Mitä ajatuksia herättää ihmisissä pienen lemmikin kanssa liikkuminen kaupungilla ja ravintolassa? Jos lemmikki on kantolaukussa täysin äänetön ja rauhallinen. Joskus on tilanteita, jolloin vaan on pakko ottaa lemmikki mukaansa. On vaihtelevia käytäntöjä ravintoloissa. Monessa paikassa tuodaan esim. Koiralle oma vesikuppi ja käydään ihastelemassa lemmikkiä. Toisiin paikkoihin on sitten ihan porttikielto eikä ole vaihtoehto mennä syömään. Minä ainakin suosin erityisesti lemmikki ystävällisiä ravintoloita ja palvelu on yleensä paljon parempaa.
Lemmikin kanssa ravintolassa
2
675
Vastaukset
- Anonyymi
Satiaisia sä kannat .
- Anonyymi
Pieni tai iso, jos se siellä laukussa rapsuttaa itteään vaikka tylsistyessään tai oireilee kutinalla kotona jo muutenkin , ja se hilse leijailee sitten ravintolan ilmassa, voi pahasti allerginen saada oireita. Ja jos noita on saman päivän aikana useita siellä sisätilassa, siinä alkaa silmät kutisemaan jo ihan terveillä ihmisillä kanssa. En ymmärrä pakkoa saada lemmikki mukaan sisätiloihin, terassi ok. Ite kissoille pahasti allergisena en kyllä kävisi ravintolassa, missä on voinut sellainen käydä edes sallitussa kantokassissa, edes koirille sallitussa. Pari lentoreissua ollut myös jo pahoja itselle, kun stressaava kissa rapsutellut itteään parin penkkirivin päässä, vaikka on ollut lentolaukussa. Ja koirilla sama, eli jos hilse lentää, kyllä se ilmaan hengitysteihin nousee allergikoita kiusaamaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416