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      690
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      512
    Aihe