Jos joitain pareja kiinnostaa niin ottakaa yhteyttä mun S-Postiin [email protected]. Pyytäisin kuvia itsestänne että tiedän teidän olevan oikeita ihmisiä sit.
Kaipaako kukaan apumiestä?
9
382
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä on vapaa ja asiallinen ja rehellinen ja terve ja luotettava ja hellä setä !
- Anonyymi
Pitäisihän se nyt vähän ennalta tietää, mitä ikäluokkaa ja miten varustettu Pirkkamies on.
- Anonyymi
199 cm 26v ja 19 cm kalu
- Anonyymi
Raksalle tarvis apumiestä. Kelpaako sellainen jobi.
- Anonyymi
Joo pirkkamies apupoika voit tulla kääntämään kompostin ja tekemään piha-aidan loppuun. Sitten voitkin painua vittuun että saadaan olla muijan kanssa rauhassa.
- Anonyymi
Laita se laiska lorttos hommiin. Sillähän on kompostikasasta kokemusta, kun sun kans elelee.
- Anonyymi
No miks sitten vastasit tänne? :-D Olisit yhtä hyvin voinut olla vastaamatta.
- Anonyymi
Pirkkamieshän kuulostaa erittäin hyvältä!
- Anonyymi
Juu voisit tulla kaveriksi suulin katon tekoon
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803