Injektiolääke

Anonyymi-ap

Sitä suositellaan mulle mut en tiiä vielä suostunko onko mitään kokemuksia porukalla? Uskaltaako hyväksyä sen käyttöön?

33

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Psykoosilääkkeitä siis injektiolla pitäs rueta ottaa varmaan siks ku ominpäin lopettelen aina välillä noita lääkkeiden popsimista

      • Anonyymi

        No siinähän se vastaus oikeastaan on.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        http://www.antipsychiatry.org/jenelle.htm
        "Why is this young woman using a wheelchair?: She has tardive dyskinesia - caused by psychiatric drugs. "
        Voi aiheuttaa pysyväksi jäävän liikehäiriön.

        Siis voi aiheuttaa, ei välttämättä aiheuta.
        Mikä vaan voi aiheuttaa mitä vaan, siltikään ei välttämättä aiheuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        http://www.antipsychiatry.org/jenelle.htm
        "Why is this young woman using a wheelchair?: She has tardive dyskinesia - caused by psychiatric drugs. "
        Voi aiheuttaa pysyväksi jäävän liikehäiriön.

        Eikö todellakaan ole näinä kännykkäkameroiden aikana yhtään tuoreampaa materiaalia näistä tapauksista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        http://www.antipsychiatry.org/jenelle.htm
        "Why is this young woman using a wheelchair?: She has tardive dyskinesia - caused by psychiatric drugs. "
        Voi aiheuttaa pysyväksi jäävän liikehäiriön.

        Nuori ja nuori, eikös hän ole jo viiskymppinen? Mitäs hänelle kuuluu nykyisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö todellakaan ole näinä kännykkäkameroiden aikana yhtään tuoreampaa materiaalia näistä tapauksista?

        https://www.youtube.com/watch?v=gobtYbZO1jo
        Psykiatrit pakkosyöttävät näitä kemikaaleja ihmisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=gobtYbZO1jo
        Psykiatrit pakkosyöttävät näitä kemikaaleja ihmisille.

        Missä kohtaa tässä pakkosyötetään sitä lääkettä, eikä tämäkään nyt mitenkään niin hirveän uudelta videolta vaikuta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kohtaa tässä pakkosyötetään sitä lääkettä, eikä tämäkään nyt mitenkään niin hirveän uudelta videolta vaikuta.

        Kyse oli lääkkeen haittavaikutuksesta. Noita samoja lääkkeitä pakkosyötetään ihmisille.


    • Anonyymi

      Jos ihminen ei suostu lääkkeitä syömään, voivat ammattilaiset vaihtaa pillerit injektioon.
      Toisaalta injektio on helpompi myös sen saajalle, ei tarvitse muistaa ottaa lääkkeitä, käy vaan piikillä silloin kun aika on.
      En ala neuvomaan ketään, alkaako käyttämään vai eikö, se on potilaan ja lääkärin välinen asia.

      • Anonyymi

        Minä jouduin samoista syistä piikille, ja en suosittele. Siitä ei pääse eroon. He käyvät kotonani piikittämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä jouduin samoista syistä piikille, ja en suosittele. Siitä ei pääse eroon. He käyvät kotonani piikittämässä.

        Vuosia sitten kävin itse hakemassa piikin silloisesta terveyskeskuksestani.
        Ostin itse ampullit, joita säilyttivät hoitajan jääkaapissa, ja kerran kuukaudessa kävin piikitettävänä. Tosin sitä ei jatkunut kovin pitkään, kun lakkasin käymästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuosia sitten kävin itse hakemassa piikin silloisesta terveyskeskuksestani.
        Ostin itse ampullit, joita säilyttivät hoitajan jääkaapissa, ja kerran kuukaudessa kävin piikitettävänä. Tosin sitä ei jatkunut kovin pitkään, kun lakkasin käymästä.

        Olitko testannut sitä lääkettä eka pillerinä vai suoraan vaan injektioon pelkään niitä haittoja et entä jos tuleekin uudesta lääkkeestä ja sitä injektiota ei sit saakkaan peruutettua jne


      • Anonyymi

        Mua ne ei injektiolla uhannu vaan pakkohoidolla.Piti sitte suostua lääkkeitä syömään.Mutta en kuiteskaa oikiasti syönytkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua ne ei injektiolla uhannu vaan pakkohoidolla.Piti sitte suostua lääkkeitä syömään.Mutta en kuiteskaa oikiasti syönytkään.

        Voivatko lääkärit pakottaa pakkohoitoon, jos ei syö kolesterolilääkkeitä tai verenpainelääkkeitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voivatko lääkärit pakottaa pakkohoitoon, jos ei syö kolesterolilääkkeitä tai verenpainelääkkeitä?

        Ehkä muille ihmisille vaarallisen henkilön voi laittaa pakkohoitoon eli eristää yhteiskunnasta se on sitten eri asia saako mitään hoitoa mihinkään. Ihmisen fyysinen kokemattomuus on mainittu mm. nurnbergin sopimuksessa eriasia taas noudatetaanko sitä, mutta koskee yhtälailla kaikenlaista tahdosta riippumatonta lääkitystäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä muille ihmisille vaarallisen henkilön voi laittaa pakkohoitoon eli eristää yhteiskunnasta se on sitten eri asia saako mitään hoitoa mihinkään. Ihmisen fyysinen kokemattomuus on mainittu mm. nurnbergin sopimuksessa eriasia taas noudatetaanko sitä, mutta koskee yhtälailla kaikenlaista tahdosta riippumatonta lääkitystäkin.

        Antaisivat eutanasian. Sekin on parempi kuin neuroleptit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä muille ihmisille vaarallisen henkilön voi laittaa pakkohoitoon eli eristää yhteiskunnasta se on sitten eri asia saako mitään hoitoa mihinkään. Ihmisen fyysinen kokemattomuus on mainittu mm. nurnbergin sopimuksessa eriasia taas noudatetaanko sitä, mutta koskee yhtälailla kaikenlaista tahdosta riippumatonta lääkitystäkin.

        Jos henkilöä epäillään rikoksesta, niin sitten järjestetään puolueeton oikeudenkäynti. Ei muille vaarallista henkilöä varten tarvita mitään psykiatriaa.

        Eikä tarvitse olla psykiatrin mielestä vaarallinen kenellekään, jotta joutuu lukkojen taakse. Riittää, että "sairaus" voi pahentua ilman hoitoa ja muita hoitovaihtoehtoja ei ole. Tietenkään mitään mielisairauksia ei ole, koska käytös ei ole eikä voi olla sairaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voivatko lääkärit pakottaa pakkohoitoon, jos ei syö kolesterolilääkkeitä tai verenpainelääkkeitä?

        Kolesteroli- ja verenpainelääkkeiden käyttö on vapaaehtoista. Itse valitset, mitä teet ja vastaat seurauksista.

        Mielenterveysongelmissa on tilanne toinen, sillä mielenterveyden häiriöt usein vaikuttavat muidenkin kuin potilaan omaan elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voivatko lääkärit pakottaa pakkohoitoon, jos ei syö kolesterolilääkkeitä tai verenpainelääkkeitä?

        Jos se aiheuttaa psykoosin niin kyllä voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolesteroli- ja verenpainelääkkeiden käyttö on vapaaehtoista. Itse valitset, mitä teet ja vastaat seurauksista.

        Mielenterveysongelmissa on tilanne toinen, sillä mielenterveyden häiriöt usein vaikuttavat muidenkin kuin potilaan omaan elämään.

        Toisinaan kyllä lääkärit suuttu ja lujasti jos ei määrätyt lääkkeet kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolesteroli- ja verenpainelääkkeiden käyttö on vapaaehtoista. Itse valitset, mitä teet ja vastaat seurauksista.

        Mielenterveysongelmissa on tilanne toinen, sillä mielenterveyden häiriöt usein vaikuttavat muidenkin kuin potilaan omaan elämään.

        Mutta se on kyllä valitettava tosiasia kun psykiatrisen diagnoosin saa,Siinä menee samalla toinen jalka hautaan.Koska sitte somattisiin ongelmiin ei saa enää diagnoosia ja hoitoa.Kaikki vaan psyykkeen piikkin tutkimatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolesteroli- ja verenpainelääkkeiden käyttö on vapaaehtoista. Itse valitset, mitä teet ja vastaat seurauksista.

        Mielenterveysongelmissa on tilanne toinen, sillä mielenterveyden häiriöt usein vaikuttavat muidenkin kuin potilaan omaan elämään.

        Onhan mielenterveyslääkkeetki vapaaehtoisia avohoidossa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta se on kyllä valitettava tosiasia kun psykiatrisen diagnoosin saa,Siinä menee samalla toinen jalka hautaan.Koska sitte somattisiin ongelmiin ei saa enää diagnoosia ja hoitoa.Kaikki vaan psyykkeen piikkin tutkimatta.

        Jokainen meistä täällä kuolee joskus, että eiköhän siinä ole molemmat jalat tukevasti haudassa. Ei ne sairaudet tai kuolema siitä minnekkään katoa vaikka ei sitä diagnoosia, tai hoitoa saisikaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolesteroli- ja verenpainelääkkeiden käyttö on vapaaehtoista. Itse valitset, mitä teet ja vastaat seurauksista.

        Mielenterveysongelmissa on tilanne toinen, sillä mielenterveyden häiriöt usein vaikuttavat muidenkin kuin potilaan omaan elämään.

        Eli mielisairaus on vääränlaista käytöstä!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan mielenterveyslääkkeetki vapaaehtoisia avohoidossa.

        Jos haluaa lopettaa lääkkeiden syönnin, niin siitä voi joutua lukkojen taakse. Eli ei ole vapaaehtoista. Vapaaehtoisuus tarkoittaa sitä, että henkilölle ei tule mitään sanktioita, jos haluaa lopettaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua ne ei injektiolla uhannu vaan pakkohoidolla.Piti sitte suostua lääkkeitä syömään.Mutta en kuiteskaa oikiasti syönytkään.

        Minuakin lähes uhattiin pakkohoidolla, jos en jatka lääkitystä.
        Lopetin kuitenkin lääkkeen käytön, enkä joutunut pakkohoitoon.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voivatko lääkärit pakottaa pakkohoitoon, jos ei syö kolesterolilääkkeitä tai verenpainelääkkeitä?

        Eivät voi pakottaa hoitoon.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisinaan kyllä lääkärit suuttu ja lujasti jos ei määrätyt lääkkeet kelpaa.

        Noiden lääkkeiden kohdalla, jos niitä ei käytä, se merkitsee sitä, että ihminen ei itse halua osallistua hoitoonsa.
        Kolesteroli- ja verenpainelääkitys kyllä auttaa, jos niitä tarvitsee.
        Lääkäri voi suuttua juuri siitä syystä, että hän saattaa harmistua, jos potilas ei huolehdi itsestään, hoida sydäntään ja verenkiertoaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen meistä täällä kuolee joskus, että eiköhän siinä ole molemmat jalat tukevasti haudassa. Ei ne sairaudet tai kuolema siitä minnekkään katoa vaikka ei sitä diagnoosia, tai hoitoa saisikaan.

        Miten tuon nyt voisi kääntää, " sairaudet ei katoa minnekään, vaikka ei diagnoosia saisikaan ".
        Ei diagnoosia anneta, jos ei ole sairautta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluaa lopettaa lääkkeiden syönnin, niin siitä voi joutua lukkojen taakse. Eli ei ole vapaaehtoista. Vapaaehtoisuus tarkoittaa sitä, että henkilölle ei tule mitään sanktioita, jos haluaa lopettaa.

        Niin, siitä ainoastaan VOI joutua lukkojen taakse, ei sinne välttämättä joudu.
        Lopettaessa ei tule sanktioita, jos siihen ei ole aihetta.


    • Anonyymi

      Tällä palstalla pyörii jatkuvasti ” itseänsä pakoon” syyttävä henkilö. Antakaa hänelle porttikielto tänne. Hän ärsyttää muita ihmisiä.

      • Anonyymi

        Teoriassahan anomyymifoorumin pitäisi olla erittäin hyvä paikka keskustella "arkaluontoisista" asioista.

        Valitettavasti anonyymiteetti tuo kuitenkin ihmisen "parhaat" puolet esille, ja sitä käytetään lähinnä vihapuheen, disinformaation ja oman vahvistusharhan levittämiseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      2189
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1802
    3. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1173
    4. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1172
    5. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      359
      1166
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      57
      912
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      859
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      817
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      239
      755
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      369
      747
    Aihe