Liian vähän lunta

Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. Lokakuuta mennään. ☕🫅☀️☕⛓️❤️

81

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on taas reilu Kahen kuukauden päästä joulu. Sitten tuleekin kohta jo kesä. Sitä kohti mennään lujaa vauhtia. Ensi kesän linnut jo melkein laulaa ulkona.

      • Anonyymi

        Vanhat linnut lähtee, uudet tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhat linnut lähtee, uudet tulee.

        Parempi etänä seurata niitä ettei lintuinfluenssa iske.


      • Kyllä. Joulu on ihan kiva, mutta sitten alkaa talvi oikein toden teolla. Lunta että pakkasta. Kesään tuntuu silloin olevan ikuisuus matkaa. Raavitaan auton ikkunoita ja toivotaan, että lähtee käyntiin, eikä jäädä lumihankeen kiinni ja että pysytään jäisellä tiellä. Sitä ihanuutta se on.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä. Joulu on ihan kiva, mutta sitten alkaa talvi oikein toden teolla. Lunta että pakkasta. Kesään tuntuu silloin olevan ikuisuus matkaa. Raavitaan auton ikkunoita ja toivotaan, että lähtee käyntiin, eikä jäädä lumihankeen kiinni ja että pysytään jäisellä tiellä. Sitä ihanuutta se on.

        Onko sulla niin huono kottero, ettei oikein lähde käyntiin?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä. Joulu on ihan kiva, mutta sitten alkaa talvi oikein toden teolla. Lunta että pakkasta. Kesään tuntuu silloin olevan ikuisuus matkaa. Raavitaan auton ikkunoita ja toivotaan, että lähtee käyntiin, eikä jäädä lumihankeen kiinni ja että pysytään jäisellä tiellä. Sitä ihanuutta se on.

        kesällä käyt huoltaa autoa mutta talvella et


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä. Joulu on ihan kiva, mutta sitten alkaa talvi oikein toden teolla. Lunta että pakkasta. Kesään tuntuu silloin olevan ikuisuus matkaa. Raavitaan auton ikkunoita ja toivotaan, että lähtee käyntiin, eikä jäädä lumihankeen kiinni ja että pysytään jäisellä tiellä. Sitä ihanuutta se on.

        Siihen autonikkunan sulamisen pysymiseen on varmasti keinot keksitty.


    • Niin, ketä olen loukannut? Pakkeja antanut?

      • Anonyymi

        Wtf? 🤣 Onko kaikki kunnossa?


    • Anonyymi

      Ei tainnut kirsi eilen tulla toivottaa janille hyvää yötä.

      • Anonyymi

        Voi suru🙈


    • Anonyymi

      Mukavista mukavin kirsi todellakin välittää janista kun ei toivottanut janille hyvää yötä. Ei tullut tullut punaisia sydämiä. Ei mitään.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hirviukot ja sorsaukot/ akat paukuttaa pyssyillä metsissä ja koirat haukkuu,lähtisin minäkin livohkaan.
        Ihminen on vallannut eläinten tilaa ja sitte syytetään niitä kun ne ei osaa siirtyä pois.
        Ensin valitetaan kun hirviä on tiellä ja niitä tappavia elikoita sen jälkeen vähennetään...eikö kuulosta taas pösilöltä.
        Suomalaisilla on geeneissä peritty Susiviha.Entisajan lapsen tappajat syytti Susia ,siitä kaikki viha lähti.
        Ehkäisyä ei ollut joten monissa mökeissä vietiin lapset suolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hirviukot ja sorsaukot/ akat paukuttaa pyssyillä metsissä ja koirat haukkuu,lähtisin minäkin livohkaan.
        Ihminen on vallannut eläinten tilaa ja sitte syytetään niitä kun ne ei osaa siirtyä pois.
        Ensin valitetaan kun hirviä on tiellä ja niitä tappavia elikoita sen jälkeen vähennetään...eikö kuulosta taas pösilöltä.
        Suomalaisilla on geeneissä peritty Susiviha.Entisajan lapsen tappajat syytti Susia ,siitä kaikki viha lähti.
        Ehkäisyä ei ollut joten monissa mökeissä vietiin lapset suolle.

        Sut vois kanssa viedä suolle, susien kaveriksi. Katotaan kuin hilpeenä olet sitten.


    • Anonyymi

      Kannattaa pitää järki päässä eikä sekoittaa ihmistä eläimeen kuitenkaan.
      Normaali tämän ymmärtää, toivottavasti sinäkin.

      • Anonyymi

        Janihan puhuu ite elämästään kuin olisi oikea susi.


    • Anonyymi

      Hyvää päivää 👩🍁♥️☕️

      • Anonyymi

        heräsitkö vai loppuiko työpäivä


      • Anonyymi

        näköjään olet kahvia juomassa, päivän kahvikeskustelu voi alkaa janin kanssa


      • Hyvää päivää sinullekin
        Kiitos. Hyvää perjantaita. 🤗❤️☀️


      • Anonyymi kirjoitti:

        näköjään olet kahvia juomassa, päivän kahvikeskustelu voi alkaa janin kanssa

        Mä en voi keittää kahvia töissä. Nyt on sellainen tilanne...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää päivää sinullekin
        Kiitos. Hyvää perjantaita. 🤗❤️☀️

        Kiitos paljon ja hyvää vkl☕️♥️🍁👩


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en voi keittää kahvia töissä. Nyt on sellainen tilanne...

        no voi harmi,kun et voi kertoa minkä merkkistä kahvia olisit juonut


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos paljon ja hyvää vkl☕️♥️🍁👩

        Kiitos 🤗☀️❤️
        Onko jotain suunnitelmia? 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos 🤗☀️❤️
        Onko jotain suunnitelmia? 😊

        Kirsi jännästi taas hävisi palstalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirsi jännästi taas hävisi palstalta.

        Juu. Hänellä on muuta tekemistä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos 🤗☀️❤️
        Onko jotain suunnitelmia? 😊

        Lepäilen tässä vapaapäivänä☕️♥️🍁👩


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Juu. Hänellä on muuta tekemistä.

        niin heti tuli kun kysyit suunnitelmia. Vaikka olis jonkun miehen kanssa tänään. sekin on muuta tekemistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lepäilen tässä vapaapäivänä☕️♥️🍁👩

        juot edelleen kahvia. taitaa olla jo kylmää tuo sun kahvi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lepäilen tässä vapaapäivänä☕️♥️🍁👩

        Se hyvä 😊🤗❤️
        Niin minäkin huomenna 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se hyvä 😊🤗❤️
        Niin minäkin huomenna 😊

        susta on kaikki kivaa ja hyvä mitä kirsi tekee. Vaikka ei kerro elämästään niin sekin on kivaa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se hyvä 😊🤗❤️
        Niin minäkin huomenna 😊

        No juu kiva kun sulla vapaata ☕️♥️🍁👩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juot edelleen kahvia. taitaa olla jo kylmää tuo sun kahvi

        Kolmas kuppi jo menossa☕️😂♥️🍁👩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmas kuppi jo menossa☕️😂♥️🍁👩

        hieno homma. jaksat maata sängyssä sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hieno homma. jaksat maata sängyssä sitten

        hYvIN kirsi jAkSaaaaAa


      • Anonyymi kirjoitti:

        No juu kiva kun sulla vapaata ☕️♥️🍁👩

        Niin on. Pitää välillä päästä lepäämään 🤗❤️😊
        Nyt pidän ruokkista 🫶😊❤️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin on. Pitää välillä päästä lepäämään 🤗❤️😊
        Nyt pidän ruokkista 🫶😊❤️

        joo täytyy levätä jotta jaksaa olla palstoilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        joo täytyy levätä jotta jaksaa olla palstoilla.

        Täällähän sinäkin roikut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kolmas kuppi jo menossa☕️😂♥️🍁👩

        Voi että. Mä joudun nyt juomaan vaan noccoa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Täällähän sinäkin roikut.

        Johan mä kävin tänään kaupungilla. taasko mun pitäis mennä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin on. Pitää välillä päästä lepäämään 🤗❤️😊
        Nyt pidän ruokkista 🫶😊❤️

        Okay kivaa nyt on pakko levätä oli niin raskas viikko♥️🍁👩😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okay kivaa nyt on pakko levätä oli niin raskas viikko♥️🍁👩😊

        Okay. Mä jatkan täällä duunissa ❤️😊🫶


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Okay. Mä jatkan täällä duunissa ❤️😊🫶

        No kivaa päivää silti♥️👩😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okay kivaa nyt on pakko levätä oli niin raskas viikko♥️🍁👩😊

        onko puhelinmyyjän työ noi fyysistä


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kivaa päivää silti♥️👩😊

        Kiitos paljon. Olet niin mukava 🤗😊❤️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos paljon. Olet niin mukava 🤗😊❤️

        Kiitos niin sinäkin♥️👩😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos niin sinäkin♥️👩😊

        Miksi et halua sitten nähdä jania tai pitää palstan ulkopuolella yhteyttä jos jani on noin mukava ja laita sydämiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos niin sinäkin♥️👩😊

        Kiitos 🤗😊❤️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos 🤗😊❤️

        Eikö jania kiinnosta miksi kirsi ei halua pitää yhteyttä palstan ulkopuolella. Luuletko tosiaan ett kirsi avaa elämäänsä yhtään tän enempää täällä vaikka kestäis vuosikausia. toi hyvää huomenta ja yötä toivotukset. Mutta sullehan se riittää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö jania kiinnosta miksi kirsi ei halua pitää yhteyttä palstan ulkopuolella. Luuletko tosiaan ett kirsi avaa elämäänsä yhtään tän enempää täällä vaikka kestäis vuosikausia. toi hyvää huomenta ja yötä toivotukset. Mutta sullehan se riittää.

        En mä nyt aio kysellä mitään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En mä nyt aio kysellä mitään.

        Niin koska kirsi ei vastaa vaan ohittaa hiljaa sun kysymykset jotka vaatii muutakin kuin hyvää huomenta ja yötä toivotuksen


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En mä nyt aio kysellä mitään.

        No tyydy sitten noihin toivotuksiin jos se tyydyttää sun sosiallisen kanssakäymisen


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tyydy sitten noihin toivotuksiin jos se tyydyttää sun sosiallisen kanssakäymisen

        Mä annan asioiden kulkee omalla painollaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä annan asioiden kulkee omalla painollaan.

        Kuinka monta vuotta meinaat odottaa että kirsi kertois elämästään mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka monta vuotta meinaat odottaa että kirsi kertois elämästään mitään.

        Miksi sä siitä stressaat? Se on se kysymys. Miksi sä stressaat kaikista ketkä liittyy minuun? Mitä oon sulle tehnyt?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miksi sä siitä stressaat? Se on se kysymys. Miksi sä stressaat kaikista ketkä liittyy minuun? Mitä oon sulle tehnyt?

        en stressaa mutta sä et ikinä saa liveystäviä jos sä et uskalla kysyä. Mitä menit viime vuonna juttelee 11 vuotiaan tytön kanssa.Aika hyvin kuitenkin osas eläytyä 11 vuotiaan tytön elämään. Miksi sä jäit sitten itkee kun se feikki lopetti sun kaa juttelun. Miksi jäit kaipaa 11 vuotiasta tyttöä. Sitä en ymmärrä. Olit hyvin kiinnostunut juttelee miten hänellä menee koulussa. Olit hyvin kiinnostunut lapsen elämästä ylipäänsä


      • Anonyymi kirjoitti:

        en stressaa mutta sä et ikinä saa liveystäviä jos sä et uskalla kysyä. Mitä menit viime vuonna juttelee 11 vuotiaan tytön kanssa.Aika hyvin kuitenkin osas eläytyä 11 vuotiaan tytön elämään. Miksi sä jäit sitten itkee kun se feikki lopetti sun kaa juttelun. Miksi jäit kaipaa 11 vuotiasta tyttöä. Sitä en ymmärrä. Olit hyvin kiinnostunut juttelee miten hänellä menee koulussa. Olit hyvin kiinnostunut lapsen elämästä ylipäänsä

        No hän vastaili. Ja tuskin oli mikään 11v. Ei sen ikäiset juttele sillä tavalla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No hän vastaili. Ja tuskin oli mikään 11v. Ei sen ikäiset juttele sillä tavalla.

        Mutta tykkäsit puhua lapsen elämästä ja et ikinä sanonut että hän on feikki. Sanoit jopa että hänen kanssaan on mukava jutella. Tuon feikin 11 vuotiaan esittäjän kanssa. Ja sinä kerroit hänelle omasta elämästä ja lempivaatteet ja värit ja kokemuksen hevosilla ratstastamisella. Olit oikein onnellinen kun kirjoottelit tämän 11 vuotiaan tytön kanssa hänen koulustaan ja isovanhemmistaan. Miksi lähdit siihen leikkiin mukaan jos tiesit että se tyttö on feikki. Oletko oikeesti noin huomionkipeä että lapseksi tekeytyvän huomiokin saa sut onnelliseksi


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä annan asioiden kulkee omalla painollaan.

        Okay. Pienoista kutinaa turvallisesti näin ingognito pusuin ja punaisin sydämin. Ei tule ruokkomaksuja eikä mahdollisia tartuntoja. Saa kuvitella ihanan vaikkapa Pamelaksi. Niin kauan kun salaisuuden verho pysyy suljettuna, nämäkin ajatukset ovat sallittuja. Ei vara venettä kaada.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okay. Pienoista kutinaa turvallisesti näin ingognito pusuin ja punaisin sydämin. Ei tule ruokkomaksuja eikä mahdollisia tartuntoja. Saa kuvitella ihanan vaikkapa Pamelaksi. Niin kauan kun salaisuuden verho pysyy suljettuna, nämäkin ajatukset ovat sallittuja. Ei vara venettä kaada.

        Ensimmäinen suorasukainen viisauden pläjäys. Tää pitäisi teipata jokaisen huoneentauluksi nyky-yhteiskunnan armottomassa vipellyksessä.


    • Anonyymi

      joo 87 metriä kun kilahtaa lunta yhtwnä yönä niin on kolaamista.

      • Se hyvä puoli kerrostalossa on, että jää pihatyöt muille.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se hyvä puoli kerrostalossa on, että jää pihatyöt muille.

        Minä tykkäsin lapsena kolata kotimme pihaa ja lunta riitti siellä missä asuimme. Olen sitä aikuisenakin tehnyt, silloinkin kun hoidin lapsiani.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä tykkäsin lapsena kolata kotimme pihaa ja lunta riitti siellä missä asuimme. Olen sitä aikuisenakin tehnyt, silloinkin kun hoidin lapsiani.

        Kiva tarina. Olen minäkin kolannut omaa pihaa, kun sellainen vielä oli kauan sitten. Silloin talvet olivat aika vähä lumisia. 2000 luvun puolella.


    • Anonyymi

      voimiateluakin voimamiehille kusakTA MUUTAMIA TONNEJA LVETISTÄ LUNTA KOLAAMALLA.. NUWGWB NWEJJURJJU EU TAVAKKUBEEB ERRJU HIJA TEJEE¨'

      • Anonyymi

        Saisinko saman shuahilin kielellä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saisinko saman shuahilin kielellä?

        Tässä käännös "Kufanya kazi ya nguvu kwa wanaume wenye nguvu kwa kufyeka tani kadhaa za theluji kutoka kwenye ziwa."


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tässä käännös "Kufanya kazi ya nguvu kwa wanaume wenye nguvu kwa kufyeka tani kadhaa za theluji kutoka kwenye ziwa."

        🙈🤣


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tässä käännös "Kufanya kazi ya nguvu kwa wanaume wenye nguvu kwa kufyeka tani kadhaa za theluji kutoka kwenye ziwa."

        Sama japaniksi: Jokohan ma humahutan.


    • Täällä poistuu taas viestejä aika paljon... Mä en niitä poistele kuitenkaan. Koittakaa olla mainitsematta nimiä ja kiroilematta.

      • Anonyymi

        Kas kummaa. Olet saanut minulta tänään 2 viestiä, jotka koskevat samaa asiaa: Kuka on tämä tulkkaaja, joka tenttaa sanomisiasi sun peräjälkees. Onko kenties sivupardoonadi, jolle vastailet? Et ole vastannut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kas kummaa. Olet saanut minulta tänään 2 viestiä, jotka koskevat samaa asiaa: Kuka on tämä tulkkaaja, joka tenttaa sanomisiasi sun peräjälkees. Onko kenties sivupardoonadi, jolle vastailet? Et ole vastannut.

        En minä tiedä kuka hän on.


      • No ei todellakaan ole.


    • Anonyymi

      Tohon aloitukseen. Siis puhutko lumesta vai unesta?

      • No mä eilen puhuin unesta ja tänään lumesta. Semmoinen hassu juttu.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No mä eilen puhuin unesta ja tänään lumesta. Semmoinen hassu juttu.

        Aaa. Okei.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No mä eilen puhuin unesta ja tänään lumesta. Semmoinen hassu juttu.

        Jani tykkää lumesta vai lumi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jani tykkää lumesta vai lumi.

        En tunne ketään lumi nimistä.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      2300
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1902
    3. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1203
    4. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1192
    5. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      359
      1176
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      57
      942
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      869
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      847
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      239
      765
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      369
      757
    Aihe